Web Analytics Made Easy - Statcounter

ورزش > لیگ برتر - ستاره سینمای ایران می‌گوید: کاش کی‌روش وارد بحث علی کریمی و فدراسیون فوتبال نمی‌شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ امیر جدیدی چند سالی است در سینمای ایران چهره شده است و در سال گذشته جایزه بهترین بازیگر مرد را از آن خودش کرد. جدیدی درباره اینکه اگر فوتبال هم مثل سینما جایزه سیمرغ داشت، سیمرغ فوتبال را به چه کسی می داد گفت:« قطعا علی کریمی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید مجسمه کریمی را از طلا بسازند. او همیشه سمت مردم است و حرف آنها را می زند. او دنبال حق گویی است و اصلا به منفعت شخصی خود نگاه نمی کند.

جدیدی همچنین درباره موضوع درگیری کریمی و کی روش نظر جالبی دارد و می گوید:« کریمی با کی روش دعوا نکرد. طرف حساب کریمی فدراسیون بود و کاش آن شب کی روش وارد بحث نمی شد. کریمی هم اگر انتقادی از کی روش دارد طرف حسابش فدراسیون است نه شخص سرمربی تیم ملی. 

او درباره شرایط تیم ملی در جام جهانی هم گفت:« با تیم های بسیار سختی همگروه شدیم اما باید این را هم در نظر بگیریم که با اقتدار و به عنوان تیم دوم به جام جهانی صعود کردیم و حریف دست و پا بسته ای برای حریفان نخواهیم بود. من هم مثل بقیه هموطنان دوست دارم برای حمایت از تیم ملی به روسیه بروم.»

 

 

256 43

کلید واژه‌ها : کارلوس کی روش - علی کریمی - فدراسیون فوتبال -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: کارلوس کی روش علی کریمی فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۹۱۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویسی به کمیته انضباطی احضار شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، عبدالله ویسی، سرمربی تیم فولاد به دلیل نقض ماده ۷۱ مقررات انضباطی پس از بازی با تیم آلومینیوم اراک، به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دعوت شد.

ویسی بعد از بازی با آلومینیوم به شدت از وضعیت سلامت لیگ و عدم نظارت از سوی فدراسیون انتقاد کرد. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حوزه انتخابیه قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی
  • فراخوان ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • ویسی به کمیته انضباطی احضار شد
  • کریمی: منتظر صحبت ما هستند تا محروم کنند!
  • کریمی: فدراسیون باعث شد از کورس قهرمانی جا بمانیم
  • مسکو: پهپاد اوکراین بر فراز «بلگورود» منهدم شد
  • سربازان وظیفه، تنها تماشاگران امشب فوتبال ایران
  • پیام تقدیر وحید شمسایی پس از قهرمانی در جام ملت‌ های آسیا
  • محکومیت باشگاه تراکتور در آستانه بازی با استقلال
  • امیر جدیدی در نقش منصور بهرامی ایفای نقش می‌کند