Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام سید هاشم حسینی المدنی معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهران درگفتگو با خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص آمادگی میزبانی امامزادگان این استان از مردم در شب جمعه اول ماه رجب گفت: به فضل خداوند متعال امسال که طرح نوروزی «آرامش بهاری» با ایام ماه رجب مقارن شده، در امامزاده‌ها برنامه‌های ویژه‌ای در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

و امشب که شب آرزوهاست در ۹۴ امامزاده استان تهران برنامه‌های ویژه‌ای همچون سخنرانی و قرائت دعای کمیل برگزار می‌شود، تا مردم و مسافران در کنار سفر و تفریح به امور عبادی نیز توجه داشته باشند.

حسینی همچنین در مورد اعمال این شب پرفضیلت بیان کرد: اعمال ویژه و خاص امشب در مفاتیح الجنان شیخ عباس قمی (ره) به طور کامل ذکر شده است. اما نکته‌ای که بسیار مهم است اینکه امشب، شب راز و نیاز با معبود و خلوت کردن با خدای یگانه است. باید بدانیم که در خلوت خود از دعا کردن غافل نشویم و برای یکدیگر از خداوند خیر و خوبی بخواهیم. نکته قابل توجه در این ماه و ساعت این است که بدانیم دعای مادر و پدر در حق فرزندان بسیار موثر است. اگر این دو وجود نازنین در قید حیات اند، از آن‌ها بخواهیم برایمان دعا کنند و اگر در جوار رحمت الهی اند، بر مزار آن حضور یابیم و از آن‌ها بخواهیم برای ما را دعا کنند که این موضوع بسیار اهمیت دارد.   انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان اوقاف نوروز97 نوروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۹۵۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم خاکسپاری پیشکسوت بسکتبال برگزار شد

مراسم تشییع و خاکسپاری بازیکن پیشین تیم ملی بسکتبال ایران برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نادر کاشانی بازیکن پیشین تیم ملی بسکتبال ایران روز گذشته (چهارشنبه) با حضور شماری از پیشکسوتان، رئیس فدراسیون بسکتبال و مدیر روابط عمومی صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان در قطعه نام‌آوران به خاک سپرده شد.

مرحوم نادری در بازی‌های آسیایی، 66، 70 و 74 و جام ملت‌های 73 عضو تیم ملی بسکتبال ایران بود که متاسفانه روز سوم اردیبهشت درگذشت.

 مراسم ختم جمعه 7 اردیبهشت از ساعت 10 الی11:30 در مسجدالرضا میدان نیلوفر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • استقبال گسترده از فعالیت‌های فرهنگی امامزاده قاسم (ع) تهران/فعالیت‌ها با پیوست رسانه‌ای انجام می‌شود
  • سخنرانی رئیس جمهور در امامزاده حسن(ع) تهران
  • همایش دوچرخه سواری عمومی شهر غلامان
  • توجه ویژه دولت سیزدهم به بخش مسکن و راه آذربایجان‌غربی
  • مراسم خاکسپاری پیشکسوت بسکتبال برگزار شد
  • مراسم استقبال از ملی‌پوشان تیراندازی استان تهران برگزار شد
  • مراسم اختتامیه جشنواره قهرمان ایران؛ امشب
  • مراسم معارفه استاندار لرستان برگزار شد
  • مراسم معارفه فرماندار ویژه کاشان برگزار شد
  • تکیه تاریخی سادات اخوی بازسازی می‌شود