Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@21:11:54 GMT

کشف ۳۰هزار لیتر سوخت قاچاق در اشتهارد

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۷۹۶۱۹۹

کشف ۳۰هزار لیتر سوخت قاچاق در اشتهارد

اشتهارد - فرمانده انتظامی اشتهارد از کشف ۳۰هزار لیتر نفت و گاز قاچاق از یک دستگاه کامیون در این شهرستان خبرداد.

سرهنگ مصطفی جوکار در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن اعلام این خبر، اظهار کرد: در پی دریافت گزارش هایی مبنی بر حمل سوخت قاچاق توسط یک دستگاه کامیون تانکردار پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان اشتهارد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی اشتهارد افزود: ماموران با استقرار در مسیر های ورودی این شهرستان، یک دستگاه خودرو کامیون تانکردار را متوقف و در بازرسی از آن، ۳۰ هزار لیتر نفت گاز قاچاق به ارزش ۴۵میلیارد ریال کشف کردند.

به گفته سرهنگ جوکار یک نفر در این رابطه دستگیر شد.

منبع: مهر

کلیدواژه: سوخت قاچاق فرمانده انتظامی البرز ناجا مجله ایران مهر بوشهر نوروز حوادث چهارشنبه سوری نوروز 97 گردشگری شهرکرد گرگان کرمانشاه مسافران نوروزی خرم آباد مشهد شیراز اردوهای راهیان نور سقوط هواپیمای ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۹۶۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف کالاهای قاچاق و توقیف ۵ دستگاه خودروی شوتی

معاون هماهنگ‌کننده فرمانده انتظامی استان البرز از توقیف ۵ دستگاه خودروی شوتی و کشف میلیاردی انواع کالای قاچاق در شهرستان ساوجبلاغ خبر داد. - اخبار استانها -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، سرهنگ پیمان لطیفی گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا پلیس آگاهی شهرستان ساوجبلاغ، طرح برخورد با خودروهای شوتی و کالای قاچاق را به اجرا گذاشتند.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با اقدامات میدانی و پس از هماهنگی با مقام قضائی با اجرای این طرح در محورهای مواصلاتی این شهرستان موفق به توقیف  5 دستگاه خودروی شوتی حامل بار قاچاق شامل لوازم صنعتی، برقی، پزشکی، خانگی، پوشاک، نوشیدنی، خودرو و موتورسیکلت دستگیری شدند.

سلیمانی تصریح کرد:  در این خصوص 9 نفر دستگیر که با تشکیل پرونده تحویل مراجع قانونی شدند.

 فرمانده انتظامی ساوجبلاغ خاطر نشان کرد: ارزش کالاهای مکشوفه برابر نظر کارشناسان 2 هزار و 160 میلیارد ریال برآورده شده است. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق به ارزش ۴۰ میلیارد در نیمروز
  • کشف کالاهای قاچاق و توقیف ۵ دستگاه خودروی شوتی
  • کشف بیش از ۹ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • کشف کالای قاچاق در دهلران
  • ۱۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در میرجاوه توقیف شد
  • توقیف ۱۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در میرجاوه
  • توقیف ۲۵ هزار لیتر گازوییل قاچاق در بوانات
  • کشف ۱۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در جهرم
  • ۱۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هرمزگان کشف شد
  • کشف ۱۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هرمزگان