Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسطوره برزیلی اینتر معتقد است با مجازات یوونتوس، عدالت انجام شده اما به اشتباه گفت که بیانکونری به سری سی فرستاده شده است. 

طرفداری - یوونتوس تیمی بود که در جریان مسائل کالچوپولی خیلی ضرر کرد اما رونالدو معتقد است اینتر نیز در جریان این مسائل متضرر شده است. در سال 2006، در رسوایی های کالچوپولی، یوونتوس به سری بی ایتالیا فرستاده شد و دو اسکودتوی آنها گرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین میلان، فیورنتینا و لاتزیو جریمه شدند و اسکودتوی آن سال به اینتر اهدا شد. رونالدو در گفتگو با کالچو مرکاتو گفت:

در زمان حضور من در اینتر ما تنها با تیم های دیگر نمی جنگیدیم بلکه با یک سیستم خراب مبارزه می کردیم. چند سال بعد این مسائل افشا شد. بعضی ها به زندان رفتند و یوونتوس به سری سی فرستاده شد. عدالت اجرا شد. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۹۰۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امنیت خوبی در منطقه خلیج فارس برقرار است

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی رزمجو صبح دوشنبه در همایش روز ملی خلیج فارس اظهار کرد: خلیج فارس هم از نظر اقتصادی و هم از نظر امنیتی و دفاعی در برد جهانی و بین‌المللی بسیار دارای اهمیت است.

وی به پیشرفت‌های ایران اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: خوشبختانه شاهد دستیابی به دستاوردهای بسیار بزرگی در عرصه نظامی و دفاعی هستیم و رینگ دفاعی ایران اسلامی تقویت شده است.

فرمانده سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر بیان کرد: ایران اسلامی در زمین، هوا، دریا، فضا و… دارای اقتدار و امنیت بسیار بزرگی است و هر کشوری بخواهد کوچک‌ترین اقدامی علیه امنیت کشور ما انجام دهد با بزرگترین پاسخ روبرو می‌شود.

وی ادامه داد: منطقه خلیج فارس برای دنیا دارای اهمیت است و هر حادثه‌ای در خلیج فارس رخ دهد بر اقتصاد دنیا تأثیرگذار است و هرچقدر امنیت بیشتری در خلیج فارس برقرار شود باعث افزایش امنیت جهانی می‌شود.

سردار رزمجو بیان کرد: تاکنون این امنیت به خوبی در خلیج فارس برقرار شده است و ترانزیت و حمل و نقل به خوبی در خلیج فارس انجام می‌شود و امیدواریم شاهد تداوم این امنیت باشیم.

کد خبر 6091936

دیگر خبرها

  • پرواز شهرکرد به عسلویه برقرار شد
  • فریاد خوان کوادرادو در جشن قهرمانی اینتر: هرکس نَپرد، یوونتوسی است! + فیلم
  • لزوم پیوند کودکان با طبیعت از بدو تولد
  • امنیت خوبی در منطقه خلیج فارس برقرار است
  • طعنه هواداران اینتر به یوونتوس با عدد 14 / عکس
  • سفر فرستاده ویژه پوتین به سودان
  • تردد در بندر شهید ذاکری قشم مجدد برقرار شد
  • باید فورا در غزه آتش‌ بس برقرار شود
  • سازمان بهداشت جهانی: باید فورا در غزه آتش‌بس برقرار شود
  • توسعه متوازن و عدالت‌محور، نگاه شورای ششم به مسائل شهری