Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران از ساعت 17 به وقت محلی در فاصله 48 ساعت مانده تا بازی دوستانه برابر تیم ملی تونس در زمین تمرینی ورزشگاه المپیک این شهر به تمرین پرداختند.
این تمرین به مدت 90 دقیقه به طول انجامید و بازیکنان زیر نظر کارلوس کی روش به تمرین آماده سازی پرداختند تا یک گام به آمادگی مدنظر سرمربی تیم ملی نزدیکتر شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ابتدای این تمرین کی روش اهداف تمرینی این تمرین را برای بازیکنان تشریح کرد و سپس بازیکنان به گرم کردن بدنهای خود مشغول شدند. انجام تمرینات گروهی و تاکتیکی ادامه تمرین امروز را تشکیل می داد.
در ادامه بازیکنان به دو گروه تقسیم شدند که یک گروه در بین شش دروازه کوچک به بازی پرفشار پرداختند و یک گروه دیگر در زمینی به ابعاد نیمی از زمین استاندارد در بین دو دروازه بزرگ به بازی درون تیمی پرداختند.
چهار دروازه بان حاضر در اردو هم زیر نظر مربی دروازه بانها تمرینات اختصاصی خود را برگزار کردند. تمامی مراحل این تمرین برای بازبینی مجدد ضبط شد.
همچون همیشه کادر فنی تیم ملی با استفاده از جی پی اس و داده های آنلاین به دقت وضعیت بدنی بازیکنان را در این تمرین مورد بررسی قرار داد.
بازیکنان پس از انجام این تمرین و سرد کردن بدنهای خود محل تمرین را به سمت هتل ترک کردند.
دیدار تیمهای ایران و تونس روز جمعه هفته جاری از ساعت 23:30 به وقت تهران در تونس برگزار می شود.

انتهای پیام/ک

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۹۲۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرگیجه در پرسپولیس؛ ستاره تیم بازی با سپاهان را از دست داد؟

علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس، پس از آسیب‌دیدگی پُر حرف و حدیث خود در اردوی تیم ملی، حدود دو هفته‌ای دستش را گچ گرفت و حالا چند روزی است با باز کردن گچ دستش، تمرینات سبک را آغاز کرده تا دوباره آماده بازگشت به میادین شود.

در این شرایط در حالی که دوران نقاهت بیرانوند چیزی حدود سه هفته تخمین زده می‌شد و پرسپولیسی‌ها امیدوار بودند او به دیدار حساس با سپاهان در هفته بیست‌و‌پنجم برسد، دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس، اما وضعیت نامشخصی برای این بازی دارد.

بیرانوند با وجود اینکه تمرینات اولیه خود را از چند روز پیش آغاز کرده است، هنوز با دست مصدومش تمرینات سنگین انجام نمی‌دهد. با این وضعیت باید پزشکان نظر نهایی را درباره دست او بدهند و فعلاً تکلیف حضور این بازیکن در دیدار با سپاهان مشخص نیست.

پرسپولیس در هفته بیست‌و‌پنجم لیگ برتر روز چهارشنبه هفته جاری در ورزشگاه آزادی به مصاف سپاهان خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • کاپیتان استقلال فراموشی را تمرین می‌کند
  • کاپیتان استقلال فراموشی را تمرین می‌کند (عکس)
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (+عکس)
  • غیبت ۲ ستاره پرسپولیس در آستانه بازی با سپاهان
  • تمرین چالش برانگیز پرسپولیس شاداب شد
  • بازی، شادی، تماشا در تمرین پرسپولیس
  • سرگیجه در پرسپولیس؛ ستاره تیم بازی با سپاهان را از دست داد؟
  • بیرانوند به بازی سپاهان هم نمی‌رسد؟
  • تمرینات عالیشاه و بیرانوند همچنان زیر نظر کادر پزشکی
  • پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان