Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-23@16:32:57 GMT

خواننده معروف به بیمارستان منتقل شد

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۷۹۸۶۸۶

خواننده معروف به بیمارستان منتقل شد

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ زکریا اشکپور سخنگوی مرکز فوریت های پزشکی مازندران با بیان اینکه محسن یگانه خواننده معروف توسط اورژانس 115به بیمارستان منتقل شد افزود: این حادثه پنجشنبه شب به مرکز پیام غرب استان مازندران اعلام و تیم پایگاه اورژانس رامسر به محل ماموریت واقع در منطقه تله کابین رامسر اعزام شدند و پس از انجام اقدامات درمانی اولیه محسن یگانه به بیمارستان امام سجاد رامسر منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان مازندران بیمارستان فرهنگ و هنر مرکز فوریت های پزشکی موسیقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۹۸۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود تخت و نیروی انسانی در بیمارستان‌های جنوب کرمان

رئیس علوم پزشکی جیرفت با اشاره به نواقص بسیار زیاد در حوزه درمان جنوب استان کرمان، گفت: در جنوب استان با کمبود تخت بیمارستانی و نیروی انسانی مواجه هستیم. - اخبار استانها -

علی‌اصغر خیرخواه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با اشاره به اینکه این دانشگاه در گستره وسیع جنوب استان کرمان به جمعیتی در حدود یک میلیون نفر خدمات‌رسانی دارد، اظهار داشت: تمام تلاش ما بر این است که خدمات حوزه بهداشت و درمان را در بهترین شرایط و با کیفیت خوب به مردم این منطقه ارائه کنیم.

وی با بیان اینکه در راستای ارائه خدمات بهتر به مردم این منطقه امسال توسعه اورژانس بیمارستان‌های کوچک جنوب استان کرمان در شهرهای قلعه‌گنج، رودبار، منوجان و کهنوج در برنامه است، افزود: طرح توسعه اورژانس قلعه‌گنج و کهنوج آماده افتتاح است که به زودی این کار انجام می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با اشاره به اینکه طرح توسعه اورژانس بیمارستان منوجان نیز به زودی افتتاح و توسعه اورژانس‌ رودبار با مقداری تاخیر انجام می‌شود، ادامه داد: تا شهریورماه تمامی طرح‌های توسعه اورژانس بیمارستانی در این شهرها به بهره‌برداری می‌رسند و به فضای فیزیکی اورژانس این بیمارستان‌ها چیزی در حدود هزار و 700 تا 2 هزار متر افزوده می‌شود.

وی با بیان اینکه در تلاش هستیم که بیمارستان عنبرآباد هر چه زودتر به مرحله افتتاح برسد، گفت: البته ممکن است که این بیمارستان امسال آماده بهره‌برداری نشود اما پیگیر هستیم که پیش از افتتاح بخش اورژانس این بیمارستان آماده خدمت‌رسانی به مردم این شهرستان شود و دلگرمی را برای مردم عنبرآباد ایجاد کنیم.

خیرخواه با اشاره به اینکه در حوزه جنوب استان کرمان محرومیت‌های تاریخی و نواقص بسیار زیادی در حوزه بهداشت و درمان وجود دارد و البته ما به دنبال این هستیم که این مشکلات را برطرف و جبران کنیم، گفت: نگاه دولت سیزدهم برای رفع محرومیت به ویژه در حوزه بهداشت و درمان است.

وی با اشاره به کمبود تخت بیمارستانی در جنوب استان کرمان، گفت: برای جبران این کمبود سه بیمارستان در عنبرآباد، جیرفت و کهنوج در برنامه است که جزو مصوبات سفر استانی رئیس جمهور هم قرار دارند که حدود 600 تخت بیمارستانی به ظرفیت تخت‌های جنوب استان کرمان افزوده می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با بیان اینکه در بیمارستان‌های کوچک در کنار مشکل کمبود تخت‌های بیمارستانی با مشکل کمبود نیروی انسانی نیز مواجه هستیم، گفت: اگر بتوانیم نیروی انسانی مورد نیاز در جنوب استان را تامین کنیم قطعاً خدمات بهتری به مردم ارائه خواهد شد و رضایتمندی نسبی بیشتری خواهند داشت.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • انتقال کارگر مصدوم شهر موچش با بالگرد اورژانس هوایی به بیمارستان
  • قطار محلی رامسر به ساری راه‌اندازی شود
  • انجام پنج عملیات مردم یاری توسط بالگرد‌های پایگاه هوانیروز
  • اجرای طرح سلامت خانواده در هرمزگان+عکس وفیلم
  • اجرای طرح سلامت خانواده در هرمزگان
  • انجام ۵ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته
  • کمبود تخت و نیروی انسانی در بیمارستان‌های جنوب کرمان
  • قتل، اولین خلاف پسر تبهکار ۲ روز بعد از آزادی از زندان
  • ترمز ناگهانی اتوبوس ۶ دانش آموز را راهی بیمارستان کرد
  • رستوران خواننده معروف با دیزاین و طراحی داخلی شگفت انگیز افتتاح شد!