Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-04@03:11:59 GMT

نامه کروبی، رفع حصر را عقب انداخت!

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۷۹۱۸۸۹

سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی از تشکیل کمیته‌ای زیر نظر یکی از نهادها برای رفع حصر خبر داد.

به گزارش ایسنا، سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی از تشکیل کمیته‌ای زیر نظر یکی از نهادها برای رفع حصر خبر داد.

بهروز نعمتی در این باره اظهار کرد: کمیته‌ای زیر نظر یکی از نهادها برای رفع حصر تشکیل شده که در حال فراهم کردن شرایط لازم برای این موضوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این کمیته اقدامات خوبی را برای رفع حصر انجام داده بود و کار تا برخی مراحل به خوبی پیش رفته بود اما اتفاقاتی افتاد که موجب کند شدن این روند شد.

به نظر می‌رسد نامه‌ای که آقای کروبی اخیرا منتشر کردند باعث شد وقفه‌ای در این روند ایجاد شود و به اعتقاد من شاید اگر این نامه نبود کار زودتر به نتیجه می‌رسید.

نماینده مردم تهران در مجلس یادآور شد: من با برخی اعضای این کمیته ارتباط دارم و بعد از تعطیلات باید با آنها صحبت کنیم و ببینیم کار به چه شکل ادامه می‌یابد.

منبع: فرارو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۹۱۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه سوم روحانی به شورای نگهبان درباره ارائه مستندات ردصلاحیتش

به گزارش جماران؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن روحانی با گذشت ۵۲ روز از نامه خود به شورای نگهبان و عدم دریافت مستندات مکتوب دلایل ردصلاحیت در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، نامه دیگری به این شورا ارسال کرد. 

نامه اول در ۱۴۰۲/۱۲/۲۰ و نامه دوم چند روز پس از آن و نامه سوم روز گذشته ارسال شد و روحانی در این نامه تصریح کرده چنانچه تا چند روز دیگر مستندات ردصلاحیت دریافت نشود، علیرغم ابهامات فراوان نامه شورای نگهبان، پاسخ به آن منتشر خواهد شد.

روحانی در نامه نخست، به موارد پنج‌گانه شورای نگهبان برای ردصلاحیت در انتخابات مجلس خبرگان رهبری اشاره و تصریح کرده بود پاسخ این شورا «عموماً شامل انتسابات کلی است» و «برخلاف صریح قانون، حاوی هیچگونه مستنداتی نمی‌باشد.» او درخواست کرد مستندات ادعاهای مندرج در این ۵ عنوان «به طور کامل، بدون تقطیع و تلخیص» ارائه شود.

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون والیبال ایران و عمان
  • درخشش استقلالی سابق او را یاد تیم ملی انداخت
  • نامه سوم روحانی به شورای نگهبان درباره ارائه مستندات ردصلاحیتش
  • اصولگرایان در مجلس آینده یک فراکسیون تشکیل می‌دهند
  • تشکیل کمیته امنیت روانی برای برخورد با شایعه سازان و نشردهندگان اکاذیب در فضای مجازی
  • تشکیل ۱۲ کمیته فرهنگی برای برگزاری اجتماع ۲۰ هزار نفری امام رضایی ها در البرز
  • اولین جلسه هیات اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم برگزار شد + اسامی اعضا
  • اولین جلسه هیات اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی برگزار شد + اسامی اعضا
  • تشکیل استان تهران غربی و شرقی
  • معاون رئیسی: از مجلس فعلی راضی هستیم اما... /در بودجه اختلافاتی بین دو قوه وجود داشت