Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-25@01:18:14 GMT

برگزاری پنجمین جشنواره ملی نقاشی صلح و دوستی

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۷۹۶۰۸۶

برگزاری پنجمین جشنواره ملی نقاشی صلح و دوستی

مدیر روابط عمومی سازمان جوانان هلال احمر از برگزاری پنجمین جشنواره ملی نقاشی صلح و دوستی ویژه خردسالان و کودکان ۵ تا ۱۲ سال خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از روابط عمومی سازمان جوانان هلال احمر، مسعود آسیما در ارتباط با برگزاری پنجمین جشنواره ملی نقاشی صلح و دوستی اظهار کرد: این جشنواره ویژه خردسالان و کودکان ۵ تا ۱۲ سال است و مهلت ارسال آثار این جشنواره تا ۳۱ اردیبهشت ماه سال‌جاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه این جشنواره بخشی از هجدهمین طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی است، افزود: روش نقاشی و قطع آثار آزاد است و نام و فامیل، تاریخ تولد، شماره تماس و آدرس دقیق در پشت اثر باید نوشته شود همچنین ارسال آثار از طریق ایستگاه‌های نوروزی سازمان جوانان در سراسر کشور و شعب جمعیت هلال احمر است.

مدیر روابط عمومی سازمان جوانان هلال احمر با اشاره ‌به اینکه موضوعات این جشنواره صلح و دوستی و خدمات هلال احمر است، خاطر نشان کرد: آثار برتر از سیما پخش و جوایزی به برگزیدگان نیز اهدا خواهد شد.

آسیما در مورد طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی اظهارکرد: این طرح از روزهای پایانی سال ۹۶ در بیش از ۸۰۰ پست در سراسر کشور اجرا و تا ۱۴ فروردین ۹۷ با مشارکت حدود ۲۰ هزار نفر از اعضای جوان و داوطلب ادامه خواهد داشت.

وی افزود: این طرح به طور کلی در ۴ حوزه سلامت، مسائل ایمنی، موضوعات فرهنگی و اطلاع رسانی در نظر گرفته شده که بخش سلامت شامل اقداماتی همچون تست فشار خون مسافران، توزیع بروشور و آگاه سازی جوانان از موضوعاتی همچون ایدز و اعتیاد است.

مدیر روابط عمومی سازمان جوانان هلال احمر ادامه داد: بخش ایمنی در این طرح شامل برگزاری کمپین نه به تصادفات( طرح بهرفت)، اعلام نقاط پرخطر جاده‌ها و ایجاد فضایی برای استراحت رانندگان است که البته بخش طرح بهرفت خود به دو بخش مسابقه پیامکی و امضای میثاق نامه به صورت مکتوب و مجازی برای داشتن سفری کم خطر و رانندگی صحیح است.

آسیما عنوان کرد: بخش فرهنگی طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی نیز شامل برپایی خیمه‌های نماز و فضای دوستدار کودک همچنین برگزاری جشنواره و ارائه کتاب‌های فرهنگی است. همچنین بخش اطلاع رسانی شامل معرفی هلال احمر، بخش مجازی و سایت بهرفت در نظر گرفته شده است.

وی در پایان تاکید کرد: نمایش توان عملیاتی تیم های بشردوستانه این سازمان در حمایت از زندگی و سلامت انسانها، استفاده ‌از فناوری‌های نوین در تامین ‌امنیت ‌روانی ‌و کاهش ‌تلفات ‌انسانی مسافران،ﺗﺮویﺞ ﻓﺮﻫﻨﮓ ﭘیﺸﮕیﺮی از طریق ارﺗﻘﺎء ﺳﻄﺢ آﮔﺎﻫی ﻫﺎی ﻋﻤﻮﻣی مردم در اﻣﺮ ﺣﻮادث و ﺳﻮاﻧﺢ، مشارکت حداکثری جوانان درارتقاء کیفیت و اثرگذاری فعالیت های طرح در بین هموطنان و معرفی قابلیت‌ها و ظرفیت‌های سازمان در ارائه خدمات امدادی و بشردوستانه در سطح ملی و بین المللی از مهمترین اهداف طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی است.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۹۶۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۴ بازیکن سبزواری در پنجمین اردوی تیم ملی هندبال جوانان

.   به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سبزوار گفت: شریف مومن مصری، سرمربی تیم ملی هندبال جوانان، ۲۱ بازیکن را به این اردو دعوت کرده است که در این اردو آقایان امیرحسین مسعودنیا و مهدی دارینی بازیکنان سبزواری این تیم هستند که به دعوت شریف مومن به این اردو دعوت شده‌اند. شهابی افزود: همچنین حمید ربانی کیا (مربی) و رضا سرسنگی از سبزوار تیم ملی هندبال جوانان ایران را همراهی می‌کنند. وی گفت: تیم ملی خود را برای حضور در هجدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جوانان پسر آسیا آماده می‌کند.  

دیگر خبرها

  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر 
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر
  • امداد رسانی به سیل زدگان ۷ استان
  • برگزاری جشنواره قلب شهر در مسجد ملااسماعيل یزد
  • فرهنگ داوطلبی را به مردم آموزش دهیم/ ارائه خدمات باید منجر به توانمندسازی نیازمندان شود
  • ضرورت آموزش فرهنگ داوطلبی به مردم
  • برگزاری آزمون منطقه‌ای کسب درجه ایثار در استان مرکزی
  • ساوه میزبان آزمون کشوری درجه ایثار شد
  • حضور ۴ بازیکن سبزواری در پنجمین اردوی تیم ملی هندبال جوانان
  • ارائه داروهای بیماران خاص و صعب العلاج در داروخانه هلال احمر