Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرشید پورحاجت در گفت‌وگو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،با بیان اینکه خوشبختانه دولت سیاست بسیار خوبی را برای بازار مسکن درپیش گرفته است، اظهار کرد‌:سیاست بازآفرینی شهری باعث شده است روند بازار مسکن تغییر کند که البته این طرح به نوعی بسیار دشوار است.

 وی افزود: دولت به دنبال این طرح هست که بتواند زمینه فعالیت بیشتری را برای بخش خصوصی فراهم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 پورحاجت بیان کرد: کارنامه بخش خصوصی در گذشته نشان داده است که این بخش توانمندی نوسازی و انبوه سازی بسیار قدرتمندی را دارد.امیدواریم دولت بتواند از این فرصت استفاده کند.

دبیر انجمن انبوه سازان مسکن تاکید کرد: دولت باید با برنامه‌ریزی مناسب‌ بتواند ریسک سرمایه‌گذاری دربافت های فرسوده را کاهش دهد.

 وی تصریح کرد: دولت باید با برنامه‌ریزی و اقدامات مناسب بتواند افق بسیار خوبی را برای سرمایه‌گذاران بخش مسکن ترسیم کند.

 دبیر انجمن انبوه سازان مسکن بیان کرد: ورود مجلس به این طرح و برداشتن قوانین دست و پا گیر می تواند به دولت برای نوسازی بافتهای فرسوده کمک کند.

 وی در پایان گفت: ریسک بافت فرسوده نسبت به ساخت و ساز در سایر مناطق پایین‌تر است بنابراین دولت باید دیدگاه‌های خود را در این صنعت تغییر دهد تا بتواند میزان سرمایه‌گذاری در این حوزه بیشتر شود.

انتهای پیام/

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۹۸۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت تسهیلات وام مسکن را پیگیری کنید

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما،  طرح ملی مسکن یکی از طرح هایی است که دولت با راه اندازی آن سعی در کمک به افراد کم درآمد جامعه برای خانه دار شدن دارد.

متن پیام شهروندخبرنگار ما:

سلام از تسهیلات مسکن ملی و تسهیلات مسکن بافت فرسوده و ودیعه مسکن بافت فرسوده خبری نیست. سامانه شرکت بازآفرینی شهری هیچ اقدامی نمی‌کند اصلا پاسخگو نیستن .ممنون میشم پیگیری بفرمایید.

دیگر خبرها

  • وزیر کار : لایحه امنیت شغلی کارگران به مجلس می‌رود
  • زمین و تسهیلات از دولت ساخت با مردم/ به جز چند کلانشهر دولت مشکلی برای تامین زمین ندارد
  • چگونه سود 33 درصدی بانکی دریافت کنیم؟
  • ریسک‌های سیاسی بازرگانان پوشش داده می‌شود
  • مدیریت سرمایه در فارکس چیست؟ معرفی ۳ استراتژی پولساز
  • پورابراهیمی: طرح مالیات بر سوداگری به کاهش التهابات بازار خودرو، ارز، طلا و مسکن کمک می‌کند
  • التهابات بازار خودرو، ارز و مسکن کاهش می‌یابد
  • پرداخت تسهیلات وام مسکن را پیگیری کنید
  • رفتارهای متناقض در زمینه عرضه زمین و پرداخت وام ساخت مسکن، مردم را سردرگم کرده است
  • ریسک سرمایه گذاری از طریق برات الکترونیکی صفر است