Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-29@06:42:06 GMT

جدال یوزهای ایرانی با صدرنشین قاره سیاه

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۷۹۹۱۵۱

جدال یوزهای ایرانی با صدرنشین قاره سیاه

 به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛  تیم ملی فوتبال کشورمان در چارچوب بازی های دوستانه پیش از جام جهانی 2018 روسیه قرار است به مصاف تیم ملی فوتبال تونس برود.دو تیم پیش از این تنها یک بار به در سال 1391 در مجارستان به مصاف هم رفتند که حاصل آن یک تساوی بود.

شاگردان کارلوس کی روش در آن بازی با وجود این که از حریف خود پیش بودند در نهایت به تساوی 2 -2 رضایت دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل های تیم ملی فوتبال کشورمان را در آن دیدار محمدرضا خلعتبری و محمد قاضی به ثمر رساندند.

وضعیت تیم ملی ایران

شاگردان کارلوس کی روش پیش از شروع سال نو اردوی خود را با حضور بازیکنان داخلی و چند تن از لژیونر ها در تهران آغاز کردند و در یک بازی دوستانه در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم ملی فوتبال سیرالئون رفتند و موفق شدند با 4 گل این تیم را شکست دهند.

ملی پوشان کشورمان پس از انجام این بازی ترکیب نهایی خود را برای دو بازی دوستانه دیگر مقابل تیم های تونس و الجزایر شناختند. شاگردان کارلوس کی روش برای این دو بازی را رشید مظاهری، حسین حسینی، علیرضا بیرانوند، امیر عابدزاده ، میلاد محمدی، محمدرضا خانزاده، مرتضی پورعلی گنجی، پژمان منتظری، رامین رضاییان، روزبه چشمی، سیدجلال حسینی، سعید آقایی، وریا غفوری ، مسعود شجاعی، علی قلیزاده، علی کریمی، احسان حاج صفی، امید ابراهیمی، سعید عزت‌اللهی، سامان قدوس، کریم انصاری‌فرد، علیرضا جهانبخش، کاوه رضایی، مهدی طارمی، مهدی ترابی، رضا قوچان‌نژاد، سردار آزمون و وحید امیری تشکیل می دهند.

تیم ملی فوتبال کشورمانبازیکنان بسیار آمده های در اختیار دارد و قطعا باید منتظر رقابت ملی پوشان برای قرار گرفتن در ترکیب نهایی تیم ملی در جام جهانی 2018  روسیه باشیم.

وضعیت تیم ملی فوتبال تونس

تونسی ها تاکنون 5 حضور در جام جهانی فوتبال را تجربه کرده اند و آخرین دوره حضور آنها به جام جهانی 2006 آلمان باز می گردد و در جام جهانی 2018 در گروه هفتم با تیم های انگلیس، پرو و بلژیک همگروه هستند. آن ها همچنین یکبار در رقابت های جام کنفدراسیون ها شرکت کرده اند و دارای یک قهرمانی ، دو نایب قهرمانی و یک عنوان سومی در رقابت های جام ملت های آفریقا هستند.

تیم ملی تونس از بازیکنان خوبی هم سود می برد و لژیونر های زیادی در فوتبال اروپا و به خصوص کشور فرانسه در اختیار دارد به همین دلیل این تیم یکی از تیم های خوب و قدرتمند قاره سیاه محسوب می شود.

تونسی ها می توانند رقیب خوبی برای ملی پوشان کشورمان در آستانه رقابت های جام جهانی فوتبال باشند. تیم های ملی ایران و تونس روز جمعه سوم فروردین ساعت 23 و 30 دقیقه در ورزشگاه برداس به مصاف یکدیگر می روند.

نکته جالب توجه درباره این بازی رقابت تیم های اول دو قاره آسیا و آفریقا است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۹۹۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آواز علیرضا قربانی در استادیوم فوتبال؛ جدی می‌فرمایید؟

در اینکه انتخاب موسیقی بر مبنای سلیقه شخصی افراد است و شاید درباره تعریف موسیقی مناسب در فضای معین به تعریف مشخصی نرسیم، شکی نیست؛ اما اینکه قبل از شروع یک فوتبال پر هیجان برای تماشاچیان در استادیوم آواز علیرضا قربانی پخش کنیم، قطعا کج‌سلیقگی است!

به گزارش ایسنا، شامگاه گذشته (۷ اردیبهشت‌ماه) پرونده رقابت‌های دور یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور با صعود سپاهان و حذف پرسپولیس بسته شد. یکی از حساس‌ترین رویداهای فوتبالی شب گذشته بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک بود که اتفاقا به میزبانی اراکی‌ها برگزارشد.

بسیاری از علاقمندان فوتبال در این شب پر هیجان ورزشی راهی استادیوم شدند تا تیم مورد علاقه خود را تشویق کنند. معمولا در همه دنیا رسم بر این است که قبل از بازی‌های فوتبال برای حاضران در استادیوم موسیقی‌های پر هیجان پخش می‌کنند تا تماشاچی با فضا همراه شود و رخوتی در استادیوم ایجاد نشود؛ گاهی هم بسته به اهمیت بازی خوانندگان مطرح پاپ به استادیوم دعوت می‌شوند تا قبل از شروع بازی شور و هیجان مضاعف به تماشاچی تزریق کنند.

اما شب گذشته در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک بدون توجه به تمام این موضوعات برای حاضران موسیقی نواحی و آواز علیرضا قربانی (خواننده کلاسیک ایرانی) پخش شد؛ آن هم در شرایطی که نه مخاطب برای شنیدن آواز ایرانی حاضر شده است و نه آواز ایرانی قرار است به فضای استادیوم هیجان ببخشد!

درست است که موسیقی برای عده زیادی از مردم تنها جنبه سرگرمی دارد اما نباید از تاثیر موسیقی بر ذهن غافل شد. اینکه در تمام این سال‌ها موسیقی ورزشی مناسبی برای چنین رویدادهایی ساخته نشده است، قطعا جای بحث مفصل دارد اما کاش برگزارکنندگان مسابقه شب گذشته فقط کمی به اثربخشی موسیقی مهیج برای مخاطب فوتبالی احترام می‌گذاشتند و با کج‌سلیقگی نه جایگاه موسیقی ایرانی را تنزل می‌بخشیدند و نه حوصله تماشاچیان فوتبال را سر می‌بردند!

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • علی عسکری: استقلال باید در ابعادملی، منطقه‌ای و جهانی برترین باشد
  • مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس: تصمیم ما برای حمایت از استقلال جدی است
  • علی عسکری: استقلال باید در ابعاد ملی، منطقه‌ای و جهانی جزو برترین‌ها باشد
  • چشمک یوزهای ایرانی به قهرمانی شماره ۱۳
  • مسی دبل کرد، میامی صدرنشین شد
  • همراه با اخبار ورزشی هشتم اردیبهشت استان قزوین
  • آواز علیرضا قربانی در استادیوم فوتبال؛ جدی می‌فرمایید؟
  • درخشش فوتبالیست‌ها و فوتسالیست‌های قزوین
  • صعود نفس‌گیر یوزهای ایرانی به فینال
  • هت‌تریک پیروزی‌ دختران ایرانی در کافا: 16 گل در 3 بازی!