Web Analytics Made Easy - Statcounter

یان حرفه‌ای برخورد کرد و تمدید قرارداد یا جدایی‌اش را به انتهای فصل موکول کرد.

طرفداری - یان اوبلاک می‌گوید هیچ چیز جدیدی درباره ماندن یا نماندنش در اتلتیکو مادرید وجود ندارد.

اوبلاک 25 ساله، تابستان 2014 از بنفیکا خریداری شد تا اتلتی یک بار دیگر هنرش در جذب دروازه‌بانان آینده‌دار را نشان بدهد. در طول این چهار فصل، اوبلاک پیشرفت قابل توجهی داشته و اکنون از بهترین‌های دنیاست که البته مشتریان دست به نقد زیادی هم دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته می‌شود در تابستان آتی، پاری سن ژرمن، لیورپول، آرسنال و حتی رئال مادرید برای به خدمت گرفتن این دروازه بان تلاش خواهند کرد. از طرف دیگر، انریکه سرزو، رئيس اتلتیکو مادرید چندی پیش مدعی شد اوبلاک همین حالا هم قراردادش را با این تیم تمدید کرده که البته هرگز خبر رسمی آن منتشر نشد.

به گزارش as، اوبلاک درباره آینده‌اش می‌گوید:

ابتدا درباره تمدید قراردادم باید بگویم که هیچ اتفاق جدیدی رخ نداده است. هیچ چیز. می‌دانم که خبرهای زیادی منتشر شد مبنی بر اینکه همه چیز آماده شده تا من قراردادم را تمدید کنم و از طرف دیگر، خیلی‌ها هم نوشتند که قرارداد جدیدی در کار نخواهد بود. اما هیچ اتفاق جدیدی نیفتاده است. قراردادی دارم که دو سال قبل به امضا رسید و می‌دانم که شما دوست دارید بدانید در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد. به زودی خواهیم فهمید که برنامه باشگاه چیست.

احتمال جدایی؟ حرف زدن از آینده، دشوار است. حرف زدن درباره اینکه فردا چه اتفاقی رخ می‌دهد هم دشوار است چه برسد به اینکه بخواهیم درباره اتفاقی که فصل آینده رخ خواهد داد، صحبت کنیم. تنها چیزی که مشخص است این است که من در حال حاضر بازیکن اتلتیکو مادرید هستم و تا سال 2021 هم قرارداد دارم. همیشه از حضور در این باشگاه راضی بوده‌ام اما اینکه چه اتفاقی رخ خواهد داد را باید ببینیم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۹۶۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین تصویر لو رفته از کیت دوم رئال مادرید برای فصل 25-2024 / عکس

همان‌طور که قبلاً نیز گفته شده بود، لوس بلانکوس فصل آینده پیراهنی نارنجی رنگ بر تن می‌کند.

طرفداری | کیت دوم رئال مادرید در فصل 24-2025 نارنجی‌رنگ خواهد بود.

همان‌طور که وب‌سایت Footy Headlines پیش‌تر گزارش داده بود، امروز تصویری از کیت دوم رئال مادرید بر تن جود بلینگام لو رفته که نشان می‌دهد کهکشانی‌ها در فصل آینده پیراهنی نارنجی‌رنگ در بازی‌های خارج از خانه بر تن خواهند کرد. این پیراهن، شباهت زیادی به پیراهن خاطره‌انگیز رئال مادرید در فصل 14-2013 دارد. 

کیت خاطره‌انگیز رئال مادرید در فصل 14-2013

 

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • ستاره بارسلونا: به جدایی فکر نمی‌کنم
  • حمایت وینیسیوس جونیور و اورلین شوامنی از نیکو ویلیامز / عکس
  • اولین تصویر لو رفته از کیت دوم رئال مادرید برای فصل 25-2024 / عکس
  • برتری 1-0 اتلتیکو مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل دیدنی سائول نیگز (لیگ قهرمانان اروپا - 2016/4/28) / فیلم
  • خوشحالی بعد از گل تاریخی نیکو ویلیامز مقابل هواداران اتلتیکو مادرید / فیلم
  • اتلتیکو مادرید ۳ - ۱ اتلتیک بیلبائو/ خیال شاگردان سیمئونه از بابت کسب سهمیه راحت شد+ فیلم
  • ستاره بیلبائو گل زد و بازی را قطع کرد (عکس)
  • خلاصه بازی اتلتیکو مادرید ۳-۱ اتلتیک بیلبائو (لالیگا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • توهین‌های نژادپرستانه به نیکو ویلیامز در بازی مقابل اتلتیکو مادرید
  • اتلتیکو مادرید ۳-۱ اتلتیک بیلبائو؛ تثبیت رتبه چهارم با غلبه بر رقیب مستقیم