Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - همدان- ايرنا- رئيس پارک علم و فناوري استان همدان از برگزاري 10 رويداد ايده پارک توسط اين نهاد در سال 96 خبر داد.

به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومي استانداري همدان، مجيد کزازي اظهار کرد: اين ايده پارکها در حوزه هاي کشاورزي، کامپيوتر، برق، مهندسي پزشکي، منابع طبيعي، کسب و کار سبز، مديريت شهري و کسب و کار ورزشي برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اضافه کرد: در مجموع 150 واحد فناور در پارک علم و فناوري استان مستقر هستند که از اين تعداد پنج واحد مرکز رشد در همدان و ملاير کبودرآهنگ رزن و لالجين فعاليت مي کنند.
به گزارش ايرنا، رئيس پارک علم و فناوري همدان پيشتر از پرداخت هشت ميليارد ريال تسهيلات کم‌ بهره براي حمايت و تقويت واحدهاي فناور و شرکت هاي دانش بنيان اين استان خبر داده بود.
به گفته وي پرداخت تسهيلات کم ‌بهره به واحدهاي فناور از محل منابع داخلي پارک علم و فناوري و صندوق نوآوري و شکوفايي بوده است.
2090
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۹۲۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سالنامه پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی منتشر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سالنامه ۱۴۰۲ پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی گزارشی از فعالیت‌ها و برنامه‌های سال ۱۴۰۲ و چشم انداز این پارک در سال ۱۴۰۳ است که با مدیر مسوولی محمدحسین ایمانی خوشخو، زیر نظر بهزاد رشیدی و همکاری جمعی از اعضای این پارک تهیه و تنظیم شده است.

در این سالنامه ۱۹۰ صفحه‌ای، بخش‌هایی همچون چشم‌انداز شهر جهانیِ نوآوری و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی، گفتگو با رئیس و معاونان پارک، گفتگو با مدیران شرکت‌های منتخب پارک، گزارش رویدادها، برنامه‌ها و نشست‌های تخصصی با موضوعات مرتبط با فعالیت‌های پارک در طول سال ۱۴۰۲، معرفی شرکت‌های خلاق و دانش بنیان عضو پارک و اخبار پارک علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی ارایه شده است.

فایل پی دی اف این سالنامه در این پیوند قابل مطالعه است.

کد خبر 6096973 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • تلاش دانشگاه آزاد برای تبدیل‌شدن به مرکز مهارتی
  • تولید فنرهای مورد نیاز صنایع ریلی و خودروسازی
  • کاهش اتکا به تسهیلات بانکی با اجرای قانون تامین مالی تولید
  • بهره مندی بیش از ۱۲ هزار روستایی گلستان از تسهیلات قرض‌الحسنه
  • بهره‌برداری از چمن مصنوعی پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • رویداد «ایده بازار» در دانشگاه برگزار شود
  • رویداد«ایده بازار» برای مشارکت مردم در اقتصاد برگزار شود
  • بنیاد دانشگاهی فردوسی؛ حامی دانشجویان صاحب ایده 
  • سالنامه پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی منتشر شد
  • گزارش تصویری | تشییع شهید گمنام در پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت