Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران از راه‌اندازی قرارگاه نوروزی امام علی(ع) پلیس در مرکز استان و ۲۲ شهرستان استان در راستای اطلاع‌رسانی و راهنمایی مسافران خبر داد. ۰۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۴ استانها مازندران نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، سرهنگ حسن مفخمی شهرستانی امروز در قرارگاه انتظامی پلیس مازندران اظهار داشت: در راستای کنترل، نظارت و پیگیری اقدامات و فعالیت‌های پلیس در ایام تعطیلات نوروز در سطح استان و ابلاغ آخرین دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌ها به صورت متمرکز و هدایت شده و ارائه خدمات مضاعف به شهروندان و مسافران نوروزی، قرارگاه امام علی(ع) در سطح استان و شهرستان‌های تابعه راه‌اندازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه یکی از ماموریت‌های مهم قرارگاه‌های نوروزی پلیس، اطلاع‌رسانی و راهنمایی مسافران نوروزی است، افزود: قرارگاه نوروزی امام علی(ع) علاوه بر مرکز استان در مراکز همه شهرستان‌ها راه‌اندازی و آماده ارائه خدمات به همشهریان و مسافران نوروزی است.

مفخمی شهرستانی از راه‌اندازی 82 ایستگاه پلیس در سطح استان برای ارائه خدمات انتظامی خبر داد و افزود: ماموران پرتلاش پلیس در این ایستگاه آماده ارائه خدمات انتظامی به شهروندان و مسافران نوروزی هستند.

وی با اشاره به راه اندازی ایستگاه فرهنگی و اجتماعی پلیس در شهرستان ساری جنب میدان امام، از ارائه خدمات مشاوره ای و مددکاری رایگان به شهروندان و مسافران نوروزی خبر داد و افزود: توزیع بروشور و بسته‌های فرهنگی و راهنمایی مسافران از اقدامات این ایستگاه‌های فرهنگی است.

جانشین فرمانده انتظامی مازندران گفت: نشانی و شماره تماس قرارگاه‌های نوروزی پلیس در سطح شهرستان‌ها برای اطلاع مسافران نوروزی از طریق رسانه‌ها اطلاع‌رسانی شده است.

همکاری 1000 راهور محله با پلیس راه مازندران

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران نیز از همکاری 1000 راهور محله با پلیس‌راه در برقراری نظم و امنیت ترافیکی در جاده‌های استان در ایام نوروز خبر داد.

سرهنگ پاسدار علیرضا قدمی از به‌کارگیری 150 تیم گشت پلیس راه در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و افزود: 1000 راهور محله از دهیاران پرتلاش استان در این ایام پلیس را در برقراری نظم و امنیت ترافیکی یاری می‌کنند.

وی با اشاره به افزایش حجم تردد خودرو در محورهای مواصلاتی استان و ترافیک سنگین در برخی محورها به رانندگان وسایل نقلیه توصیه کرد: با صبر و حوصله رانندگی کنند و از عجله و شتاب‌زدگی جدا خودداری کنند.

انتهای پیام/ح

R41358/P1357/S6,74/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۹۴۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار حسینی: قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است

رییس پلیس راهور فراجا گفت: قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است.

به گزارش مهر، سردار سید تیمور حسینی، در خصوص افزایش جرایم رانندگی، اظهار داشت: حدود یک ماه از تصویب قانون افزایش جرایم راهنمایی‌رانندگی گذشته، اما هنوز این قانون برای اجرا به پلیس راهور ابلاغ نشده است.

وی افزود: قرار است اصلاحاتی در برخی از بندهای این مصوبه جدید انجام شود و امیدواریم به زودی این قانون ابلاغ شود.

رئیس پلیس راهور فراجا گفت: یکی از راه‌های پیشگیری از تخلف و جرم، مجازات است، و در تمامی مکاتب حقوقی دنیا این موضوع پذیرفته شده که باید هزینه جرم بالا باشد تا موجب بازدارندگی شود و امیدواریم تا ۱۰ الی ۱۵ روز مشخص شود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: افزایش ۵ برابری برخی از جرایم رانندگی افزايش سقف جرايم رانندگي به 200هزارتومان

دیگر خبرها

  • سردار حسینی: قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است
  • جزئیات اعزام زائران مازندرانی به حج عمره
  • اعزام زائران عمره مازندران از ۱۰ اردیبهشت
  • ایستگاه سلامت در مرکز شهر سی سخت برپا گردید
  • ورود وزیر کشور به مازندران + فیلم
  • ورود وزیر کشور به مازندران
  • رفع تصرف ۴ هزار متر مربع از اراضی ملی در شهرستان ساری
  • رکورد جوجه ریزی مازندران شکسته شد.
  • رضایت ۷۵ درصدی مسافران در سفرهای نوروزی ۱۴۰۳ از فرودگاه‌های کشور
  • تاکید استاندار مازندران بر تعریض و تکمیل پل فجر ساری