Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: سرپرست پلیس راه استان قم گفت: بر اثر تصادف سه دستگاه خودرو سواری در محور کیلومتر12 آزادراه تهران به سمت قم، یک تن کشته و 6 تن مصدوم برجای گذاشت.

سرهنگ مختار پناهی چهارشنبه شب افزود: این تصادف Crash که در ساعت 18:10 دقیقه امروز بین یک دستگاه پژو 206 و 2 دستگاه پراید اتفاق افتاد که براثر این حادثه Incident دختر بچه حدود 11 ساله از سرنشینان خودرو 206 جان خود را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: این حادثه به علت بی احتیاطی و تغییر مسیر ناگهانی خودرو 206 و خروج از جاده به وقوع پیوسته است.
سرپرست پلیس Police راه استان قم با اشاره به حضور به موقع نیروهای امدادی اورژانس و هلال احمر در محل حادثه اظهار کرد: درخواست ما از هموطنان و مسافران عزیز این است که در بروز حوادث Accidents از تجمع در اطراف محل حادثه اجتناب کنند چرا که این امر موجب مسدود شدن جاده و تاخیر در حضور نیروهای امدادی خواهد شد.
سرپرست پلیس راه استان قم خونسردی و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در هنگام رانندگی را ضروری دانست و گفت: بستن کمربند ایمنی برای تمام سرنشینان خودرو الزامی است و اگر این موضوع اجرا می شد شاید شاهد کشته شدن این کودک در این حادثه نبودیم.
از ابتدای اجرای طرح نوروزی در 24 اسفند ماه 96 تا امروز(اول فروردین 97) این حادثه سومین کشته نوروز 97 را در قم رقم زده است.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما سلامت نوروز 97 مهم ترین های 24 ساعت سقوط جت شخصی در ایران تصادف Crash حادثه Incident پلیس Police حوادث Accidents اخبار حوادث پلیس راه استان تهران مصدوم آزادراه قم یک کشته عکس زندگی من دختر فیلم حادثه مرگ قتل شوم ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۸۹۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی پراید در قزوین سه کشته برجای گذاشت

سرهنگ فرهاد ذاکری منش رییس پلیس راه قزوین از واژگونی یک دستگاه خودرو پراید در استان خبر داد و گفت: متاسفانه در این حادثه هر سه سرنشین خودرو که ۲ زن و یک مرد بودند جان خود را از دست دادند.

سرهنگ ذاکری منش افزود: این حادثه ساعاتی پیش در کیلومتر سه لاین شمالی آزادراه قزوین - کرج به وقوع پیوست.

وی ادامه داد: با حضور کارشناسان پلیس راه در صحنه حادثه، علت بروز تصادف عدم توانایی کنترل وسیله نقلیه از سوی راننده خودرو به دلیل تخطی از سرعت مطمئنه اعلام شده است.

رییس پلیس راه استان قزوین بیان کرد: با حضور عوامل امداد و نجات و آتش نشانی، محل حادثه برای خودرو‌های عبوری ایمن سازی و پیکر جان باختگان سانحه نیز تحویل سازمان آرامستان قزوین شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • واژگونی پراید در قزوین ۳ کشته برجای گذاشت
  • واژگونی پراید در قزوین سه کشته برجای گذاشت
  • تصادف محور نهبندان ـ زاهدان ۲ کشته برجای گذاشت
  • تصادف خودرو سوخت‌بر در خراسان جنوبی ۲ کشته داشت
  • تصادف بامداد امروز در محور نهبندان-زاهدان ۲ کشته بر جای گذاشت
  • برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با یک کشته و سه مصدوم
  • تصادف رانندگی در آزادراه کاشان ـ قم با ۵ کشته و مجروح
  • یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین 
  • سوانح رانندگی در مشهد یک کشته و ۶۵ مصدوم بر جای گذاشت
  • سوانح رانندگی در مشهد یک کشته و ۶۵ مصدوم بر جا گذاشت