Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-03-28@12:39:54 GMT

ولیعهد عربستان به پاریس می رود

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۷۸۹۸۹۶

ولیعهد عربستان به پاریس می رود

به گزارش سرویس بین‌الملل جام نیـوز، یک منبع نزدیک اعلام کرد که محمد بن سلمان ، ولیعهد عربستان هشتم تا دهم آوریل برای دیدار با مقامات فرانسوی به پاریس سفر خواهد کرد.

 

پیش از این در ماه ژانویه عادل الجبیر، وزیر امور خارجه عربستان سعودی اعلام کرده بود که این سفر اواخر فوریه و اوایل مارس برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این سفر اولین بازدید محمد بن سلمان از پاریس پس از انتخاب امانوئل ماکرون در ماه می ۲۰۱۷ به عنوان رییس جمهوری فرانسه است.

 

به گزارش روزنامه‌ چلنج ، ولیعهد عربستان سعودی برای دیداری خصوصی هشتم آوریل به پاریس سفر خواهد کرد و پس از آن با امانوئل ماکرون دیداری خواهد داشت.

 

وی پس از این دیدار دهم آوریل در کنفرانس اقتصادی شرکت خواهد کرد.

 

رییس جمهوری فرانسه که  پس از به روی کار آمدنش اعلام کرده که با همه گفت‌وگو خواهد کرد، اوایل ماه نوامبر ۲۰۱۷ به  ریاض سفر کرده بود.

 

 

106

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: محمد بن سلمان جام نیوز عربستان فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۸۹۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده ملی‌پوش وزنه‌برداری برای حضور موفق در پاریس

علی داوودی در پایان تمرین روز گذشته تیم‌ملی از شرایط خودش و اردو حرف زد. وی اظهار داشت: شرایط تمرین خوب است و ما هم اردوی خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم. گروه ما ۱۰ روز دیگر به تایلند اعزام می‌شود که آخرین مسابقات برای کسب سهمیه المپیک است. انشاالله بعد از این مسابقه آماده می‌شویم تا با تمام قدرت راهی المپیک شویم.

دارنده مدال نقره المپیک ادامه داد: المپیک مسابقه سختی خواهد شد، مطمئن هستم اگر با آمادگی کامل و روحیه خوب راهی این مسابقات شوم، اتفاقات خوبی را رقم خواهم زد.

داوودی در پایان ضمن آرزوی موفقیت و سلامتی برای همه مردم ایران گفت: آرزو می‌کنم برای بچه‌های وزنه‌برداری هم سال خوب و پر برکتی باشد. تمرین کردن در عید سخت است، اما همه بچه‌هایی که اینجا در اردو هستند هدف دارند و رسیدن به این هدف باعث شده تا آن سختی احساس نشود.

جام جهانی وزنه‌برداری به عنوان آخرین و مهمترین مرحله گزینشی المپیک پاریس روز‌های ۱۲ الی ۲۳ فروردین ماه ۱۴۰۳ در پوکت تایلند برگزار خواهد شد. مصطفی جوادی، رضا دهدار، آیت شریفی و علی داودی نفرات اعزامی تیم ملی مردان هستند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • مشعل المپیک ۲۰۲۴ پاریس کجا روشن می‌شود؟ + عکس
  • مهران برخورداری؛ دشت اولین سهمیه تکواندو در پاریس | سهمیه‌های المپیکی
  • وعده ملی‌پوش وزنه‌برداری برای حضور موفق در پاریس
  • قطع همکاری سیستم پرداخت سامسونگ با میر روسیه
  • آندرتیکر، قهرمان سابق کشتی کچ دنیا به ایران می‌آید/ اخبار WWE
  • نمایش مشعل المپیک پاریس در باغ تویلری
  • دیدار «سید عمار حکیم» با ولیعهد سعودی
  • این برنامه ریزی قهرمان لیگ برتر را تغییر می‌دهد!
  • فنرباغچه قید ترکیه را زد، به لالیگا می‌رویم!
  • فیلم| مسابقه تاریخی دوی پیش‌خدمتان در پاریس