Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@21:13:36 GMT

کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی کشور اعزام شد

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۷۹۳۱۴۳

کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی کشور اعزام شد

ارومیه - اولین کاروان راهیان نور از شهرستان های ماکو و سلماس به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شد.

به گزارش خبرنگار مهر، معاون هماهنگ کننده سپاه سلماس در حاشیه اعزام کاروان راهیان نور این شهرستان به مناطق عملیاتی جنوب گفت: بیش از یک هزار و ۵۰۰ هزار نفر در نوروز امسال از این شهرستان در قالب کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشوراعزام می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ پوراسماعیل اظهار داشت: اعزام این زائران در قالب اردوی دانش آموزی، بسیج محلات، اداری و کارگری به صورت فردی و خانوادگی بوده است.

سرهنگ عطاری معاون هماهنگ کننده سپاه ماکوگفت: کاروان راهیان نور شهرستان ماکو به تعداد ۲۶۴ نفر در قالب شش دستگاه اتوبوس جهت بازید از مناطق عملیاتی و جنگی و یادمانهای دفاع مقدس راهی سرزمین نور خواهند شد.

این کاروان در مدت ۵ روز حضور خود در مناطق عملیاتی جنوب کشور از مناطق عملیاتی شلمچه، دهلاویه، طلائیه، هویزه و معراج شهدا بازدید خواهند کرد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۹۳۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت تیم گلبال مناطق نفت‌خیز جنوب 

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، رئیس هیئت ورزش‌های نابینایان و کم بینایان خوزستان گفت: مصطفی شهبازی، جواد نادری و محسن جلیلوند پس از توافق با مدیرعامل باشگاه مناطق نفت‌خیز جنوب با عقد قرارداد رسمی به تیم گلبال این باشگاه پیوست و در مرحله برگشت مسابقات دسته اول باشگاه‌های کشور این تیم را همراهی می‌کنند.

وحید انصاری به برگزاری منظم تمرینات تیم گلبال مناطق نفت‌خیز جنوب اشاره کرد و افزود: نماینده استان با هدف صعود به لیگ برتر در مرحله برگشت مسابقات دسته اول باشگاه‌های کشور حضور پیدا خواهد کرد.

وی با بیان اینکه مرحله برگشت این  مسابقات در اردیبهشت ماه آغاز می‌شود، ادامه داد: تیم گلبال مناطق نفت‌خیز جنوب در چند بازی تدارکاتی نیز به میدان خواهد رفت.

تیم مناطق نفت‌خیز جنوب در پایان مرحله رفت مسابقات گلبال دسته اول باشگاه‌های کشور مقام سوم را کسب کرد.

۶ تیم برگزار کننده مسابقات گلبال دسته اول باشگاه‌های کشور هستند.

۲ تیم برتر مسابقات گلبال دسته اول باشگاه‌های کشور راهی رقابت‌های فصل آینده لیگ برتر خواهند شد.

دیگر خبرها

  • بازدید بیش از ۳میلیون زائر از یادمان‌های شهدا در استان کرمانشاه
  • اعزام سه کاروان از سیستان و بلوچستان به حج عمره
  • بیشترین میزان بارش‌ها در کدام نقاط استان کرمان بوده است؟
  • تقویت تیم گلبال مناطق نفت‌خیز جنوب 
  • بازدید استاندار کرمان از مناطق درخطر سیل جنوب کرمان
  • ثبت نام عمره مفرده در استان سمنان آغاز شد/ اعزام ۲ کاروان
  • اعزام نخستین کاروان راهیان‌نور کارمندان فارس
  • اعزام ۳۸۰ زائر چهارمحال و بختیاری به حج تمتع
  • اعزام نخستین کاروان راهیان‌نور کارمندان ادارات فارس در سال ۱۴۰۳ به مناطق جنگی
  • ۳۸۰ زائر از چهارمحال‌ و بختیاری به حج تمتع مشرف می‌شوند