Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@04:27:06 GMT

کاهش تصادفات منجر به مرگ در جاده هراز

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۷۹۶۳۱۳

کاهش تصادفات منجر به مرگ در جاده هراز

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ ذبیحی نژاد رییس پلیس راه آمل با بیان اینکه حوزه استحفاظی پلیس راه آمل هراز بر اساس بررسی بازرسان محسوس و غیرمحسوس به عنوان حوزه ترافیکی استان شناخته شد، گفت: بیش از ۲۵ گشت پلیس راهم اعم از کمی ناجا، پلیس راه آمل و پلیس راه لاریجان در جاده هراز حاضر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه طرح نوروزی پلیس راه از ۲۴ اسفند پارسال شروع شد، گفت: از ۲۴ اسفندماه پارسال تا ۲ فرودین ۹۷ تصادف منجر به مرگ نداشتیم که در مقایسه با سال گذشته که ۴ فوتی داشتیم شاهد کاهش تصادفات منجر به مرگ دراین جاده بودیم.

سرهنگ ذبیحی نژاد تاکید کرد: رعایت مقررات توسط مردم و اطلاع رسانی مناسب اصحاب رسانه و صدا و سیما و حضور ماموران پلیس راه منجر به این اتفاق مبارک شد.

رییس پلیس راه آمل با بیان اینکه مسافرت‌های نوروزی از جاده هراز از ۲۴ اسفند ماه سال گذشته شروع شده بود، افزود: به دلیل اینکه مردم مسافرت نوروزی خود را زودتر شروع کردند تا به حال شاهد گره ترافیکی در این جاده نبودیم، اما حجم ترافیکی محور هراز سنگین بود.

وی گفت:پیش بینی می‌شود که در زمان بازگشت مسافرین در بازه زمانی که از طریق رسانه ملی اعلام می‌شود شاهد یک طرفه شدن جاده هراز از محدوده آب اسک به سمت تهران اجرا کنیم.

وی افزود: آمدوشد وسایل نقلیه و مسافران نوروزی در جاده هراز در مقایسه با مدت مشابه ۱۰ درصد افزایش یافته است که با توجه به دور اول سفر‌های نوروزی احتمالا شاهد افزایش تردد خواهیم بود.

انتهای پیام/آ

تصادف در جاده هراز کاهش یافت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی نوروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۹۶۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۲ مصدوم در تصادفات مشهد

 

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، جانشین رییس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: در این مدت ۷۲ فقره تصادف جرحی و ۵۰۰ فقره تصادف خسارتی در خیابانها و معابر مشهد رخ داده است.

سرهنگ سیدرضا اسدنژاد روز دوشنبه افزود: مرتکبان ۶ هزار و ۴۹۹ فقره تخلف راهور نیز جریمه شدند که هزار و ۶۴۸ فقره از این تعداد مربوط به تصادفات حادثه‌ساز است.

جانشین رییس پلیس راهور خراسان رضوی بیان کرد: در راستای برخورد قاطع با تخلفات حادثه ساز، دیروز ۵۵ دستگاه خودروی حادثه ساز نیز در مشهد توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

اسدنژاد افزود: اکنون ترافیک در خیابانهای این کلانشهر عادی و روان است.

روزانه حدود یک میلیون دستگاه خودرو در کلانشهر مشهد خدمت رسانی می کنند.

 
 

دیگر خبرها

  • ۸۲ مصدوم در تصادفات مشهد
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده هراز
  • شناسایی 22 نقطه حادثه خیز شهری در کردستان
  • زیرساخت، فرهنگ، قانون؛ عوامل کاهش تصادفات
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ چالوس و هراز قفل شد
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ محورهای چالوس و هراز قفل شد
  • ترافیک بازگشت از شمال در چالوس و هراز ادامه دارد/ جو آرام در تمام جاده‌های کشور
  • محور هراز یک‌طرفه شد
  • جاده شمالی یک‌طرفه شد
  • آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها؛ ترافیک سنگین در محور چالوس و هراز