Web Analytics Made Easy - Statcounter

هادی حق‌شناس معاون دریایی سازمان بنادر و دریانوردی در گفتگو با خبرنگار  راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه تمامی شناورهای مسافری و لندی‌کرافت‌ها در ایام نوروز با رعایت دستورالعمل ایمنی مسافران را جابجا می‌کنند ،گفت: 12 هزار صندلی برای جابجایی مسافران دریایی نوروزی در نظر گرفته‌ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  افزود:در ایام پایانی سال 96 ،سه فروند شناور با قابلیت جابجایی 150 مسافر  به ناوگان مسافری دریایی هرمزگان اضافه شد.

حق‌شناس تاکید کرد: امیدواریم  با نوسازی شناورهای مسافری ، ایمنی تمامی مسافران را تامین کنیم.

 وی تصریح کرد: سازمان بنادر و دریانوردی مسئولیت نظارت بر قیمت بلیت شناور های دریایی و مسافری را دارد ولی در نهایت مسئولیت اصلی بر عهده بخش خصوصی و اتحادیه است.

 معاون دریایی سازمان بنادر  و دریانوردی بیان کرد: بیش از ۱۰۰ شناور در ایام نوروز جابجایی مسافران از بنادر هرمزگان به جزایر قشم، کیش، هرمز را انجام خواهند داد، همچنین شناورهای لندینگ کرافت برای جابجایی خودروی مسافران فعالیت ویژه ای خواهند داشت. در مجموع 12 هزار صندلی برای ایام نوروز تعبیه شده است.

حق شناس در پایان گفت : دستاورد ایمنی تردد شناوران مسافری این است که طی پنج سال اخیر هیچ حادثه‌ای در تردد شناورهای مسافری رخ نداده است.

انتهای پیام/

در پنج سال اخیر هیچ حادثه‌ای در تردد شناورهای مسافری رخ نداده است 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان بنادر اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۸۹۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمد فاضلی جامعه شناس: خیلی بیل‌زن هستید زمین خودتان را را بیل بزنید

محمد فاضلی جامعه‌شناس خطاب به روسای دانشگاه‌هایی که برای بورسیه‌ کردن دانشجویان معترض آمریکایی اعلام آمادگی کردند، توییتی منتشر کرد.

فاضلی طی این توییت در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

دو سه رئیس دانشگاه اعلام آمادگی کرده‌اند به دانشجویان معترض آمریکایی، بورسیه بدهند! یکی به این‌ها بگوید خودمان کلی دانشجوی محروم از تحصیل، و با احکام تعلیق از یک تا چند ترم داریم. خیلی بیل زن هستید، زمین خودتان را بیل بزنید و دانشجویان محروم از تحصیل دانشگاه خودتان را دریابید.

دیگر خبرها

  • محمد فاضلی جامعه شناس: خیلی بیل‌زن هستید زمین خودتان را را بیل بزنید
  • تمام لوکوموتیو‌های مسافری و باری به دوربین مجهز می‌شود
  • تمام لکوموتیوهای مسافری و باری به دوربین مجهز می‌شود
  • دلیل استعفای امام جمعه رفسنجان چه بود؟
  • تمام لکوموتیوها به دوربین مجهز می‌شوند
  • ◄ تمام لوکوموتیوها به دوربین مجهز می‌ شود
  • فعالیت‌های دریایی در خزر ممنوع شد
  • هشدار سازمان هواشناسی نسبت به افزایش سرعت وزش باد و ارتفاع امواج دریای خلیج فارس
  • تعطیلی بنادر مسافربری غرب هرمزگان
  • بنادر غرب هرمزگان به دلیل شرایط نامساعد جوی تعطیل شد