Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@15:01:37 GMT

روند افزایش تدریجی دما در سمنان ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۷۹۲۶۵۵

روند افزایش تدریجی دما در سمنان ادامه دارد

سمنان- ایرنا- مدیرکل هواشناسی استان سمنان گفت: جوی پایدار، افزایش نسبی دمای هوا و در برخی نقاط وزش شدید باد برای 24 ساعت آینده در استان پیش بینی می شود.

غلامرضا حسنی غربا روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بر اساس نقشه های پیش یابی و تصاویر ماهواره ای، آسمان امروز سمنان، گرمسار، شاهرود و دامغان صاف تا کمی ابری و گاهی وزش باد خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به گزارش وضعیت هوای استان سمنان در 24 ساعت گذشته، اظهارداشت: وزش باد در استان سمنان در بیشترین سرعت در شهمیرزاد به 33 کیلومتر برساعت رسید و دیباج با 11 درجه سانتی گراد خنک‌ترین و حسینان با 28 درجه گرم ترین نقاط در استان بودند.
به گزارش ایرنا، امروز کمینه دمای هوای شهرستان سمنان تا 13 و بیشینه دما تا 25درجه سانتی گراد پیش‌بینی می‌شود.
سامانه هواگوی 134 آماده ارایه اطلاعات هواشناسی و پیش بینی های جوی استان سمنان در تمام اوقات شبانه روز است، اداره کل هواشناسی استان سمنان دارای 9 ایستگاه سینوپتیک، 15 ایستگاه اقلیم شناسی و 50 ایستگاه باران سنجی در نقاط مختلف است.
7339/6026

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي افزايش دما سمنان 24 ساعت آينده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۹۲۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناپایداری های جوی و دریایی در هرمزگان / افزایش سرعت بادجنوب غربی

براساس اعلام اداره کل هواشناسی هرمزگان، در ساعات بعدازظهر و شب در نقاط مختلف استان رشد ابر‌های همرفتی، رگبار باران، رعد وبرق گاهی تگرگ و تند باد لحظه‌ای پیش بینی می‌شود.

وقوع ناپایداری‌های موقتی به صورت رگبار پراکنده باران و رعد وبرق گاهی با افزایش لحظه‌ای سرعت باد در برخی نقاط ساحلی و مناطق دریایی استان بویژه تنگه هرمز محتمل خواهد بود.

سامانه همرفتی تا روز جمعه طی ساعاتی در پاره‌ای نقاط استان تقویت خواهد شد و سیلابی شدن موقت رودخانه‌های فصلی بویژه در منطقه حاجی آباد و بشاگرد دور از انتظار نخواهد بود.

 دریا با افزایش سرعت باد جنوب غربی-شمال غربی متلاطم خواهد بود. همچنین شدت باد طی ساعات شب در محدوده تنگه هرمز نیر قابل ملاحظه پیش بینی می‌شود و گاهی به بیش از ۴۰ کیلومتر بر ساعت نیز خواهد رسید.

توصیه می‌شود شناور‌های سبک احتیاط‌های لازم معمول دارند و در ساعات بعدازظهر و شب از تردد دریایی خودداری نمایند.

روز پنجشنبه با تغییر سوی جریانات افزایش سرعت باد‌های شمال شرقی در تنگه هرمز و نقاطی از دریای عمان پیش بینی می‌شود.

به لحاظ دمایی، طی امروز از میزان دمای هوا در طول روز در غالب مناطق کاسته خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی جوی آرام برای آخر هفته در لرستان
  • ناپایداری های جوی و دریایی در هرمزگان / افزایش سرعت بادجنوب غربی
  • تداوم بارندگی در استان سمنان+ فیلم
  • فعالیت سامانه بارشی تا روز جمعه | افزایش تدریجی دمای هوا از پنجشنبه
  • تداوم بارندگی در سمنان
  • تداوم ناپایداری‌های جوی و دریایی در هرمزگان، ۴ اردیبهشت
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان چهارم اردیبهشت
  • دمای هوای آذربایجان‌غربی افزایش می‌یابد
  • ادامه بارش باران بهاری تا چهارشنبه در همدان 
  • بارش‌های بهاره تا روز سه‌شنبه در کردستان ادامه دارد