Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا سردار علی مویدی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران در خرم آباد با بیان اینکه مبارزه با قاچاق کالا و ارز نیازمند بسیج همگانی است ، اظهار کرد: آنچه در کلام مقام معظم رهبری و رئیس جمهور شنیدیم، نشان دهنده یک وحدت نظر در جهت ارتقای سطح اقتصاد کشور، ایجاد اشتغال و در یک کلام مبارزه با قاچاق کالا و ارز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تاکید بر اینکه روز گذشته رهبر معظم انقلاب در سخنان خود از جمله الزامات اقتصاد قابل قبول را مبارزه جدی با قاچاق دانستند و ستاد مبارزه با قاچاق کالا نیز در سال جاری حول محور فرمایشات رهبری و رئیس جمهوری تلاش می کند، افزود: در سال جاری با انسجام بخشی بین دستگا ها و ایجاد وحدت فرماندهی در ستاد مبارزه با قاچاق امیدواریم بتوانیم گام های جدیدی را در این ارتباط برداریم.
سردار مویدی اظهار کرد: باید به کانون های اصلی که تفکر قاچاق کالا را تولید می کنند ضربه وارد کنیم و ورود به این ماموریت هم یک پتانسیل و انرژی مضاعفی می خواهد که صرفا نیروی انتظامی نمی تواند بلکه همه باید با یک بسیج همگانی ضربات را به کانون های اصلی قاچاق وارد کنیم.
وی افزود: آنچه که رئیس جمهور از ستاد مبارزه با قاچاق کالا خواسته اند، بحث استفاده بهینه از پتانسیل ها و قابلیت های نظام و تمرکز بر استفاده بهینه از ظرفیت ها است.
وی با اشاره به اینکه معتقدیم قاچاق به صورت سازمان یافته اتفاق می افتد، گفت: هر زمان اسم از قاچاق می آید اذهان به سمت مرزنشینان انتقال می یابد، اما تجربه ثابت کرده است که قاچاق صرفا در مرز نیست، باید با تمرکز بر ضربه زدن به افکاری که قاچاق را رونق می دهند با آن ها برخورد کنیم.
رئیس ستاد مبارزه با قاجاق کالا و ارز با بیان اینکه فرهنگ غلطی است که محصولات داخلی ما را ناچیز می دانند و اجناس بی کیفیت تلقی می کنند و ذهن و فکر ما را به سمت استفاده از کالاهای بیگانه هدایت می کنند، اظهار کرد: تا نگاه، فکر و فرهنگ ما به سمت استفاده مطلوب از کالاهای داخلی نباشد همچنان قاچاق به عنوان یک تهدید قلمداد می شود.
سردار مویدی با تاکید بر اینکه تنها راه برون رفت از وضعیت اقتصادی کشور، تعصبی است که باید نسبت به کالای ایرانی نشان دهیم، افزود: ستاد مبارزه با قاچاق کالا تلاش می کند محصولات با کیفیتی که شاهد تولید آن هستیم را به جامعه و شهروندان معرفی کند تا مردم با افتخار به آن فروشگاه و مراکز مراجعه کنند و کالای ایرانی را خریداری کنند.
7274/6060
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری رفراندوم گفت و گوی ملی غوطه شرقی ارز دیجیتال انرژی ایجاد اشتغال مبارزه با قاچاق کالا مبارزه با قاچاق کالا و ارز مقام معظم رهبری موسسات مالی و اعتباری رفراندوم گفت و گوی ملی غوطه شرقی ارز دیجیتال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۹۴۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش با ۴۸ هزار شهید کارنامه درخشانی در حراست از ایران دارد

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در در آیین صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان مرکزی گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران با ۴۸ هزار شهید کارنامه درخشانی در حراست از انقلاب و کیان کشور از خود به جای گذاشته‌ است. - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی صبح امروز در آیین صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان مرکزی به مناسبت روز ارتش با اشاره به بیست و نهم فروردین ماه مصادف با روز ارتش جمهوری اسلامی و تبریک این روز، اظهار داشت: ارتش بزرگ‌ترین پشتیبان نظام و نماد ولایتمداری است. بنابراین روز ارتش، بزرگداشت حماسه آفرینی‌های دلاورمردانی است که عاشقانه در راه اسلام و دفاع از مکتب قرآن در برابر دشمنان جنگیدند و رشادت و شجاعت از خود نشان دادند.

