Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، احمد حاجی زاده معاون اجرایی مسجد مقدس جمکران در جلسه کمیته اجرایی ستاد تسهیلات زائران و خدمات سفر استان قم با اشاره به استقرار نیروی انتظامی و سپاه پاسداران در مسجد مقدس جمکران گفت: خوشبختانه هیچ گونه مشکل امنیتی طی روزهای اخیر نداشته ایم.
وی با بیان اینکه حضور زائران در مسجد جمکران در لحظه تحویل سال بسیار زیاد بود افزود: در حال حاضر نیز شاهد حضور خیل زائران در جمکران هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون اجرایی مسجد جمکران ادامه داد: شبستان های جمکران میزبان 2000 نفر در روز هستند که مسئله امنیت زائران در این شبستان بسیار مهم است.
حاجی زاده گفت: به صورت شبانه روزی 15 هزار نفر اسکان در مسجد مقدس جمکران را داریم.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۹۷۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر مطهر ۲ شهید گمنام در مسجد جمکران آرام گرفت

پیکرهای مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس پس از تشییع بر دوش عاشقان و منتظران امام زمان(عج)، در صحن مسجد مقدس جمکران آرام گرفت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیین تشییع پیکر مطهر دو شهید گمنام دفاع مقدس عصر جمعه با حضور حجت الاسلام والمسلمین اجاق نژاد تولیت آستان مقدس مسجد جمکران، آیت الله سعیدی امام جمعه قم و تولیت حرم حضرت معصومه(س)، آیت الله حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه،  آقامیری استاندار قم و خیل عاشقان و منتظران امام زمان(عج) برگزار شد.

پیکرهای مطهر شهدا از میدان آل یاسین تا صحن مسجد مقدس جمکران تشییع و پس از اقامه نماز توسط آیت الله حسینی بوشهری در صحن امام مهدی(عج) توسط آیت الله سعیدی و حجت الاسلام والمسلمین اجاق نژاد به خاک سپرده شدند.

دو  مادر شهید مفقودالاثر به نیابت از مادران این دو شهید گمنام در کنار خادمان مسجد جمکران و علما مراسم تدفین را انجام دادند.

مداحی مادحی اهل بیت(ع) و دمام زنی از برنامه‌های مراسم تشییع و تدفین پیکر پاک این دو شهید گرانقدر دوران دفاع مقدس بود.

پیکر این دو شهید والامقام که سال‌ 1364 در عملیات عاشورای 2 در چنگوله و سال 1365 در کربلای 5 در منطقه شلمچه به شهادت رسیده‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران به خاک سپرده شدند
  • تشییع دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران
  • تشییع دو شهید گمنام دفاع مقدس در مسجد مقدس جمکران
  • پیکر مطهر ۲ شهید گمنام در مسجد جمکران آرام گرفت 
  • دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران آرام گرفتند
  • پیکر مطهر ۲ شهید گمنام در مسجد جمکران آرام گرفت
  • تشییع دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران 
  • مسجد مقدس جمکران آماده میزبانی از پیکر پاک دو شهید گمنام
  • شهدای کربلای ۵ و عاشورا مهمان مسجد مقدس جمکران
  • پیکر دو شهید گمنام در مسجد جمکران مقدس آرام می‌گیرد