Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-05@02:27:53 GMT

توسعه و پیشرفت، همدلی مسئولان و مردم را می طلبد

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۷۹۸۸۶۸

توسعه و پیشرفت، همدلی مسئولان و مردم را می طلبد

نطنز- نماینده مردم نطنز و بادرود و قمصر گفت: توسعه و پیشرفت حوزه انتخابیه نطنز، بادرود و قمصر در گرو تعامل و همدلی مسئولان و مردم منطقه است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز، مرتضی صفاری در پیام نوروزی خود اظهار کرد: در سال ۱۳۹۶ فعالیت ها و اقدامات زیادی در سطح حوزه انتخابیه انجام شد و بخش زیادی از این فعالیت ها نیز باقی مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صفاری گفت: کسانی که دارای مسئولیت هستند در سال جدید حجم فعالیت ها و اقدامات زیادی را در پیش رو خواهند داشت که به صورت جدی باید تلاش های فراوانی در جهت کاهش مشکلات مردم  انجام دهند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس افزود: محرومیت های مزمن و قدیمی در منطقه وجود دارند که باید فعالیت در کارهای زیربنایی که مسئله مهم نگه دارنده مردم در این منطقه است در اولویت قرار گیرد و به جد دنبال شود.

وی گفت: جوانان جویای کار زیادی وجود دارند که باید با نگاه به آمایش سرزمینی، استعدادهای منطقه، جذب سرمایه و حضور همه کارآفرینان با فکر و ابتکاری نو با تحرک بخشی در ادارات و دستگاه های اجرایی منطقه  اقداماتی اساسی آغاز و قدم های منطقی برداشته شود.

صفاری در ادامه تصریح کرد: در این مسیر  همواره سعی و تلاش ما این بوده که از لحظه لحظه فرصت، خدمت گذاری به مردم با فرهنگ و لایق منطقه به بهترین نحو استفاده کنیم.

رییس کمیته روابط خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح  کرد: توسعه و پیشرفت حوزه انتخابیه نطنز، بادرود و قمصر در گرو تعامل و همدلی مسئولان و مردم منطقه است، عزم جدی در بین مسئولان اجرایی جهت حل مشکلات و کمبودهای این خطه باید بیش از پیش به وجود آید.

وی افزود: در راستای انجام وظایف نمایندگی و بررسی کاستی ها و مشکلات حوزه انتخابیه و پیگیری برای رفع این کمبودها و مشکلات، علاوه بر حضور فعال و منظم در هر دو بعد « قانون گذاری و نظارت» در مجلس با جدیت سعی کرده ایم در رفع مشکلات و کاستی های تلاش کنیم.

صفاری خاطر نشان کرد: هدف اول را بر ارتباط بی واسطه با مردم اقصی نقاط حوزه انتخابیه به ویژه روستاییان زحمت کش قرار دادیم و همان طور که از ابتدا برنامه ریزی شده بود، مهم ترین و اساسی ترین برنامه های کاری خود را بر آب و فاضلاب، بهداشت و درمان، محیط زیست و کشاورزی، میراث فرهنگی و گردشگری، توسعه شهری و روستایی، حمل و نقل و راه های مواصلاتی و ارتباطات و مخابرات تنظیم کرده ایم که با همت مسئولان و کمک مردم برخی از موارد اجرا شده و جهت تکمیل بقیه موارد در دست پیگیری است.

