Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@13:45:34 GMT

شهردار قزوین از خانه موزه شهید بابایی قزوین دیدن کرد

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۷۹۶۹۳۵

شهردار قزوین از خانه موزه شهید بابایی قزوین دیدن کرد

قزوین- شهردار قزوین ضمن بازدید از خانه موزه شهید بابایی در قزوین انتقال خاطرات و ویژگی های اخلاقی شهدا برای جوانان را ضروری دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، علی صفری شهردار قزوین به همراه محمد درافشانی مدیرعامل سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری قزوین روز پنجشنبه از خانه موزه شهید بابایی قزوین دیدن کرد.

شهردار قزوین در این بازدید گفت: در دوران دفاع مقدس شهدای ارزشمندی را تقدیم انقلاب اسلامی کردیم که هر کدام می تواند الگوی ارزشمندی برای جوانان ما باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: خاطرات شهید بابایی می تواند برای نسل جوان الگویی عملی باشد و بازدید از این موزه می تواند زمینه آشنایی بیشتر نسل آینده را با شخصیت های تاثیر گذار مهیا کند.


صفری تصریح کرد: با حمایت شورای شهر و مجموعه مدیریت شهری تلاش شد خانه موزه شهید بابایی در شان و منزلت این شهید بزرگوار برای بازدید گردشگران آماده شود.

شهردار قزوین یادآورشد: خانه موزه شهید بابایی به منظور بازگویی بخشی از ایثارگری ها و رشادت های شهید بابایی در محیطی زنده و پویا برای نسل چهارم انقلاب اسلامی ایران راه اندازی شده است و در تعطیلات نوروزی این فرصت برای گردشگران و مسافران هم فراهم شود.

وی افزود: شهرداری قزوین در حوزه فرهنگی هم رسالت سنگینی دارد و با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری و حمایت شورا شهر، برنامه های متنوعی را تدارک دیده که می تواند درشادی بخشی مردم موثر باشد.

در ادامه محمد درافشانی، سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین نیز گفت: خانه موزه شهید بابایی به منظور آشنایی نسل جوان و گردشگران با شخصیت والای شهید بابایی راه اندازی شده است.

محمد درافشانی افزود: این خانه موزه قرار بود در خرداد ماه امسال افتتاح شود که تلاش کردیم چند ماه زودتر افتتاح شود تا مسافران هم از دیدن آن بهره مند شوند.

وی یادآورشد: طراحی داخلی خانه موزه شهید بابایی به پایان رسیده و در این ماه عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۹۶۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد فرهنگی هنری «باغ راه گفتگو» برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، رویداد فرهنگی هنری باغ راه گفتگو «مسیری برای تفکر و تامل در موضوع عفاف و حجاب» توسط موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و مجموعه دختران چادری از روز جمعه ۲۱ اردیبهشت تا روز سه شنبه ۲۵ اردیبهشت در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می شود.

این رویداد فرهنگی هنری با برپایی میزهای تخصصی مشاوره و گفتگو، نمایشگاه آثار هنری، ایستگاه تفکر، ایستگاه حس خوب، ایستگاه کودک، ایستگاه بازی و سرگرمی برای دختران به دنبال ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، فراهم ساختن بستر مناسب جهت تعامل و هم افزایی میان جوانان و نوجوانان، به کارگیری و اشاعه نمادها، نشان‌ها و مؤلفه‌های هویت اسلامی، ایرانی در پوشش و سبک زندگی است.

رویداد مذکور از روز جمعه ۲۱ اردیبهشت تا روز سه شنبه ۲۵ اردیبهشت از ساعت ۱۶ تا ۲۰ و در روز دختر از ساعت ۹ تا ۲۰ در پل پیروزی واقع در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و باغ کتاب برگزار می شود.

کد خبر 6100474 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • رویداد فرهنگی هنری «باغ راه گفتگو» برگزار می شود
  • رضایت استاندار قزوین از اجرای طرح «دختران حاج قاسم»
  • زاکانی: به جای ملک به مدیران وام بانکی دادیم!
  • شهرداری قزوین به مطالبه شورا برای ساماندهی معابر شهری توجه کند
  • اطلس فرهنگی تهران تهیه می شود
  • واکنش علی مطهری به نوازنده دف زن در مراسم سالگرد پدر
  • واکنش مطهری به ماجرای دختـر دف‌زن | خانم‌های مجلس به لاک غلیظش معترض بودنـد!
  • واکنش علی مطهری به ماجرای خانم دف‌زن در مراسم شهید مطهری/بدون مشورت با من این خانم را با یک آقا جایگزین کردند /خانم‌های معترض از او دلجویی کردند
  • قدردانی از هنرمندان در یک پایگاه مهم موسیقی/ خاطراتی که زنده شد
  • سرنوشت «تلخ» کارخانه‌ای که «موزه» نشد/«ریسباف» فقط «دست به دست» می‌شود!