Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو(پاون)، رضا اردکانیان، وزیر نیرو جمهوری اسلامی ایران که به منظور شرکت در هشتمین اجلاس جهانی آب به کشور برزیل سفر کرده است، در حاشیه این رویداد بین‌المللی با حسن جنابی، وزیر منابع آب عراق نشستی دو جانبه برگزار کردند.

در این نشست وزیر منابع آب عرق ضمن تاکید بر همکاری بیشتر در موضوعات مورد علاقه دو طرف، از دعوت طرف ایرانی خود برای عضویت وی در شورای حکام مرکز بین المللی قنات و سازه های آبی تاریخی و مرکز مدیریت آب شهری (تحت پوشش یونسکو) به گرمی استقبال کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است "هشتمین اجلاس جهانی آب که مهمترین رویداد بین‌المللی مرتبط با آب است، از 18 لغایت 23 مارس 2018 ( 27 اسفند 96 لغایت سوم فرودین 97) در برازیلیا برگزار می‌شود.

بدین منظور هیات عالی رتبه‌ای از جمهوری اسلامی ایران به ریاست دکتر رضا اردکانیان، وزیر نیرو و جمعی از مقامات وزارتخانه‌های جهاد کشاورزی و امور خارجه، سازمان حفاظت از محیط زیست و همچنین بخش خصوصی در این رویداد بین‌المللی حضور دارند.

401

رضا اردکانیان وزیر نیرو وزارت نیرو آب وزارت جهاد کشاورزی

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۹۶۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفتگوی تلفنی وزرای خارجه ایران و عمان

سید بدر بن حمد البوسعیدی وزیر خارجه عمان در تماس تلفنی با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران در خصوص موضوعات روابط دوجانبه و تحولات اخیر در غزه گفتگو و رایزنی کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، وزارت امور خارجه امروز سه‌شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که دو طرف در این تماس تلفنی آخرین روند مناسبات دو کشور در زمینه‌های مختلف را مورد گفتگو قرار داده و بر تداوم مسیر کنونی در توسعه روابط تاکید کردند.

طبق اعلام این وزارتخانه، البوسعیدی و امیرعبداللهیان همچنین تحولات اخیر در نوار غزه را مورد بررسی قرار داده و بر ضرورت پایان یافتن جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین، آتش بس فوری، آزادی اسرا و ارسال کمک های انسانی برای مردم غزه تاکید کردند.

تماس تلفنی وزرای امور خارجه ایران و عمان

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • گفتگوی تلفنی وزرای خارجه ایران و عمان
  • جای خالی وزرای علوم و بهداشت در سیزدهمین جشنواره نشریات دانشجویی و انتقاد دانشجویان
  • پیش‌بینی تجارت ۲۰ میلیارد دلاری با عراق/ احداث شهرک صنعتی مشترک
  • رویداد بین‌المللی «فارِس اواردز» برگزار می‌شود
  • رویداد بین‌المللی «فارِس اواردز ۲۰۲۴» برگزار می‌شود
  • تاکید سازمان همکاری اسلامی بر لزوم تحریم همه‌جانبه اسرائیل
  • ۶۰۰ اثر از هنرمندان ایرانی در نمایشگاه هنر جهانی دبی به نمایش درآمد
  • اعلام آمادگی ارمنستان برای برگزاری دومین نشست جهانی زنان تاثیر گذار
  • اعلام آمادگی ارمنستان برای برگزاری دومین نشست جهانی زنان تاثیرگذار
  • وزرای خارجه ایران و بنگلادش دیدار کردند