وی اظهار امیدواری کرد: درسالی که ابتدای آن با میلاد پربرکت امیرالمومنین حضرت علی (ع) و اعیاد رجبیّه مزین شده است همه مسئولان با اتکا به خدای بزرگ، و بهره گیری از استعداد و نیروهای جوان منطقه در راه تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی کوشا بوده و روز به روز شاهد عزت، اقتدار و رفاه هرچه بیشتر مردم شریف و فهیم حوزه انتخابیه باشیم.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: نطنز نماینده مجلس شورای اسلامی اصفهان شهردار اصفهان ریاست جمهوری ورزشگاه نقش جهان فناوری های نوین مدیریت شهری اصفهان فردا زاینده رود کشاورزی حمل و نقل عمومي اصفهان در مسیر امید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۹۸۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امسال تعهدات دولت در حوزه‌های درمان، آب و مسکن به مردم ارائه می‌شود

ایسنا/هرمزگان استاندار هرمزگان در نشست بررسی چالش‌های پروژه‌های پیشران گفت: تعریف منابع چندگانه اعتباری تصمین موفقیت و پیشرفت پروژه‌های پیشران بوده و امسال نیز با همین منابع ترکیبی، پروژه‌ها را به پایان می‌رسانیم. 

مهدی دوستی صبح امروز شنبه نیمه اردیبهشت‌ماه در نشستی با معاونان امور عمرانی و اقتصادی و مدیران مرتبط دستگاه‌های اجرایی مسائل و چالش‌های پروژه‌های پیشران را بررسی کرد و گفت: پایان سال‌جاری تعهدات دولت با اولویت سه حوزه درمان، آب و مسکن به مردم تقدیم می‌شود.

وی راز موفقیت و پیشرفت پروژه ‌های پیشران استان را استفاده از منابع اعتباری ترکیبی دانست و افزود:امسال نیز همین منابع اعتباری در قالب اعتبارات داخلی، مولدسازی، تسهیلات، کمک‌های فنی_اعتباری، اعتبارات سفر دور دوم، سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، کمک‌های خیرین و مسئولیت‌های اجتماعی برای اتمام پروژه‌های اولویت دار استان به خدمت گرفته می شوند.

مهدی دوستی در بررسی جزییات پیشرفت برنامه های پیشران و چالش‌های پیش ‌رو تاکید داشت: مدیران طبق برنامه زمان‌بندی تامین منابع، ایجاد ساختار مدیریت پروژه‌ها و نظارت جدی بر روند اجرایی آن‌ها  همچنین گزارش کار را  بصورت پیوسته در دستورکار دارند.  

گفتنی است در این نشست تکمیل دو بیمارستان ۱۶۰تختخوابی میناب و ۵۳۱تختخوابی ، ۳۰هزار پروژه مسکن ملی و ۵راه دسترسی آن‌ها،تحویل زمین‌های طرح جوانی جمعیت، پیگیری انجام تعهدات شرکت زیرساخت موضوع ترانشه حاجی آباد و پل کنخ، افزایش ظرفیت منجر به تولید آبزی‌پروری، نصب سازه‌های زیستگاه مصنوعی ماهیان،تکمیل و آغاز به کار مراکز بازسازی ذخایر آبزیان، اتمام مراحل زنجیره‌های کاغذ، موز، گلخانه‌ها، پرورش جلبک و شتر بررسی شد. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • امسال تعهدات دولت در حوزه‌های درمان، آب و مسکن به مردم ارائه می‌شود
  • باید با روحیه جهادی، پیوسته دغدغه رفع مشکلات مردم را داشته باشیم
  • باید پیوسته دغدغه رفع مشکلات مردم را داشته باشیم
  • استفاده از همه ظرفیت‌ها برای توسعه و پیشرفت مازندران
  • از ظرفیت شوراها برای پیشرفت چهارمحال و بختیاری استفاده شود
  • «شفافیت» یکی از مهمترین موضوعات مورد نیاز در مجلس آینده است
  • تمام ظرفیت‌ها وتجارب مدیریتی برای حل مشکلات مردم بهره‌گیری می شود
  • ایجاد منطقه آزاد مغان راپیگیری می‌کنم/کشاورزی شاه‌کلید توسعه مغان
  • منطقه گردشگری کولیدر بروجرد مهیای توسعه و سرمایه گذاری
  • جلوی مازوت‌سوزی باید گرفته شود