Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: بعد از پیگیری های وزیر آموزش‌ و پرورش و تیم معاونت توسعه‌ مدیریت و پشتیبانی این وزارتخانه، در نهایت بخشی از حق التدریس معلمان رسمی و حقوق سربازمعلمان واریز شد.
به گزارش خرداد به نقل از فارس، بعد از پیگیری های وزیر آموزش‌ و پرورش و تیم معاونت توسعه‌ مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش، در نهایت امروز بخشی از حق التدریس معلمان رسمی و حقوق سربازمعلمان واریز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تعدادی از فرهنگیان به خبرنگار فارس گفتند: ساعاتی پیش بخشی از حق التدریس آنها به حساب شان واریز شده است.
حق‌التدریس معلمان رسمی، حقوق سرباز معلمان، لباس خدمتگزاران، فوق‌العاده نوبت دوم مدیران مدارس، بخشی از بیمه تکمیلی کارکنان، بخشی از خرید خدمات و برون‌سپاری هنرستان‌ها، هزینه‌های جاری اداری ادارات کل از جمله مطالبات فرهنگیان است که تنها بخشی از آنها پرداخت شد.
فرهنگیان انتظار داشتند که مطالبات آنها قبل از عید پرداخت شود اما هیچ پولی تا پایان اسفند ماه به حساب فرهنگیان واریز نشد.
ساعت ۱۴:۳۰ روز ۲۹ اسفند ماه محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: «بابت پرداخت مطالبات معلمان حق التدریس و خرید خدمت مازاد بر سقف قانونی، ۱۱۰ درصد تخصیص داده شده به آموزش وپرورش می بایست پرداخت می شد، لذا نیازمند انجام تمهیدات قانونی و نیز تامین منابع لازم بود. خوشبختانه این امر محقق شد و از سوی خزانه به بانک واریز و تا ساعات آتی به حساب فرهنگیان عزیز واریز می شود». 
البته «تا ساعاتی آتی» حدود دو روزی طول کشید؛ علی الهیار ترکمن معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش نیز همان روز درباره وضعیت پرداخت معوقات فرهنگیان گفت: «بعد از رایزنی با خزانه، عصر امروز تخصیص ۱۰۹.۱ درصد خزانه به آموزش و پرورش انجام شد. با توجه به این تخصیص، ۶۳۰ میلیارد تومان به حساب آموزش و پرورش واریز شد که فعلا این مبلغ امشب برای سه قلم از معوقات به حساب استانی بانک‌ها وارد می‌شود».
الهیار گفت: «این موارد شامل پرداخت حقوق سرباز معلمان به طور کامل تا اسفندماه، ۹ ماه اضافه کاری اداری و ۹ ماه حق التدریس است؛ برای پرداخت معوقات خرید خدمات آموزشی و حق الزحمه امتحانات کار‌های اداری انجام شده است و از ساعت ۲۴ روز دوم فروردین ۹۷ به حساب بانکی پرداخت می‌شود و بانک‌ها باید این مبلغ را به حساب مشمولان واریز کنند». برچسب ها: آموزش و پرورش ، معلمان ، فرهنگیان ، سرباز معلم

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۹۷۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل قرارگاه هفته معلم در لرستان

علی خسروی اظهار کرد: قرارگاه مشترک هفته معلم با همکاری بسیج فرهنگیان و اداره کل آموزش و پرورش استان لرستان تشکیل شده است.
وی خاطرنشان کرد: در فضای جنگ نرم و سخت کنونی همکاری بسیج در حوزه آموزش پرورش را در پیشبرد اهداف انقلاب امری لازم و ضروری است
مسئول بسیج فرهنگیان لرستان، برنامه‌های بسیج رو به عنوان دغدغه‌های آموزش و پرورش دانست و بر حل موانع جهت پیشبرد اهداف تاکید کرد.
خسروی، حضور در نماز جمعه، برپایی میز خدمت، غبارروبی گلزار شهدا و برگزاری جلسه بزرگداشت و تجلیل از مقام شامخ معلم را هز جمله برنامه‌های هماهنگ شده در جهت اجرا به مناسبت هفته معلم عنوان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • لزوم آمادگی بسیج فرهنگیان برای حل مسائل آموزش و پرورش
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید | یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت
  • هیچ منعی برای ثبت‌نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • هیچ منع قانونی برای ثبت‌ نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • حقوق کدام معلمان دو برابر می‌شود؟
  • نرخ حق‌التدریس معلمان ۲برابر می‌شود
  • سخنگوی وزارت آموزش و پرورش: مبلغ حق‌التدریس معلمان ۲برابر می‌شود
  • معلمان اضافه کار را نمی‌پذیرند/ نرخ حق‌التدریس ۲ برابر می‌شود
  • معلمان اضافه کار را نمی‌پذیرند/ نرخ حق‌التدریس ۲برابر می‌شود
  • تشکیل قرارگاه هفته معلم در لرستان