Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، خدابخش شهبازی دبیر ستاد اسکان آموزش و پرورش فارس با بیان اینکه تا صبح یکم فروردین ۱۶ هزار و ۲۷۷ خانوار در مراکز اسکان فرهنگیان استان فارس اسکان یافتند، گفت: از زمان آغاز اسکان تا صبح امروز ۱۷۵ هزار و ۷۹۲ نفر شب در مراکز فرهنگیان اسکان یافتند.

وی افزود: پذیرش حضوری مهمانان نوروزی به صورت رسمی از ۲۸ اسفندماه آغاز می‌شود و ۶۸ پایگاه در استان فارس آماده پذیرش مهمانان فرهنگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهبازی با بیان اینکه تمام خانه‌های معلم استان آماده پذیرش فرهنگیان هستند، ادامه داد: ۱۳ هزار و ۴۷۲ کلاس درس در قالب ۶۸۰ مدرسه آماده پذیرش فرهنگیان در استان فارس است.
دبیر ستاد اسکان آموزش و پرورش فارس تصریح کرد: ۳۶ سالن ورزشی، ۳ خوابگاه دانشجویی، ۳ خوابگاه دانش‌آموزی، ۳ خوابگاه ورزشی و اردوگاه شهید دستغیب نیز در مواقع ضرروی آماده پذیرش مهمانان نوروزی است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۹۰۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأمین برق پایدار برای همه مراکز برگزاری کنکور در فارس

حمیدرضا جلایر گفت: با توجه به برگزاری نوبت اول آزمون سراسری سال جاری، طی روز‌های پنج‌شنبه و جمعه (۶ و ۷ اردیبهشت ماه) بیش از ۱۷۰ گروه عملیاتی در شهرستان‌های محل برگزاری نوبت اول آزمون سراسری و ۴۰۰ نفر پرسنل در نقاط مختلف استان مستقر هستند تا در صورت بروز حادثه، در کمترین زمان ممکن نسبت به رفع نقص شبکه و پایداری برق اقدام کنند.

معاون بهره‌برداری و امور دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان فارس بیان کرد: از روز‌های قبل از برگزاری آزمون، چک لیست‌های کنترل و نظارت برای جلوگیری از هرگونه حادثه احتمالی بررسی و تکمیل می‌شوند.

او اظهارکرد: گروه‌های ویژه عملیاتی همچنین تا پایان برگزاری نوبت اول آزمون سراسری در نقاط مختلف استان مستقر و در حالت آماده‌باش خواهند بود.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • کارنامه اولیه کنکور در نیمه مرداد منتشر می‌شود
  • خطیر: استقلال انشاالله برای قهرمانی سوم در آسیا آماده می‌شود
  • احمد شهریاری مدیرعامل استقلال می‌شود؟! پتروشیمی خلیج فارس آماده جدال حقوقی با صدا و سیما بر سر حق پخش
  • تأمین برق پایدار برای همه مراکز برگزاری کنکور در فارس
  • این دانش‌آموزان و طلاب از امسال بدون کنکور معلم می‌شوند
  • پذیرش بدون کنکور استعدادهای برتر ملی ‌در دانشگاه فرهنگیان
  • آغاز اجرایی سازی آیین نامه پذیرش استعداد‌های برتر ملی دانشگاه فرهنگیان از خرداد ماه
  • لزوم توجه ویژه مسوولان مرکزی به خوابگاه دانشجویان متاهل
  • قانون متعهدین به خدمت، منشا مشکلات صنفی دانشجومعلمان / دانشگاه شهیدرجایی خوابگاه متاهلی ندارد
  • نظام تعلیم و تربیت در کشور نیازمند کیفیت‌بخشی است