Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس میراث فرهنگی, صنایع دستی و گردشگری شهرستان گنبدکاووس گفت: در نخستین روز از سال جدید و فروردین سال ۹۷, یک‌هزار و ۶۰۰ نفر مسافر و گردشگر از سراسر ایران از بلندترین برج آجری جهان برج قابوس در گنبدکاووس دیدن کردند. ۰۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۹ استانها گلستان نظرات

امیرعلی گل چشمه در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در گنبدکاووس اظهار داشت: 4 واحد اقامتی در قالب هتل‌ها و مسافرخانه و 130 کلاس درس در 13 مدرسه, آمادگی کامل برای اسکان مسافران نوروزی را در شهرستان گنبدکاووس دارند و روز گذشته, 504 نفر در این واحدها, اسکان یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بیشترین مشکل ما در این ایام, سرویس بهداشتی‌های واقع در جایگاه‌های پمپ بنزین و ترمینال‌ها است که در حال حاضر در جایگاه‌ها مشکل خاصی نداریم و تنها در ترمینال مسافربری گنبدکاووس, به علت اینکه در ضلع جنوبی, محل شست و شوی اتوبوس‌ها واقع شده و در جوار سرویس بهداشتی است, محل تجمع زباله و آب‌گرفتگی است.

رئیس اداره میراث فرهنگی, صنایع دستی و گردشگری شهرستان گنبدکاووس تصریح کرد: با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر, در محوطه برج قابوس, 60 غرفه در ایام نوروز برپا است که 30 غرفه مربوط به میراث فرهنگی برای معرفی صنایع دستی, غذاهای سنتی و دیگر آثار تاریخی و سوغات شهرستان است.

گل چشمه تاکید کرد: در روز گذشته, 49 نفر از موزه فرش, 156 نفر از شهر تاریخی جرجان, یک‌هزار و 120 نفر از تالاب آلماگل, 4 هزارو 468 نفر از بازارچه مرزی دیدن کردند.

وی گفت: البته مسافران و زائران زیادی هم در زمان تحویل سال نو و هم روز گذشته , امامزاده یحیی ابن زید( ع)  امامزاده شاخص شهرستان  را زیارت کردند که آمار تعداد مسافرین و اسکان آن از طرف اداره اوقاف اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/ش

R41471/P1377/S6,70/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۹۳۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان فارس فاتح بلندترین قله فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش فارس، گفت: به مناسبت بزرگداشت مقام معلم، ۵۰۰ فرهنگی از ۸ استان جنوب کشور با محوریت آموزش و پرورش فارس، به قله بل در شهرستان اقلید صعود می‌کنند.
کاظم حسینی افزود: در این برنامه ورزشی، معلمان کوهنورد از استان‌های اصفهان، یزد، کرمان، هرمزگان، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال بختیاری و فارس حضور خواهند داشت.
حسینی، بیان کرد: این برنامه ساعت ۶ صبح روز جمعه هفت اردیبهشت با صعود به قله بل آغاز می‌شود.
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش فارس افزود: پذیرش کوهنوردان استان‌های مختلف از ساعت ۱۵ روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت در اقلید آغاز و آیین افتتاحیه با حضور معلمان کوهنورد شرکت کننده در این برنامه برگزار‌ می‌شود.
شهرستان اقلید در شمال فارس و در فاصله ۲۷۵ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • تحول در گردشگری اشتهارد با پیشبرد پروژه‌های این حوزه در شهرستان
  • استقبال گردشگران خارجی از ۵ شهر گیلان
  • استقبال گردشگران خارجی از سفر به گیلان
  • یکصد نفر در دام کلاهبردار شبکه هرمی؛ گنبدکاووس
  • دستگیری سرشبکه هرمی سایت غیرقانونی ارز دیجیتال ترینوست در گلستان
  • بلندترین توربین بادی جهان به ارتفاع ۳۶۵ متر در آلمان
  • دور دوم انتخابات در گنبدکاووس، پروژه همه استان است
  • معلمان فارس فاتح بلندترین قله فارس
  • افزایش ۲۰ درصدی زائران حج تمتع ۱۴۰۳ استان گلستان
  • افزایش ۲۰ درصدی زائران حج تمتع گلستانی نسبت به سال گذشته