Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@13:23:48 GMT

۱۰ مصدوم در حوادث رانندگی

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۷۹۳۴۲۳

۱۰ مصدوم در حوادث رانندگی

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ حوادث رانندگی در محور‌های مواصلاتی استان چهارمحال و بختیاری ۱۰ مصدوم بر جای گذاشت.

در حادثه اول، بر اثر برخورد دو دستگاه خودروی سواری در محور لردگان به بروجن، ۵ نفر مصدوم شدند.

در حادثه دوم نیز، واژگونی یک دستگاه خودروی پراید در محور شهرکرد به فرخ شهر، ۵ زخمی بر جای گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصدومان حادثه اول به بیمارستان ولیعصر (عج) بروجن و مجروحان حادثه دوم به بیمارستان آیت الله کاشانی (ره) شهرکرد منتقل شدند.

انتهای پیام/ف

۱۰ مصدوم در دو حادثه رانندگی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث راهنمایی و رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۹۳۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سانحه رانندگی جان نوعروس زرندی را گرفت

به گزارش خبرنگار مهر؛ امین عربپور صبح جمعه به خبرنگاران گفت: به دنبال گزارش مردمی در ساعت ۲۳:۲۰ دیشب (۳۰ فروردین) مبنی بر واژگونی و سقوط یک دستگاه سواری به دهانه پل واقع در دوراهی بهشت زهرای زرند بلافاصله دو تیم فوریت‌های پزشکی به محل حادثه اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه طی این حادثه دو نفر نو عروس و تازه داماد زرندی پس از برگزاری جشن ازدواجشان در یکی از تالارهای زرند در حال بازگشت به منزل بودند که خودروی آنها واژگون و به دهانه پل سقوط می‌کند، افزود: نوعروس حادثه با حال وخیم در خودرو گرفتار بود که با انجام اقدامات فنی و تخصصی توسط عوامل اورژانس رها سازی شد و بعد از انجام اقدامات لازم ضمن انجام عملیات احیا به بیمارستان سینا منتقل شد که علی رغم تلاش پزشکان و کادر بیمارستان در نجات جان وی، متأسفانه عروس ۲۰ ساله زرندی به علت شدت جراحات در یکی از بهترین شب‌های زندگی اش جان خود را از دست داد.

عرب پور، تصریح کرد: تازه داماد حادثه دیده نیز توسط آمبولانس دیگری با حال عمومی رضایت بخش برای ادامه درمان به بیمارستان سینا منتقل شد.

رئیس فوریت‌های پزشکی شهرستان زرند از همشهریان درخواست کرد از جابه جایی مصدومان در صحنه حادثه و بیرون کشیدن آنها از داخل خودرو مگر در موارد احتمال آسیب بیشتر و مرگ مصدوم از جمله انفجار و سقوط، به علت آسیب‌های بیشتر به مصدوم خودداری کنند و مسیر را برای ورود خودروهای امدادی باز نگه دارند و از ازدحام در محل حادثه خودداری کنند.

طبق گفته عربپور علت وقوع حادثه در دست بررسی است.

کد خبر 6082361

دیگر خبرها

  • سانحه رانندگی جان نوعروس زرندی را گرفت
  • حادثه رانندگی در محور مرگنلر _ چایپاره
  • حادثه رانندگی در محور ارومیه_سلماس
  • ۲ مصدوم در حادثه رانندگی در محور قزوین - رشت
  • ۱مصدوم و ۳ حادثه دیده درسانحه رانندگی محور میاندوآب- مهاباد
  • یک جان باخته و ۶ مصدوم در حادثه رانندگی مشهد تربت حیدریه
  • یک کشته و پنج مصدوم در تصادف رانندگی در صوفیان
  • ۲ کشته و پنج مصدوم بر اثر تصادف در خراسان جنوبی
  • ۲ کشته و ۵ مصدوم در برخورد رخ به رخ ۲ سمند
  • یک کشته و دو مصدوم در حادثه رانندگی محور خرمشهر_اهواز