Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد- عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: شادمانی که باعث شود انسان از خطوط قرمز خدا بگذرد، شادی یی از نوع اهالی کاخ سفید است.
حجت الاسلام والمسلمین سید احمد خاتمی سه شنبه شب در آیین شب شهادت امام هادی (ع) و آغاز سال نو در بقعه متبرکه امامزادگان یاسر و ناصر (ع) در طرقبه افزود: چند سالی است که کاخ سفید هم مراسم نوروز را برپا می کند و در کاخ سفید که حقیقتا کاخ سیاه است، سفره هفت سین پهن می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: اما مردم ایران زمان تحویل سال و آغاز نوروز را در جوار حرم مطهر رضوی یا بقاع متبرکه امامزادگان در سراسر کشور حضور پیدا می کنند و در این اماکن مقدس تحویل سال را جشن می گیرند.
وی اظهار کرد: پیام حضور مردم در جوار امامزادگان و اماکن مقدس این است که نوروزشان با محبت اهل بیت (ع) گره خورده و جدای از دین نیست.
امام جمعه موقت تهران گفت: تفاوت نوروز مسلمانان ایرانی با نوروز اهالی کاخ سفید آن است که آنان نوروز را بی خدا می بینند اما مسلمانان ایرانی نوروز گره خورده با خدا را قبول دارند و در جوار امام رضا (ع) یا امامزادگان به نوروز عشق می ورزند و این پیام بسیار مهمی است.
حجت الاسلام والمسلمین خاتمی اظهار کرد: این حضور به معنای آن است که دیگر نوروز کسی در جوار امامزادگان با گناه مخلوط نمی شود و معصیت نمی کند و شادی خود را همراه با دینداری و دوری از معصیت می داند.
وی اظهار کرد: برخی می گویند، بگذارید شاد باشیم و این شادی را عبور از خطوط قرمز خدا می دانند، اما شادی از دیدگاه ما، شادی یی است که در آن گناه و معصیت نباشد.
عضو مجلس خبرگان رهبری با اظهار تسلیت سالروز شهادت امام هادی (ع) گفت: اگر سالروز شهادت آن امام بزرگوار با روز اول نوروز و رسم دید و بازدید ایرانیان همزمان شده، انجام صله رحم اشکالی ندارد اما باید حرمت امام هادی (ع) حفظ شود. برچسب ها: مجلس خبرگان رهبری ، احمد خاتمی ، شادی

منبع: خرداد

کلیدواژه: مجلس خبرگان رهبری احمد خاتمی شادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۹۰۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز پرکار اورژانس در ورزشگاه یادگار امام تبریز

به گزارش خبرنگار مهر، وحید شادی نیا صبح شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: یک بازیکن فوتبال ذوب آهن و دو تماشاگر تراکتور توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

سخنگوی اورژانس استان آذربایجان شرقی افزود: در جریان مسابقه فوتبال دو تیم ذوب آهن و تراکتور تبریز بازیکن گرجستانی ذوب آهن بدلیل ضربه وارده به سر حین بازی توسط اورژانس به بیمارستان امام رضا (ع) تبریز انتقال یافت.

شادی نیا از ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به دو تماشاگر تراکتور خبر داد و افزود: مرد ۴۷ ساله بدلیل عارضه قلبی ومرد ۳۵ ساله بدلیل هیجانات تحت مراقبتهای درمانی اورژانس قرار گرفته و به بیمارستان‌های ارتش و شهید مدنی منتقل شدند.

کد خبر 6089547

دیگر خبرها

  • بن‌گویر با دنده‌های شکسته مرخص شد
  • روز پرکار اورژانس در ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • باید از غول‌های رسانه جلوتر باشیم
  • خودروی وزیر تندرو اسرائیلی چپ کرد / عبور از چراغ قرمز
  • فیلم/ لحظه واژگونی خودروی بن‌گویر با عبور از چراغ قرمز
  • آیا کندن موی سفید باعث زیاد شدن آن میشود؟
  • خودروی وزیر افراطی اسرائیل از چراغ قرمز عبور کرد و واژگون شد/بن گویر روانه بیمارستان شد
  • احمد خاتمی: به زور کسی را به بهشت نمی‌بریم، جلوی ناهنجاری خواهیم ایستاد | انگ زدن بی‌حجابی را حل نمی‌کند
  • احمد خاتمی : به زور کسی را به بهشت نمی‌بریم، اما جلوی ناهنجاری خواهیم ایستاد
  • احمد خاتمی: به زور کسی را به بهشت نمی‌بریم، اما جلوی ناهنجاری خواهیم ایستاد/ حجاب از ضروریات دین است، بی حجابی خلاف شرع و قانون است/ در مسئله عفاف و حجاب دو قطبی نکنید