Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-25@09:04:05 GMT

فیلم | تیلرسون با وزارت خارجه وداع کرد

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۷۹۸۸۵۰

‍‍‍‍‍‍

بین الملل > آمریکا - رکس تیلرسون وزیر خارجه برکنار شده دونالد ترامپ با حضور در آئین خداحافظی با کنارکنان این وزارتخانه، رسما از کابینه ترامپ فاصله گرفت.

Your browser doesn't support video. Please upgrade your browser to see the example.

معاونان، مشاوران و کارکنان وزارتخارجه آمریکا که در این آئین حضور داشتند، با پایان یافتن سخنان کوتاه تیلرسون، همراه با تشویق های ممتد خود، او را بدرقه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیلرسون با بیان اینکه ما فقط انسان هایی هستیم که تلاش می کنیم در کنار هم قرار بگیریم، گفت: این شهر می تواند یک شهر بسیار بی نظیر و پرطرفدار باشد اما شما مجبور نیستید که در آن شرکت کنید.

 

Video/Audio Link


وزیر برکنار شده ترامپ با کنایه اظهار کرد: شما نباید بگذارید دارایی شما از بین برود اما وقتی از بین رفت بازگرداندن دوباره آن سخت است.

تیلرسون تصریح کرد: همه طبقات و اتاق های این وزارتخانه از اتاق دریافت نامه تا طبقه هفتم، برای انجام ماموریت، مهم هستند.

دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا صبح سه شنبه 22 اسفند ماه 1396 در یک پیام توئیتری، رکس تیلرسون وزیر خارجه خود را برکنار کرد و گفت مایک پمپئو رئیس فعلی سازمان سیا را به جای او معرفی می کند.

وزیر خارجه برکنار شده ترامپ تا 31 مارس در وزارتخارجه خواهد بود و پس از آن این ساختمان را ترک خواهد کرد.

پمپئو باید در ماه آوریل از سنای آمریکا رای اعتماد بگیرد.

منبع: رویترز

 

 

دانلود کلید واژه‌ها : ایالات متحده آمریکا - رکس تیلرسون - کاخ سفید -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ایالات متحده آمریکا رکس تیلرسون کاخ سفید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۹۸۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا برای سه «هکر ایرانی» ۱۰ میلیون دلار پاداش تعیین کرد

یک حساب توئیتری امنیت دولتی آمریکا که به زبان فارسی منتشر می شود از تعیین جایزه 10 میلیون دلاری برای اطلاعاتی در مورد 3  مرد ایرانی به عنوان هکر خبر داد.   به گزارش یورو نیوز؛ برنامه «پاداش برای عدالت» سرویس امنیت دیپلماتیک وزارت امور خارجه ایالات متحده با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد که در ازای اطلاعات درباره سه مرد ایرانی با نام‌های «ر.ک»، «ک.ب .س.» و «ح. ه» تا ۱۰ میلیون دلار پاداش پرداخت می‌کند.   به ادعای این نهاد دولتی آمریکا؛ این افراد به انجام حملات سایبری «تحت هدایت و همکاری شرکت‌های نیابتی وابسته به سپاه پاسداران» به «بیش از ۱۲ شرکت آمریکایی، وزارت امور خارجه و وزارت خزانه‌داری ایالات متحده» متهم شده‌اند.   کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ترکیه: آمریکا درباره حقوق بشر به استانداردهای دوگانه مبتلاست
  • بلینکن وارد چین شد
  • آمریکا برای سه «هکر ایرانی» ۱۰ میلیون دلار پاداش تعیین کرد
  • وزیر ضعیف را استاندار نکنید!
  • وزیر ناتوان و برکنار شده چطور استاندار مازندران می‌شود؟
  • وزیر ناتوان و برکنار شده، چطور استاندار استانی چون مازندران می شود؟ /از عجایب و غرایب دولت رئیسی
  • وزیر ضعیف را استاندار نکنید 
  • وزارت خارجه آمریکا ایران را به نقض حقوق بشر متهم کرد
  • وزارت خارجه آمریکا باز هم ایران را به نقض حقوق بشر متهم کرد
  • بلینکن با دعوت وزیر خارجه چین راهی پکن می‌شود