Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-03-19@08:11:02 GMT

اهدا اعضا دختر ۱۲ ساله قمی

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۷۹۵۴۵۸

 به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، با گذشت و فداکاری خانواده قاسمی زرنوشه اعضا بدن «مبينا قاسمي زرنوشه» دختر ١٢ ساله این خانواده که  به‌علت قند خون بالا و دچار مرگ مغزی شده بود به چند کودک بیمار حیات دوباره می بخشد.

پس از اعلام مرگ مغزي و اخذ رضايت از خانواده داغدار، نسوج و ارگان‌هاي حياتي وی به كودكان بيمار و نیازمند در لیست انتظار پیوند وزارت بهداشت و درمان، اهدا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اين اهدا اولين اهدای عضو سال ١٣٩٧ استان قم است؛ در سال ٩٦ اعضای و نسوج حیاتی ١٨ بيمار مرگ مغزي از قم به نیازمندان اهدا شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۹۵۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدا سه میلیون تومان به خانواده زندانیان به مناسب نوروز و ماه رمضان

مظفر الوندی در این باره گفت: خوشبختانه در ماه شعبان و اوایل ماه رمضان، خیرین کمک‌های قابل توجهی به خانواده‌های زندانیان داشتند؛ به نحوی که امکان کمک سه میلیون تومانی به ۸۰ درصد خانواده‌های تحت پوشس در شهرستان تهران و شهر‌های تابعه استان تهران فراهم شده است و پیش‌بینی می‌کنیم این کمک‌ها تا پایان ماه مبارک رمضان استمرار داشته باشد.

وی با بیان اینکه بابت عیدانه و سبد ماه رمضان سه میلیون تومان به خانواده زندانیان اهدا شد، گفت: یکی از برجسته‌ترین کمک‌های دریافتی امسال متعلق به یکی از خیرین که درخواست شان گمنام ماندن نام اوست، تعلق دارد. این خیر از روز ولادت امام حسین (ع) تا پایان سال در چند نوبت به میزان هفت میلیارد تومان کمک به صورت نقدی و کارت خرید به انجمن اهدا کرد که انجمن نیز با برنامه‌ریزی و فراخوان خانواده با توجه پایان سال تا آخرین ساعات کاری تلاش کرد کمک‌ها به دست خانواده‌های نیازمند برسد.

مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان مرکز گفت: درحال حاضر حدود سه هزار خانواده زندانی ساکن تهران با حدود ۹ هزار نفر عائله، تحت پوشش انجمن حمایت زندانیان مرکز قراردارند که از انجمن خدمات دریافت می‌کنند.

منبع: ایسنا

tags # اخبار اجتماعی سایر اخبار توصیه عجیب دانشمندان؛ به این دلیل مهم گوشت مار پیتون بخورید! از حمام در خون دختران باکره تا خوردن خون کودک؛ آیا انسان راه غلبه بر مرگ را پیدا می‌کند؟ (عکس) جانور عجیبی که آنقدر رابطه جنسی برقرار می‌کند تا بمیرد! تجربه نزدیک به مرگ چیست و چه حسی دارد؟

دیگر خبرها

  • اهدا سه میلیون تومان به خانواده زندانیان به مناسب نوروز و ماه رمضان
  • دختربچه هشت ساله ۳۳ میلیون خرج نوروزی دارد
  • ‍ افزایش ۱۸ درصدی شاخص اهدای عضو از بیماران مرگ مغزی در سبزوار
  • اهدا ۱۳ سری جهیزیه به نوعروسان در فیروزه
  • اعضای جوان مرگ مغزی از تربت حیدریه به ۳ بیمار اهدا شد
  • جوان مرگ مغزی در مشهد به ۳ بیمار زندگی دوباره بخشید
  • خروج توده ۴ کیلویی از شکم بیمار ۵۸ ساله در شوش
  • نجات ۱۰۰ نفر با اهدای عضو در یزد
  • اعضای ۱۷ کودک مرگ مغزی در مشهد به بیماران جان بخشید
  • پیوند کبد خوک به یک بیمار مرگ مغزی