Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ یداله ستوده روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این تلفات انسانی بر اثر وقوع 22 فقره تصادف رخ داده است.
وی بیان کرد: ضروری است افراد برای داشتن سفری ایمن علاوه بر مد نظر قرار دادن شعار پرهیز از خطر، ایمنی را با مدیریت سرعت و پرهیز از اقدامات شتاب زده، بستن کمربند ایمنی و صحبت نکردن با تلفن همراه به خود و خانواده هایشان هدیه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان افزود: خودداری از استعمال دخانیات حین رانندگی، توجه داشتن کامل به جلو و استراحت کافی زمینه ساز افزایش ایمنی و سلامت سفر برای مسافران نوروزی است.
وی بیان کرد: شهروندان می توانند هرگونه پیشنهاد، انتقاد و تقدیر از عملکرد پلیس را با شماره 197 و هرگونه خبر یا اتفاق را به شماره 110 پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد.
به گزارش ایرنا سیستان و بلوچستان به سبب گستردگی راههای ارتباطی دارای 2 قرارگاه پلیس راه و 2 اداره کل راه و شهرسازی در شمال به مرکزیت زاهدان و جنوب به مرکزیت ایرانشهر است که شهرستانهای شمالی و مرکزی شامل زابل، هیرمند، زهک، نیمروز، هامون، زاهدان، میرجاوه، خاش، سراوان، سیب سوران و مهرستان زیر پوشش قرارگاه شمال و شهرستانهای جنوبی ایرانشهر، دلگان، فنوج، قصرقند، نیکشهر، سرباز، کنارک و چابهار زیرپوشش قرارگاه پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان قرار دارند.
7316 **3042
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری رفراندوم گفت و گوی ملی غوطه شرقی ارز دیجیتال اداره کل راه تلفن همراه خانواده سیستان و بلوچستان مسافران نوروزی موسسات مالی و اعتباری رفراندوم گفت و گوی ملی غوطه شرقی ارز دیجیتال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۹۱۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل کنیا ۷۶ کشته و ۱۹ مفقودی برجا گذاشت

همشهری آنلاین _ حوادث: به نقل از خبرگزاری فرانسه، روز شنبه دولت کنیا اعلام کرد، نایروبی، پایتخت کنیا، با ۳۲ کشته و نزدیک به ۱۷ هزار خانوار آواره، در شرایط بحرانی قرار دارد.

کنیا و همسایگانش در آفریقای شرقی در هفته های اخیر، بر اثر باران شدیدتر از حد معمول در اثر ال‌نینو وضعیت وخیمی داشته‌اند.

آیزاک مواورا، سخنگوی دولت کنیاگفت که سیل‌های ناگهانی جاده‌ها و محله‌ها را زیر آب برده و منجر به آواره شدن بیش از ۱۳۰هزار نفر در ۲۴ هزارخانوار شده است که بسیاری از آنها در نایروبی پایتخت هستند.

وی با بیان اینکه ۲۹ کنیایی مجروح و ۱۹ نفر ناپدید شده اند، گفت: در ۱۲ ساعت گذشته مجموع افرادی که جان خود را از دست داده‌اند به ۷۶ نفر رسیده است.

مواورا گفت: پیش بینی می‌شود در ۲۴ ساعت آینده طغیان انبوهی در پایین دست وجود داشته باشد.
خطیبو کاپارا، یکی از ساکنان محله جنگوانی دارالسلام، گفت: اینجا وضعیت واقعا ترسناک است.

این مرد ۳۵ ساله گفت: من و بسیاری از مردم همه اموال خود را از دست داده‌ایم، خانه‌هایمان در محاصره آب قرار گرفته است.

سیل ویرانگر بخش‌های وسیعی از نایروبی و پایتخت کنیا را در بر گرفته است. برخی جاده‌های اصلی بسته و بسیاری از مناطق زیر آب رفته است. شرکت راه‌آهن کنیا نیز خدمات مسافرتی شهری در سراسر این کشور را متوقف کرده است.

کد خبر 847837 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها سيل کنیا حوادث جهان

دیگر خبرها

  • داداش کلاه یادت نره 
  • زنده گیری و رهاسازی سه سر تمساح در جنوب سیستان و بلوچستان
  • ۱۰ برابر کشور‌های پیشرفته در تصادف کشته می‌دهیم
  • آمار تصادفات عید امسال به نظر من اصلاً رسمیت ندارد/ ده برابر کشورهای پیشرفته در تصادف کشته می‌دهیم
  • رونق حمل و نقل جاده‌ای کالا
  • کاهش سهمیه سوخت و تجمع تعدادی از کامیون داران جنوب سیستان و بلوچستان
  • رونق حمل و نقل جاده ای کالا
  • سیل کنیا ۷۶ کشته و ۱۹ مفقودی برجا گذاشت
  • تخریب ۳۰۰ قنات جنوب سیستان و بلوچستان در سیل اخیر
  • خط کشی ۳هزار و ۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان