Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم تیم ملی فوتبال جوانان درباره عملکردش در تورنمنت سوچی ، گلزنی اش برابر رومانی در شب تولدش و عملکردش در لیگ برتر صحبت کرده است.

طرفداری- تیم ملی فوتبال جوانان دختر در تورنمنت کوبان اسپرینگ در سوچی روسیه پس از 2 شکست برابر روسیه و کره شمالی در سومین بازی برابر رومانی 2 بر یک پیروز شد و گل پیروزی بخش هاجر دباغی ، زمینه ساز این برد دلچسب در اولین روز سال 97 شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گل 3 امتیازی برای تیم ملی برابر رومانی ، تداوم عملکرد فوق العاده هاجر دباغی در ماه های اخیر است. او در سپاهان به عنوان یک مهاجم جوان نمایشی خیره کننده داشت و پس از آسیب دیدگی فروغ موری ، بار تهاجمی سپاهان را بر دوش کشید.

هاجر دباغی پس از پیروزی بر رومانی و گلزنی اش در این بازی در گفتگو با ورزش زنان در مورد تورنمنت سوچی و البته لیگ صحبت کرده است. آن هم در شب تولدش. شبی به یاد ماندنی برای بازیکنی جوان که احتمالا برای مدتی طولانی درباره او خواهیم شنید.

هم قسم برای شکست رومانی

شب پیش از مسابقه با رومانی هم قسم شدیم که بازی را ببریم و نتیجه آن را دیدیم. پیروزی بر یک حریف اروپایی برای ما اهمیت زیادی داشت و همه برای موفقیت در این بازی یکدل بودیم.

تیم ملی جوانان فرصت زیادی برای ایجاد هماهنگی نداشت. ما زمان بسیار کم و اردوی های معدودی را گذراندیم و تا روز قبل از اعزام به روسیه هم درگیر لیگ بودیم. در این شرایط نتوانستیم زمان مناسبی برای آماده سازی داشته باشیم اما در برابر تیم هایی که در زمره تیم های برتر اروپا هستند موفق عمل کردیم و عملکرد خوبی داشتیم.

در این مسابقات با کره شمالی بازی کردیم که قهرمان جهان است. روسیه نیز جزء 10 تیم برتر جهان است و رومانی نیز در رنکینگ فیفا در رده بزرگسالان 10 پله از ما بالاتر است و حضور در این تورنمنت به تیم ملی جوانان کمک زیادی کرد.

هدیه تولدی از سوی خدا

گلزنی در بازی با رومانی از این نظر برای من اهمیت داشت که در شب تولدم با رومانی بازی می کردیم. خوشحالم که خدا ، پیشاپیش با این گل و انتخاب به عنوان بازیکن برتر میدان ، به من هدیه داد.

سال گذشته هم در تورنمنت سوچی حاضر بودم که عنوان بهترین مهاجم تورنمنت را به دست آوردم و باید امسال از عملکرد سال گذشته ام به نوعی دفاع می کردم.

انتظار بیشتری از خودم داشتم

امسال سومین سال حضورم در لیگ برتر بود. سال اول نیم فصل در لیگ بازی کردم و در 2 دوره اخیر در تمام طول فصل فرصت حضور در لیگ را پیدا کردم. سال گذشته با آینده سازان نجف آباد قهرمان لیگ شدم

انتظارات بیشتری از خودم داشتم اما به دلیل این که تیم ما به مشکلات زیادی در خلال فصل برخورد کرد و کادر فنی مجبور به جابجایی پست بازیکنان می شدند ، در مجموع عملکرد بدی نداشتیم. در فصل اخیر 12 گل و 9 پاس گل داشتم که عملکردم نسبت به فصل گذشته در آینده سازان پیشرفت کرده بود.

آینده؟ تصمیمی نگرفته ام

سال خوبی در سپاهان داشتم اما در مورد فصل آینده هنوز تصمیمی نگرفته ام و باید ببینم در سال جدید چه پیش می آید.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۹۴۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست سنگین الاتحاد کلبا برابر الوصل/ مهدی قایدی گلزنی کرد +ویدئو

به گزارش خبرنگار مهر، در مرحله نیمه نهایی رقابت های جام حذفی فوتبال امارات موسوم به «جام ریاست جمهوری امارات» امروز سه شنبه تیم های «الوصل» و «الاتحاد کلبا» به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری ۴ بر یک به سود الوصل به پایان رسید.

مهدی قایدی لژیونر ایرانی الاتحاد در این دیدار از ابتدا در ترکیب تیمش حضور داشت و موفق شد تک گل تیمش را به ثمر برساند. قایدی در دقیقه ۸۹ جای خود را به روبرتا داد.

در این بازی الوصل در دقیقه ۳۵ به گل رسید و مهدی قایدی در دقیقه ۶۹ بازی را به تساوی کشاند و زردپوشان الوصل در دقیقه ۷۷ گل دوم را هم به ثمر رساندند.

تیم الاتحاد در دقیقه ۸۴ با اخراج «بسا» ۱۰ نفره به کار خود ادامه داد و کارش برای ادامه کار سخت شد و بازیکنان الوصل در دقایق ۸۵ و ۹۰ ۲ بار دروازه حریف خود را باز کردند تا نتیجه ۴ بر یک شود.

در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی، فردا چهارشنبه تیم های النصر و شباب الاهلی با هم دیدار خواهند کرد. کد خبر 6093569

دیگر خبرها

  • شکست سنگین الاتحاد کلبا برابر الوصل/ مهدی قایدی گلزنی کرد
  • شکست سنگین الاتحاد کلبا برابر الوصل/ مهدی قایدی گلزنی کرد +ویدئو
  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران
  • تصاویری از جشن قهرمانی تیم ملی دختران زیر ۱۸ سال ایران در تورنمنت کافا
  • قهرمانی دختران فوتبال ایران در تورنمنت کافا
  • قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران در کافا
  • تیم ملی فوتبال دختران ایران قهرمان تورنمنت کافا شد
  • اعلام ترکیب تیم فوتبال دختران ایران برابر قرقیزستان
  • اعلام ترکیب تیم ملی دختران زیر ۱۸ سال ایران برابر قرقیزستان
  • ملاقات دختران فوتبالیست با سفیر ایران؛ تورنمنت کافا به ایستگاه پایانی رسید