Web Analytics Made Easy - Statcounter


شان پن در اولین تجربه نویسندگی‌اش به سراغ رمانی طنز رفته و از این زاویه به بسیاری از مسایل روز پرداخته است.

به گزارش امتداد نیوز به نقل از ایندی وایر، شان پن با نوشتن کتابی با عنوان «باب هانی تنها کسی که کار کرد» با هدف قرار دادن دونالد ترامپ وارد جرگه نویسندگان شد.

رمان بازیگر و کارگردان هالیوودی تا آخر همین ماه راهی قفسه‌های کتابفروشی می‌شود و کتابی طنزآمیز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته شده این رمان به ماجراهای امروز دنیا می‌پردازد و با نقد دونالد ترامپ و توجه به جنبش من هم همینطور، بخشی را نیز به تجربه شان پن به درگیر شدن در ماجرای ال چاپو سلطان مواد مخدر اختصاص داده است.

این رمان با الهام از نحوه داستان‌سرایی هانتر اس.تامپسون نوشته شده و شخصیت اصلی آن باب هانی، یک آمریکایی مدرن، کارآفرین و قاتل قراردادی است که تانک‌های سپتیک را به خائنان می‌فروشد و نمایش‌های آتش افروزانه را برای دیکتاتورهای خارجی اجرا می‌کند. هانی تصمیم می‌گیرد تا خود را وقف خدمت به سرویس اطلاعاتی کند و به عنوان یک قاتل حرفه‌ای برای آنها مشغول کار می شود.

از ورای این شخصیت پن قادر شده تا طیف وسیعی از نکاتی را که برایش اهمیت داشته مطرح کند. در بخشی از کتاب هانی نامه‌ای به رییس جمهوری آمریکا آقای لندلرد می‌نویسد و او کسی است که توسط بسیاری از مردم شگفت‌انگیز آمریکا و البته روسی‌ها انتخاب شده است.

«باب هانی تنها کسی که کار کرد» از ۲۷ مارس در کتاب‌فروشی‌ها در دسترس عموم خواهد بود.

true برچسب ها : ادبیات آمریکا بازیگر سینما شان پن نویسندگی true

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: ادبیات آمریکا بازیگر سینما شان پن نویسندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۹۴۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکل و شمایل ستارگان جوان دنیای فوتبال در سال 2040 / عکس

سیمای پنج بازیکن جوان امروز دنیای فوتبال در 16 سال بعد.

طرفداری | ستارگان جوان حال حاضر فوتبال دنیا در 16 سال بعد چه شکل و شمایلی خواهند داشت؟

پیج مشهور 433 در صفحه اینستاگرام خود دست به تغییر چهره پنج ستاره جوان و کنونی دنیای فوتبال زده است. جود بلینگام و اندریک از رئال مادرید، کوبی مینو از منچستریونایتد و لامین یامال و گاوی از بارسلونا، پنج بازیکنی هستند که 433 چهره آنها را در سال 2040 به تصویر کشیده است. با هم در ادامه نگاهی به سیمای جدید این پنج ستاره جوان در 16 سال آینده می‌اندازیم.

در سال 2040 جود بلینگام هم سن لیونل مسی خواهد بود. در سال 2040 اندریک هم سن انگولو کانته خواهد بود. در سال 2040 کوبی مینو هم سن تونی کروس خواهد بود. در سال 2040 لامین یامال هم سن کوین دی بروین خواهد بود. در سال 2040 گاوی هم سن روبرت لواندوفسکی خواهد بود.

از دست ندهید ????????????????????????

تیم منتخب زلاتان؛ نه رونالدو هست و نه مسی! فوتبالیست قمارباز لیگ برتری روی نتایج تیم خودی شرط می‌بست! رییس جنجالی چلسی عزل می‌شود سپاهان تهدید کرد؛ شاید مقابل تراکتور وارد زمین نشویم استقلال بالاتر از پرسپولیس و سپاهان در رده نهم آسیا

دیگر خبرها

  • ورود شیائومی، غول فناوری چین به دنیای خودروهای الکتریکی
  • شکل و شمایل ستارگان جوان دنیای فوتبال در سال 2040 / عکس
  • کامبک‌های فراموش‌نشدنی در دنیای فوتبال / فیلم
  • حادثه کوهستانی سقوط ۴ نفر در محور مرزی پاوه روستای هانی گرمله
  • فصل آخر زندگی حمیدرضا صدر
  • لحظات فان و بامزه دنیای فوتبال / فیلم
  • غیرممکن‌ترین لحظات در دنیای فوتبال / فیلم
  • کتابی که رهبر انقلاب غبطه‌انگیز توصیف کردند
  • «قصه‌های ریرا» برای خردسالان
  • کتابی که تئوری کودتای رضا شاه بود