Web Analytics Made Easy - Statcounter

نویسنده و محقق اردستانی، گفت: اقتصاد مریض ایران را باید کالبد شکافی کرده و نظام سرمایه داری که در اختیار افراد خاص قرار دارد را مهار کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  مهدی مشتاقی در گفتگو با صبح اردستان ؛ اظهار کرد:  حمایت از کالای ایرانی همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند وظیفه همه مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: عیب بزرگ ما این است که در هر زمان از مراجع خود تبعیت نکرده و دچار مشکلات فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی شده ایم.

نویسنده و محقق اردستانی گفت: مردمان در هر زمان که گوششان به مراجع تقلید بوده توانسته اند به سر منزل مقصود برسند.

مشتاقی با بیان اینکه اقتصاد مریض ایران را باید کالبد شکافی کرد، تصریح کرد:  نظام سرمایه داری در اختیار افراد خاص قرار دارد که باید دشمنان داخلی را مهار کرد.

وی تاکید کرد: وقتی دو هزار نفر نخبه در سال از کشور خارج می شود نشان می دهد که به آنها بها داده نمی شود و با خارج شدن آنها کشور دچار بحران می شود.

نویسنده و محقق اردستانی خاطر نشان کرد: بها دادن به نخبگان و نگه داشتن آنها در کشور موجب اشتغالهای فراوان شده و شاهد تولید کالاهای مرغوبتر خواهیم بود.

مشتاقی تصریح کرد: خط استعمار را باید شناسایی کرده و با  کسانی که آب به آسیاب دشمن می ریزند برخورد جهادی صورت گیرد.

وی همچنین یاد آوری کرد: وقتی ما در تسلیحات توانسته ایم  پیشرفت داشته باشیم یعنی اینکه به خود باوری در این زمینه رسیده ایم و در زمینه های مختلف اقتصادی هم می توانیم  موفق باشیم.

نویسنده و محقق اردستانی افزود: هر وقت گذشته خود را فراموش کردیم همچون حجاب، شاهد بی حجابی هایی در جامعه شدیم و این بدین معنا است که فرهنگ خود را نشناخته یا آنها را به فراموشی سپرده ایم.

مشتاقی راه حل حمایت از تولیدات داخلی را بالا بردن کیفیت اجناس تولیدی و سرمایه گذاری بر روی نخبگان اعلام کرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۹۴۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران رکن اصلی اقتصاد کشور هستند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسین محبیان صبح چهارشنبه در آیین تجلیل از کارگران اظهار کرد: کارگران نقش مهمی در اقتصاد کشور دارند و طبق فرمایش مقام معظم رهبری کارگران از ارکان مهم اقتصاد کشور هستند.

وی افزود: رهبر انقلاب تاکید داشتند جهش تولید زمانی محقق می شود که کارگر ما حال خوبی را داشته باشد و کمترین میزان مشکل و دغدغه را داشته باشد و در هین راستا اقتصاد کشور هم رونق می یابد و شاهد جهش تولید خواهیم بود.

فرماندار بیجار عنوان کرد: ما در هر مسند و جایگاهی هستیم باید در راستای ارتقای کیفی کار تلاش کنیم تا جهش تولید ایجاد شود و شاهد پیشرفت کشور باشیم.

وی ادامه داد: طبق تاکیدات رهبر انقلاب همه ما نه تنها کارگران و هرکسی که حقوقی می گیرد باید برای اثر بخشی و نتیجه بهتر باید تلاش داشته باشیم.

محبیان اعلام کرد: حدوداً ۴۰ میلیون نفر درکشور ما از حوزه کارگری ارتزاق دارند و اینجاست که اهمیت فرمایش رهبر مشخص می شود که باید به قشر کارگر بیش از پیش توجه کرد.

لزوم جذب سرمایه گذار در بیجار

فرماندار بیجار بر لزوم سرمایه گذاری در بیجار اشاره کرد و بیان داشت: در استان هایی که برخورداری بیشتری دارند سرمایه گذارن مشارکت فعالی در اقتصاد آن شهر دارند.

وی اضافه کرد: بسیاری از سرمایه گذاران کردستانی در خارج استان هزینه و سرمایه گذاری کرده اند و ما انتظار داریم که سرمایه گذار به شهرستان و استان بیایند تا شاهد پیشرفت این استان و شهرستان باشیم.

محبیان تصریح کرد: بیجار دارای ظرفیت های بی‌شماری است که می تواند با سرایه گذاری مناسب شاهد رونق تولید در این شهرستان باشیم.

وی خاطر نشانن کرد: در تمامی حوزه ها در شهرستان باید از خام فروشی جلوگیری کرد و فراوری تولید در شهرستان انجام شود تا از این طریق نرخ بیکاری بتواند کاهش یابد و مهاجرت معکوس رقم بخورد.

فرماندار بیجار یادآور شد: هرجا یک واحد نمونه ای وجود دارد و رکوردی رقم می خورد با همت کارگران است و در کشور ما دو رکن سرمایه گذار و کارگر باید در کنار هم باشند تا بتوانیم شاهد پیشرفت کشور باشیم.

کد خبر 6094054

دیگر خبرها

  • کارگران رکن اصلی اقتصاد کشور هستند
  • تدوین بانک اطلاعاتی توانمندی‌های صادراتی فارس به ۶ زبان
  • آیا زالو واقعا می‌تواند درمان کننده باشد؟
  • ۳۰ درصد بازار سرمایه در اختیار صنعت پتروشیمی/ فاز ۱۴ پارس جنوبی تماماً ایرانی است
  • صرفه‌جویی ۴۰۰ مگاواتی برق با اصلاح روشنایی معابر
  • افزایش ۵ برابری بودجه شهرداری بیرجند برای سال ۱۴۰۳
  • مصباحی مقدم : کنترل بانک‌ها از خرداد در اختیار بانک مرکزی قرار می‌گیرد
  • خاندوزی: پیشنهاد ایران به بانک توسعه اسلامی برای تأمین مالی با نرخ ترجیحی تأیید شد
  • تلاش آمریکا برای در اختیار گرفتن خلیج فارس محقق نمی‌شود
  • اقتصاد مقاومتی با اتکا به تولید داخل محقق می‌شود