وی افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران با 48 هزار شهید کارنامه درخشانی در حراست از انقلاب و کیان کشور از خود بر جای گذاشته‌اند، جوانان مؤمن، سلحشور و ولایتمدار ارتش و سایر نهادهای نظامی در هشت سال دفاع مقدس با اقتدار در برابر متجاوزان ایستادند و رشادت‌ها و حماسه‌های به یاد ماندنی خلق کردند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه قدرت نیروهای مسلح در تمام بخش‌های امنیتی، استراتژیکی، موشکی، زمینی، هوایی، دریایی و امنیتی ارزشمند است، عنوان کرد: با همت نیروهای مخلص و متعهد کشور توانسته‌ایم در حوزه‌های بخش‌های امنیتی، استراتژیکی، موشکی، زمینی، هوایی، دریایی و امنیتی در منطقه بدرخشیم، انقلاب اسلامی برای ادامه مسیر باید روز به روز آماده تر از قبل باشد.

دری نجف‌آبادی آمادگی هرچه بیشتر نظامی و تسلیحاتی با هدف دفاع کشور در برابر توطئه‌های آمریکا و اسرائیل غاصب ضرورتی اجتناب‌ناپذیر برشمرد و گفت: پیش از این، اگر رژیم صهیونیستی توطئه‌ای بر علیه ما انجام می‌داد، پاسخ‌ها محدود بود اما جنایت صهیونیست‌ها در کنسولگری ایران در دمشق شرایطی را برای ما فراهم کرد تا برخورد قاطعانه‌ای داشته باشیم و این بار ضربه محکمی خورد و فهمید اگر به ماجراجویی‌های خود ادامه دهد، پاسخ قاطعانه‌تری دریافت می‌کند.

وی بیان کرد: پاسخ ایران در واقع آزمایش صنایع موشکی و پهبادی بود که مراکز راداری و نظامی رژیم صهیونیستی ازجمله محل استقرار هواپیماهای اف 35 آنها را هدف قرار داد، اسرائیل متجاوز باید بداند اگر بخواهد منافع جمهوری اسلامی ایران را مورد تجاوز قرار دهد، پاسخ قاطع دریافت می‌کند و اگر آمریکایی‌ها هم قصد دخالت داشته باشند پاسخ ایران اسلامی را خواهند دید، مردم باید نسبت به توطئه‌های دشمن و آسیب رسادن به زیرساخت‌های کشور آگاه باشند.

امام جمعه اراک با بیان اینکه برخورد قاطع جمهوری اسلامی ایران مقابل اقدام متجاوزانه اسرائیل جنایتکار فرصت خوبی برای نشان دادن اقتدار ایران اسلامی و برگ برنده جبهه مقاومت بود، خاطرنشان کرد: رژیم غاصب اسرائیل از هر فرصتی برای به شهادت رساندن دانشمندان کشور ما استفاده می‌کرد و با حمله به کنسولگری ایران گستاخی خود را بیشتر نمایان کرد که در برابر قدرت و اقتدار ایران قرار گرفت و سیلی محکمی دریافت کرد که این امر حمایت‌های کشورهای روسیه، چین و الجزایر از ایران اسلامی در نشست شورای امنیت را به همراه داشت.

انتهای پیام/711/

دیگر خبرها

  • تأکید رئیس جمهور بر مبارزه با قاچاق و رونق تولید
  • ارتش با ۴۸ هزار شهید کارنامه درخشانی در حراست از ایران دارد
  • تاکید رئیس‌جمهور بر اجرای دقیق قانون ساماندهی تجارت مرزی برای جلوگیری از قاچاق
  • ضرورت اجرای دقیق قانون تازه تصویب ساماندهی تجارت مرزی
  • رئیسی: همه ظرفیت‌ها برای مقابله با قاچاق به کار گرفته شود
  • ضرورت اجرای دقیق قانون ساماندهی تجارت مرزی
  • رئیسی: همه ظرفیت‌ها برای مقابله بی‌امان با قاچاق به کار گرفته شود
  • تأکید رئیسی بر به کارگیری همه ظرفیت‌ها برای مقابله بی‌امان با قاچاق
  • تاکید رئیسی بر به کارگیری همه ظرفیت‌ها برای مقابله بی‌امان با قاچاق
  • توقیف خودروهای شوتی با بیش از ۲۳ میلیارد کالای قاچاق در رودبار