Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده ارشد هسته‌ای آمریکا هشدار داد که آمریکا باید سلاح های هسته‌ای بیشتری را جمع‌آوری کند چرا که روسیه و چین به طور فعالی در راستای توسعه تسلیحات مافوق صوت تلاش می‌کنند.

به‌ گزارش ‌جماران، و ‌به نوشته روزنامه‌ دیلی میل، ، ژنرال جان هایتن، فرمانده فرماندهی استراتژیک آمریکا، گفت‌: روسیه و چین با شدت به دنبال تسلیحات مافوق صوت هستند از جمله موشک‌هایی با سرعت بالا هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته هایتن آمریکا سلاح‌ هسته‌ای که بتواند در برابر این موشک‌های مافوق صوت از خود دفاع کند، ندارد. بنابراین باید به طور جدی بر روی این نوع سلاح ها کار کند.

وی در کمیته‌ سرویس‌های مسلح سنای آمریکا، اظهار کرد: ما هیچ دفاعی برای مقابله با این نوع سلاح‌ها نداریم. این بدان معنی است که آمریکا باید بر روی قدرت بازدارندگی خود در مقابل جنگ افزارهای مافوق صوت متکی باشد. روسیه و چین به طور جدی بر روی توانمندی‌های مافوق صوت کار می‌کنند و ما فقط نظاره‌گر آزمایش این توانمندی‌ها هستیم. آمریکا باید زرادخانه هسته‌ای خود را به روز کند.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری رفراندوم گفت و گوی ملی غوطه شرقی ارز دیجیتال سلاح هسته ای تسلیحات پیشرفته نظامی تسلیحات آمریکایی تسلیحات پیشرفته تسلیحات مافوق صوت موسسات مالی و اعتباری رفراندوم گفت و گوی ملی غوطه شرقی ارز دیجیتال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۸۹۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اذعان رسانه آمریکایی به استفاده ایران از سلاح پیشرفته

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، روزنامه آمریکایی «نیویورک تایمز» بیان کرد که رژیم صهیونیستی تاکنون با سلاح‌هایی پیشرفته‌تر از سلاح‌های به کارگرفته‌شده در عملیات «وعده صادق» مورد حمله قرار نگرفته بود.

این روزنامه آمریکایی اشاره کرد که رژیم صهیونیستی پیش از این با حمله‌های موشکی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس و جنبش جهاد اسلامی فلسطین روبرو شده بود که موشک‌های با برد کوتاه (۱۲ تا ۲۵ مایل)، موشک‌های بدون دقت تا عیار ۱۲۲ میلی‌متر و موشک‌های سوری با قدرت هدف‌گیری بالای «M-۳۰۲» را در اختیار دارند.

نیویورک تایمز نوشت تسلیحاتی که ایران در عملیات وعده صادق استفاده کرد می‌توانند به مسافت‌هایی بسیار دورتر منتقل شوند و برخی از آن‌ها نیز قابلیت انتقال بسیار سریع‌تر را دارند.

این روزنامه آمریکایی به نقل از «جفری لوییز» عضو شورای مشورتی امنیت بین‌المللی وزارت خارجه آمریکا نوشت که ایران موشک‌های کروزی را به کار گرفته که می‌تواند یک تُن مواد منفجره را حمل کند.

بر اساس نوشته نیویورک تایمز، لوییز تصریح کرد که بخش بزرگی از موشک‌های بالستیک ایران بلندبرد هستند و می‌توانند به سرزمین‌های اشغالی برسند.

همچنین طبق مطلب منتشرشده از سوی این روزنامه آمریکایی لوییز بیان کرد که اگر چه پهپادهای ایرانی مواد منفجره بسیار کمتری از موشک‌ها را حمل می‌کنند، اما در مقابل می‌توانند به پرواز در بیایند و اهداف خود را تغییر بدهند.

گفتنی است ایران شب گذشته در واکنش به حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری تهران در دمشق حمله‌های ترکیبی موشکی و پهپادی گسترده‌ای را علیه اهدافی معین در سرزمین‌های اشغالی انجام داد. سپاه پاسداران در این عملیات ده‌ها پهپاد و موشک را علیه اهداف مهمی در سرزمین‌های اشغالی شلیک کرد.

کد خبر 6078228

دیگر خبرها

  • 7 فیلم برتر تاریخ سینما دربارۀ «آخرالزمان هسته‌ای»
  • اذعان رسانه آمریکایی به استفاده ایران از سلاح پیشرفته
  • چین تجهیزاتی با کاربرد نظامی به روسیه می فروشد
  • انتقاد تند افسر اطلاعاتی سابق آمریکا از اسرائیل
  • چرا آمریکا معافیت تحریمی همکاری‌های هسته‌ای ایران و روسیه را تمدید نکرد؟
  • ده‌ها هزار معترض در لندن خواستار توقف فروش سلاح به رژیم صهیونیستی شدند + فیلم
  • روسیه: سخنرانی کیشیدا در کنگره آمریکا شرم آور است
  • ژاپن بدون اشاره به نقش آمریکا/ تراژدی هیروشیما نباید تکرار شود!
  • آمریکا معافیت‌های تحریمی ایران را تمدید نکرد
  • آمریکا معافیت‌های تحریمی ایران در رابطه با فعالیت‌های هسته‌ای را تمدید نکرد