Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-05-02@22:46:01 GMT

علی ضیاء:سال 96 برای هیچ کس خوب نبود

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۷۹۵۸۹۳

علی ضیاء:سال 96 برای هیچ کس خوب نبود

به گزارش جام جم آنلاپن، یکی از اتفاق‌های خوب نوروز امسال برگزاری جشنواره پیامکی انتخاب بهترین‌ سریال، برنامه و مجری سال 96 به انتخاب مردم است که از طریق شماره‌گیری کد # 162 * و نصب نرم افزار سروش امکان‌پذیر می‌شود و به نفرات برنده 30 جایزه 30 میلیونی تومانی و یک جایزه ویژه 100میلیون تومانی تعلق می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در کنار این موضوع باید به راه‌اندازی پویش (#خودم_نوشتم ) اشاره کرد. به مناسبت فرارسیدن نوروز با مجری سرشناس تلویزیون، علی ضیاء به گفتگو نشستیم :

*سال 96 چطور بود؟

سال 96 برای هیچ کس خوب نبود، وقتی خاطر مردم آزرده است، خاطر همه ما آزرده می شود. حوادث زلزله، ریزش معدن یورت، انفجار کشتی سانچی، سقوط هواپیما و... سال همه را تلخ کرد. امیدوارم سال 97 پر از خبرهای خوب باشد.

* سال گذشته به اهداف خودت رسیدی؟

جلوی دوربین نمی گویم. من هم مثل مردم روزهای خوب و بد را سپری کردم.

*تبریک سال نو با لهجه کاشانی!

سال نو خیلی مبارکه! امیدوارم مردم اتفاق‌های خیلی خوبی تجربه کنند. مشکلات برای همه کشورها هست مهم این است که در کنار هم باشیم و مشکلات را حل کنیم.

* نورزو امسال درگیر اجرا بودی کارها خوب پیش می‌رود؟

اجرای برنامه‌های تلویزیون کار سختی است ولی ما به این مسئله عادت داریم.

*خودت پیام‌ها را می‌نویسی یا کپی می‌کنی؟

ترجیح می‌دهم خودم بنویسم.

*پیام تبریک مورد علاقه...

نیست جامی که دمی پر نشود از یادت / ساقیا آمدن عید مبارک بادت

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: نوروز مجری تلویزیون علی ضیاء جام جم آنلاین علی ضیاء کنار هم باشیم عید خیلی مبارکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۹۵۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوترش حماس و اسرائیل را به آتش‌بس فراخواند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، گوترش امروز سه‌شنبه با اشاره به اینکه وضعیت غزه روز به روز بدتر می‌شود، از سران رژیم صهیونیستی و حماس که در حال حاضر در مذاکرات فشرده برای دستیابی به توافق آتش‌بس شرکت می‌کنند، خواست به توافق دست یابند.

او در گفتگو با خبرنگاران در نیویورک گفت: به خاطر مردم غزه، به خاطر اسرا و خانواده‌های آنها در اسرائیل، و به خاطر منطقه و کل جهان، دولت اسرائیل و رهبری حماس را قویا تشویق می‌کنم که اکنون به توافق برسند.

دبیرکل سازمان ملل ابراز نگرانی کرد که بدون توافق، «جنگ، با همه پیامدهای آن چه در غزه و چه در سراسر منطقه، به طور تصاعدی بدتر خواهد شد.»

گوترش در خصوص برنامه رژیم صهیونیستی برای تجاوز به رفح بیان کرد که حمله نظامی به آنجا وضعیت غیرقابل تحملی خواهد داشت و جان هزاران غیرنظامی دیگر را می‌گیرد و صدها هزار نفر را مجبور به فرار می‌کند.

وی اضافه کرد که علاوه بر این، تأثیر مخربی بر فلسطینیان غزه خواهد داشت و پیامدهای جدی در کرانه باختری اشغالی و در سراسر منطقه خواهد داشت.

آنتونیو گوترش همچنین از همپیمانان رژیم صهیونیستی نیز دعوت کرد این رژیم متقاعد کنند به رفح حمله زمینی نکند.

او در اینباره گفت: «همه اعضای شورای امنیت و بسیاری از دولت‌های دیگر به وضوح مخالفت خود را با چنین عملیاتی اعلام کرده‌اند. من از همه کسانی که بر اسرائیل نفوذ دارند می‌خواهم هر کاری که در توان دارند برای جلوگیری از آن انجام دهند.»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • روایت اخراج یک روحانی از مسجد به خاطر توهین به مسئولان
  • مصدومیت ۴ نفر بر اثر انفجار گاز شهری در مراغه
  • مصدومیت ۴ نفر بر اثر انفجاری گاز شهری در مراغه
  • پرسپولیس از سپاهان به خاطر توهین به بانوان شکایت می کند
  • آزرده خاطر شدن شهروند تهرانی از نیمه کاره ماندن مجتمع‌های میدان شهدا
  • تکریم زائران ایرانی در مدینه به خاطر حمله به اسرائیل
  • خشم هواداران الاتحاد از بنزما و گایاردو
  • پایان لیگ ملت‌‌های والیبال برای ملی‌پوش هلند!
  • گوترش حماس و اسرائیل را به آتش‌بس فراخواند
  • یخ؛ جواهر کمیاب!