Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-02@17:06:09 GMT

11 شهروند تبریزی محبوس در آسانسور نجات یافتند

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۷۹۰۴۰۶

11 شهروند تبریزی محبوس در آسانسور نجات یافتند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، آتش پاد داوود طالب نژاد، افزود: در پی گزارش های مردمی مبنی بر محبوس شدن تعدادی از شهروندان در کابین های آسانسور ساختمان های منازل مسکونی واقع در شهرک باغمیشه، شهرک نصر و خیابان شریعتی جنوبی، گروهای نجات ایستگاه های شماره 7،9 و 4 به محل های حادثه اعزام و عملیات امداد و نجات این افراد را آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: آتش نشانان ایستگاه شماره هفت باغمیشه چهار شهروند، ایستگاه شماره چهار منظریه پنج شهروند و ایستگاه شماره 9 نیز 2 شهروند را از کابین های آسانسور به بیرون منتقل کردند.
طالب نژاد از شهروندان خواست در ایام تعطیلات عید موارد ایمنی به ویژه استفاده اصولی از آسانسور را رعایت کنند و در صورت بروز حادثه سریعا با شماره 125 تماس گرفته و به ماموران این سازمان اطلاع دهند.
وی ادامه داد: شهروندان بیش از ظرفیت مجاز سوار آسانسور نشوند، اگر کابین آسانسور پر بود منتظر دفعه بعد بمانند و سعی نکنند به زور وارد آسانسور شوند.
طالب نژاد از شهروندان خواست اجازه دهید مسافران از آسانسور خارج شوند سپس سوار شوید، هرگز سعی نکنید جلوی بسته شدن در را بگیرید، افرادی را که جلوی شما قرار دارند هنگام خروج هل ندهید و اگر کابین بین طبقات توقف کرد وحشت نکنید و در صورت بروز مشکل سعی کنید با شماره ۱۲۵ تماس بگیرید.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۹۰۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث متروی رباط کریم؛ اجرای طرح بعد از تملک اراضی

حمیدرضا الهیاری شهردار رباط کریم با اشاره به آغاز عملیات اجرایی ایستگاه متروی بازارک رباط کریم، یکی از مهمترین مطالبات شهروندان شهرستان رباط کریم را احداث مترو عنوان کرد و افزود: بسیار خرسندیم که این خواسته به حق محقق شد و ان‌شاالله با بهره برداری از این ایستگاه که در امتداد خط یک مترو است ضمن افزایش دسترسی شهروندان، کاهش ترافیک را شاهد خواهیم بود.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه خوشبختانه بسیاری از پروژه‌های شهری در راستای خدمت رسانی بیشتر به مردم در مرحله انجام است، احداث ایستگاه مترو را شاخص‌ترین پروژه شهرستان ذکر کرد و گفت: این طرح بعد از تملک اراضی و هماهنگی با شرکت متروی تهران و تایید نقشه‌ها توسط شهرداری رباط کریم اجرایی می‌شود و با توجه به اینکه تعداد قابل توجهی از همشهریان عزیزمان در این شهرستان کارگر هستند، آغاز ساخت این پروژه را هدیه مدیریت شهری شهرداری رباط کریم به این شهروندان می‌دانیم.

شهردار شهرستان رباط کریم با یادآوری اینکه مکان یابی این ایستگاه در زمان طراحی خط یک متروی تهران توسط شهرداری تهران تعیین شده، تصریح کرد: شهرداری رباط کریم بر اساس توافق و از طرفی نیاز مردم به اجرای این پروژه و وعده به شهروندان این مطالبه مردمی را محقق کرد.

اللهیاری گفت: این سکو به طول ۱۴۵ متر و به عرض ۷ متر در هر دو طرف خط ریلی در زیربنای ۲۷۰۰ متری احداث و همچنین مسیر دسترسی به سکو، آسانسور، ایستگاه تاکسی و دوربرگردان مسیر ایستگاه توسط شهرداری رباط‌کریم پیگیری و اجرا خواهد شد و سایر اقدامات فنی و الکترونیکی نیز توسط شرکت متروی تهران صورت خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • فوت ۳ سرنشین لنج آتش گرفته در آب‌های جزیره هرمز
  • سه فرد گرفتار در ارتفاعات کوه سیاه لنده نجات یافتند
  • ۲۹ دریانورد در آب‌های هرمزگان نجات یافتند
  • نجات نصاب آسانسور با سقوط از ارتفاع ۱۵متری
  • آغاز احداث متروی رباط کریم
  • احداث متروی رباط کریم؛ اجرای طرح بعد از تملک اراضی
  • تکمیل عملیات اجرای روکش آسفالت خیابان‌های شهید هاشمی‌نژاد و شهدا
  • آغاز احداث مترو رباط کریم در امتداد خط یک مترو
  • آغاز احداث مترو رباط کریم
  • رضایت شهروندان از قرار دادن حفاظ برای کانال آب در جاده اراک - سلفچگان + تصاویر