Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم رباط کریم و بهارستان گفت: با توجه به اینکه جولایی، رئیس ستاد دیه کشور توانست ۱۱۰ هزار زندانی را آزاد کند می‌توان از وی به عنوان چهره شاخص سال گذشته نام برد.

حجت الاسلام حسن نوروزی، نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، در خصوص برنامه هایش در ایام نوروز اظهار داشت: با توجه به اینکه مادرم ساکن مشهد مقدس و در بستر بیماری است و نتوانستم در دو سه ماه گذشته ایشان را ببینم سال تحویل را برای دیدار از ایشان و همچنین برای حضور در حرم مطهر امام رضا (ع) به مشهد مقدس سفر می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به بدترین اتفاق سال 96 تصریح کرد: اغتشاشات دی ماه و سقوط هواپیمای آسمان از جمله بدترین اتفاقات سال 96 است.

نوروزی همچنین از قانون کسر خدمت فرزندان ایثارگر به عنوان بهترین اتفاقات سال 96 یاد کرد.

نماینده مردم رباط کریم در خصوص چهره شاخص سال 96 گفت: با توجه به اینکه جولایی، رئیس ستاد دیه کشور توانست 110 هزار زندانی را آزاد کند می توان از وی به عنوان چهره شاخص سال گذشته نام برد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم در سال آتی امنیت و آرامش در منطقه حاکم شود و بتوانیم سازمان های مرتبط با امر مبارزه با مفاسد اقتصادی را بیش از پیش فعال و دریافت های نا به جا و من غیر حق را به صاحبانش برگردانیم و از بیت المال و حقوق مردم صیانت کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۹۹۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز احداث متروی رباط کریم/اجرای طرح بعد از تملک اراضی و هماهنگی با متروی تهران و تأیید نقشه‌ها

شهردار شهرستان رباط کریم از آغاز عملیات اجرایی احداث مترو این شهرستان خبر داد و گفت: این طرح بعد از تملک اراضی و هماهنگی با شرکت متروی تهران و تایید نقشه‌ها توسط شهرداری رباط کریم اجرایی می شود.

به گزارش ایسنا، حمیدرضا الهیاری شهردار رباط کریم با اشاره به آغاز عملیات اجرایی ایستگاه متروی بازارک رباط کریم، یکی از مهمترین مطالبات شهروندان شهرستان رباط کریم را احداث مترو عنوان کرد و افزود: بسیار خرسندیم که این خواسته به حق محقق شد و ان‌شاالله با بهره برداری از این ایستگاه که در امتداد خط یک مترو است ضمن افزایش دسترسی شهروندان، کاهش ترافیک را شاهد خواهیم بود.

وی با بیان اینکه خوشبختانه بسیاری از پروژه‌های شهری در راستای خدمت رسانی بیشتر به مردم در مرحله انجام است، احداث ایستگاه مترو را شاخص ترین پروژه شهرستان ذکر کرد و گفت: این طرح بعد از تملک اراضی و هماهنگی با شرکت متروی تهران و تایید نقشه‌ها توسط شهرداری رباط کریم اجرایی می شود و با توجه به اینکه تعداد قابل توجهی از همشهریان عزیزمان در این شهرستان کارگر هستند، آغاز ساخت این پروژه را هدیه مدیریت شهری شهرداری رباط کریم به این شهروندان می‌دانیم.

شهردار شهرستان رباط کریم با یادآوری اینکه مکان یابی این ایستگاه در زمان طراحی خط یک متروی تهران توسط شهرداری تهران تعیین شده، تصریح کرد:  شهرداری رباط کریم بر اساس توافق و از طرفی نیاز مردم به اجرای این پروژه و وعده به شهروندان این مطالبه مردمی را محقق کرد.

اللهیاری گفت: این سکو به طول ۱۴۵ متر و به عرض ۷ متر در هر دو طرف خط ریلی در زیربنای ۲۷۰۰ متری احداث و همچنین مسیر دسترسی به سکو، آسانسور، ایستگاه تاکسی و دوربرگردان مسیر ایستگاه توسط شهرداری رباط‌کریم پیگیری و اجرا خواهد شد و سایر اقدامات فنی و الکترونیکی نیز توسط شرکت متروی تهران صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آغاز احداث متروی رباط کریم
  • احداث متروی رباط کریم؛ اجرای طرح بعد از تملک اراضی
  • آغاز احداث متروی رباط کریم/اجرای طرح بعد از تملک اراضی و هماهنگی با متروی تهران و تأیید نقشه‌ها
  • آغاز احداث مترو رباط کریم در امتداد خط یک مترو
  • آغاز احداث مترو رباط کریم
  • معلمان شاخص ترین عنصر در تعلیم و تربیت فرزندان مردم هستند
  • پلمب دو واحد آلاینده غیر مجاز تولید زغال در رباط کریم 
  • آغاز ساخت ایستگاه مترو بازارک رباط کریم
  • بهترین راه برای حمایت از کارگران اصلاح «قانون کار» است
  • قطعی آب مکرر در شهرک والفجر رباط کریم