Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر کل حزب‌الله لبنان چهارشنبه شب در مورد مسائل سیاسی از جمله انتخابات آینده لبنان سخنرانی تلویزیونی کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سخنرانی سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان آغاز شد.

دبیرکل حزب الله لبنان در ابتدای سخنان خود حلول ماه رجب را به تمام مسلمانان تبریک گفت.

سید حسن نصرالله اظهار داشت که حزب‌الله در تصویب قانون نسبی انتخابات لبنان نقش چشمگیری داشته و این حزب قصد دارد صدای صادق مردم لبنان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ما از جایگاه نمایندگی خود در جهت حمایت از لبنان، مردم، سرزمین، نفت، منابع و ثروت های طبیعی آن در برابر طمع ورزی های اسرائیل اقدام خواهیم کرد.

سید حسن نصرالله تصریح کرد که فراکسیون حزب‌الله برای اصلاح سیاسی- اداری دولت لبنان از طریق بهبود قانون فعلی انتخابات و کاهش سن رأی به ۱۸ سال تلاش خواهد کرد.

دبیرکل حزب الله بر تامین امکانات لازم برای تقویت نهادهای امنیتی و در راس آنها ارتش لبنان جهت تامین اعتبارات مالی لازم برای انجام ماموریت های ملی خود در دفاع از لبنان و حفظ امنیت این کشور تاکید کرد.

وی همچنین افزود: ما از لحاظ اقتصادی، مالی و اجتماعی در مرحله خطرناکی هستیم و در صورت ادامه وضع به همین منوال این خطر بر دولت و کشور تاثیرگذار است. همه باید در خصوص مبارزه با فساد در تمام موسسات دولت همکاری کنند چرا که این موضوع یکی از مهترین علت هایی است که کشور را به فاجعه کشانده است.

سید حسن نصرالله اظهار داشت: ما متعهد هستیم که تشکیلات و حزب ما پاک و به دور از هرگونه فساد باشد و این امر به تلاش زیادی نیاز دارد.

دبیر کل حزب‌الله لبنان همچنین تأکید کرد که شخصا پیگیر چارچوب ایجاد شده برای مقابله با فساد خواهد بود چرا که لبنان مرحله خطرناکی را پیش رو دارد.

سید حسن نصرالله ادامه داد: از آنجا که مبارزه با فساد در اولویت است ما برای تحقق این اولویت با همکاری تمام فراکسیون های پارلمان و مسئولان دولت تلاش خواهیم کرد. می دانیم که با دشواری ها و دشمنی های جدیدی مواجه خواهیم شد اما سکوت در برابر این موضوع ممکن نیست. ما در رهبری حزب الله نسبت به تشکیل چارچوب سازمانی ویژه ای که ماموریت آن رویارویی با فساد است تصمیم گیری کردیم.

تکمیل می شود...

منبع: مهر

کلیدواژه: حزب الله لبنان سید حسن نصرالله لبنان ایالات متحده آمریکا سوریه روسیه رژیم صهیونیستی فلسطین عراق دونالد ترامپ انگلیس ترکیه ایران غوطه شرقی ارتش سوریه ولادیمیر پوتین کره شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۹۰۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت رزمنده حزب الله در راه قدس

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، حزب الله لبنان در بیانیه ای از شهادت یک رزمنده دیگر مقاومت اسلامی لبنان در راه قدس خبر داد.

در بیانیه حزب الله لبنان آمده است که وحید عبدالحمید طفیلی ملقب به ابوحیدر متولد سال ۲۰۰۰ از شهرک دیرالزهرانی در جنوب لبنان در راه قدس به شهادت رسیده است.

با شروع عملیات «طوفان الاقصی» از سوی گروه‌های مقاومت فلسطین، جنبش حزب‌الله لبنان در جهت سرگرم کردن نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در همین ارتباط، رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اذعان کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش رژیم صهیونیستی در این منطقه به دام افتاده است.

کد خبر 6094239

دیگر خبرها

  • شیخ نعیم قاسم: دشمن قدرت حزب‌الله را دست‌کم نگیرد
  • حمله حزب الله لبنان به مقر سربازان صهیونیست + فیلم
  • حزب الله لبنان یک پایگاه اسرائیل را درهم کوبید
  • اظهارات بودار سمیر جعجع علیه مقاومت با حمایت تلویحی از اشغالگران!
  • پاسخ پرقدرت حزب الله به رژیم صهیونیستی و بحران در اتاق جنگ اسرائیل
  • شهادت رزمنده حزب الله در راه قدس
  • تهدید علنی حزب‌الله توسط اسرائیل: لبنان را اشغال می‌کنیم!
  • خود را مکلف به دفاع از حقوق عامه کسانی می‌دانیم که زبان شکایت ندارند
  • اسرائیل حزب‌الله را تهدید کرد/ جنوب لبنان را اشغال می‌کنیم
  • موضع تازه اروپا نسبت به حمله اسرائیل علیه رفح