Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئولان دو باشگاه مطرح شهر میلان در خصوص پایمال شدن حق هواداران نیمه آبی‌ شهر اختلافاتی پیدا کرده‌اند. ۰۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۱ ورزشی ورزش جهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه اینتر از رقیب همشهری خود در خصوص عدم استرداد هزینه خرید بلیت تماشای دربی دلامادونینا بعد از تغییر زمان این بازی توضیح خواسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم‌های میلان و اینتر دو هفته پیش قرار بود به مصاف یکدیگر بروند که این بازی بعد از مرگ ناگهانی داویده آستوری، مدافع فیورنتینا لغو و به تاریخ چهارم آوریل موکول شد. سایت باشگاه میلان بعد از این اتفاق اعلام کرد که به آن دسته از هوادارانی که بلیت بازی را خریداری کرده‌اند اما به خاطر تغییر زمان این بازی قادر به تماشای آن در سن‌سیرو نخواهند، هزینه خرید بلیت را مسترد خواهد کرد اما چنین امکانی را تنها برای هواداران خودش قائل شد نه برای هواداران اینتر.

باشگاه اینتر هم در واکنش به این اقدام رقیب همشهری، در سایت رسمی خود بیانیه‌ای با این مضمون منتشر کرده است: در خصوص موضوع تغییر برنامه برگزاری دربی میلان که ساعت 18:30 روز چهارشنبه (به وقت محلی) برگزار خواهد شد، باشگاه اینتر اعلام می‌کند که این باشگاه همچنان منتظر بیانیه باشگاه میلان در خصوص امکان استرداد وجه خرید به آن دسته از هوادارانی است که امکان رفتن به ورزشگاه را ندارند.

با توجه به اینکه میلان میزبان دربی دلامادونینا است، سهمیه‌بندی و توزیع بلیت‌های تماشا این بازی توسط روسونری صورت گرفته است.

انتهای پیام/

R1015163/P1435/S27,3,28/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۹۵۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزان تعداد حضور هواداران پرسپولیس برای دیدار با نساجی مشخص شد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال نساجی و پرسپولیس در هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر باید رو در روی هم قرار گیرند که ۳ امتیاز این بازی به هر دو تیم برای بهبود شرایط خود در جدول رده بندی کمک خواهد کرد. این بازی به میزبانی تیم نساجی و در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برگزار خواهد شد.

در حالی که گفته می‌شد مدیران باشگاه نساجی قصد دارند تا ظرفیت بیشتری را به هواداران تیم پرسپولیس در این بازی اختصاص دهند اما این موضوع صحت ندارد و مطابق قانون ۱۰ درصد از ظرفیت ورزشگاه شهید وطنی در اختیار پرسپولیسی‌ها قرار خواهد گرفت.

به این ترتیب حدود ۶۰۰ هوادار پرسپولیسی می‌توانند با خرید بلیت، بازی تیم خود را برابر نساجی از نزدیک تماشا کنند. قرار است بلیت فروشی اینترنتی این دیدار از فردا یکشنبه ۱۶ اردیبشهت آغاز شود.

تیم‌های نساجی و پرسپولیس روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت و از ساعت ۱۸:۱۵ رو در روی هم قرار می‌گیرند.

کد خبر 6096281

دیگر خبرها

  • واکنش لیائو به «هو» شدن دوباره از سوی هواداران میلان
  • نیمی از بلیت‌های دیدار استقلال مقابل ذوب‌آهن فروش نرفت!
  • آلگری: بعد شکست مقابل اودینزه فرو پاشیدیم/ در خطر شکست بودیم
  • پیولی: هواداران حق دارند ما را هو کنند!
  • اعتراض اولتراهای میلان: لیائو هو شد و سکوها خالی!
  • آبی های چشم انتظار و خبر تلخ از صندلی های ورزشگاه آزادی !
  • نصف بلیت‌های بازی استقلال فروش نرفته است
  • آغاز بلیت فروشی دیدار نساجی و پرسپولیس
  • بلیت سوپرکاپ را رزرو کن؛ ترکیب احتمالی میلان برای بازی با جنوا
  • میزان تعداد حضور هواداران پرسپولیس برای دیدار با نساجی مشخص شد