Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛ در اولین روز از رقابت‌های جهام جهانی تیراندازی معلولان که در العین امارات در حال برگزاری است، رقیه شجاعی در تفنگ بادی ماده R۳  با ثبت رکورد ۶۲۴.۷ در مرحله مقدماتی توانست در جایگاه سیزدهم قرار بگیرد و سهمیه ورودی مسابقات جهانی کره جنوبی و بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا اندونزی را کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



تیم ملی تیراندازی معلولان با ترکیب ساره جوانمردی، سمیرا ارم، خدیجه رستمی، معصومه خدابخشی، رقیه شجاعی، زهرا غلام زاده، مجید فلاح اردشیر و مهدی زمانی در این مسابقات حضور یافته است.

هدایت این تیم را حسین امیری به عنوان سرمربی و علی مهدوی عابد و زهرا علی بیگی به عنوان مربیان تیم ملی و رقیه اله کرمی سرپرست کاروان برعهده دارند.

این مسابقات تا هفتم فروردین در العین امارات ادامه دارد.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۹۶۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهمیه المپیک در تپانچه بادی زنان از دست رفت

سه نماینده ایران در مرحله مقدماتی ماده تپانچه بادی زنان مسابقات جهانی و توزیع سهمیه المپیک به فینال نرسیدند...

طرفداری| در دومین روز از مسابقات تیراندازی توزیع سهمیه المپیک، نمایندگان ایران در تپانچه بادی زنان رقابت کردند.

در این ماده هانیه رستمیان با رکورد ۵۷۵.۱۷ و گلنوش سبقت‌اللهی با رکورد ۵۷۴ در رده‌های یازدهم و دوازدهم ایستادند. زینب طوماری با رکورد ۵۷۰.۱۴ در رده بیست و هفتم قرار گرفت. در این ماده ۷۹ تیرانداز حضور داشتند. در ادامه مسابقات امروز، مرحله مقدماتی تپانچه بادی مردان برگزار خواهد شد.

مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و آخرین مرحله توزیع سهمیه المپیک پاریس از ۲۴ تا ۳۱ فروردین با حضور ۴۶۶ ورزشکار از ۷۶ کشور در برزیل برگزار می‌شود. در روز نخست، مسابقات میکس تپانچه تیمی برگزار شد و نمایندگان ایران از صعود به فینال بازماندند. 

از دست ندهید ????????????????????????

چرا اونانا به دستکش‌هایش وازلین می‌زند؟ (زیرنویس فارسی) بهترین تصمیم درباره ستاره آزارگر چیست؟ ادعای داغ؛ دی بروین در هتل مادرید مسموم شد! کنایه تارتار به استقلالی‌ها: خودتان نمی‌برید، به من ایراد می‌گیرید

دیگر خبرها

  • ۷ تیرانداز عازم مسابقات توزیع سهمیه المپیک قطر شدند
  • ۷ تیرانداز کشورمان عازم مسابقات توزیع سهمیه المپیک قطر شدند
  • درخشش بانوان تیرانداز در تفنگ ۱۰ متر مسابقات انتخابی المپیک
  • درخشش بانوان تیرانداز/ خدمتی و چهل امیرانی فینالیست شدند
  • انتخابی المپیک پاریس؛ ۹ تیرانداز در خط آتش
  • اعزام ۱۲ پارادوومیدانی‌کار به مسابقات قهرمانی جهان
  • برنامه روز چهارم مسابقات/ ۹ تیرانداز در خط آتش
  • پایان کار تیم‌های میکس تفنگ در مرحله مقدماتی مسابقات جهانی
  • انتخابی المپیک پاریس؛ ۴ تیرانداز در خط آتش
  • سهمیه المپیک در تپانچه بادی زنان از دست رفت