Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشهد- معاون امدادونجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی از ناپدیدشدن ۲ کوهنورد در قله های تیوان (کوه های حاشیه پایگاه امدادونجات تیوان) و نجات این دو نفر توسط نیروهای امدادی هلال احمر خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ستادخبری جمعیت هلال احمر خراسان رضوی، اسماعیل بهمن آبادی در تشریح این عملیات امدادی اظهار کرد: شامگاه پنجشنبه دوم فروردین ماه، در تماس تلفنی زن و شوهر مبنی بر مفقودی در ارتفاعات قله های تیوان، یک تیم عملیاتی شامل ۲ نجاتگر و یک پرستار از پایگاه تیوان درگز به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه این زوج امکانات کوهنوردی همراه خود داشتند، افزود: با توجه به نزدیکی پایگاه امدادی به محل حادثه و اعلام دقیق مشخصات و مختصات حادثه، عملیات امدادی پس حدود یک ساعت به پایان رسید و این ۲ کوهنورد به محل پایگاه منتقل شدند.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۹۹۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴کوهنورد مفقود شده در شاه‌جهان پیدا شدند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی از پیدا شدن ۴ کوهنورد مفقودشده در کوه‌های شاه‌جهان استان خراسان شمالی خبر داد. - اخبار استانها -

ابوالفضل محبان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بجنورد با اشاره تلاش 5 ساعته تیم امداد و نجات کوهستان خراسان شمالی در پی مفقود شدن چهار کوهنورد در شاه جهان اظهار داشت: بلافاصله بعد از اعلام خبر مفقود شدن 4 کوهنورد در رشته‌کوه‌های شاه‌جهان تیم‌های هلال احمر عازم منطقه شدند.

وی افزود: در ساعت 18:11 عصر روز جمعه تماسی مبنی بر مفقودی 4نفر از هم وطنان در ارتفاعات شاه جهان به مرکز پاسخگویی به عملیات 112  اعلام شد. سریعاً تیم امداد و نجات کوهستان جمعیت هلال احمر شهرستان اسفراین به منطقه اعزام و پس از 5 ساعت تلاش مفقودین را نجات و به محل امن انتقال دادند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی از حادثه واژگونی یک دستگاه خودروی  پراید در کیلومتر 30 محور بجنورد به شیروان-بعد از روستای قوچ قلعه در روز گذشته نیز خبر داد و گفت: بلافاصله دو تیم عملیاتی از پایگاه امداد و نجات سیساب هلال احمر شهرستان شیروان به محل حادثه اعزام شدند. 

وی ادامه داد: این حادثه 5 نفر مصدوم داشت که 4 مصدوم این حادثه توسط عوامل اورژانس 115 و 1 نفر از مصدومین هم توسط نجات‌گران جمعیت هلال احمر استان به مراکز درمانی انتقال یافتند. متأسفانه حادثه مذکور 1 جان باخته هم داشت که پیکر وی تحویل عوامل قضایی و انتظامی شد.

انتهای پیام/311/

دیگر خبرها

  • ۳ مصدوم در برخورد دو خودروی سواری در اتوبان قم به تهران
  • پنج فوتی در واژگونی اتوبوس تبریز در گردنه حیران
  • پنج کشته و ۱۸ مصدوم در واژگونی اتوبوس تبریز در گردنه حیران
  • ۵ فوتی و ۱۸ مصدوم در حادثه واژگونی اتوبوس در گیلان
  • واژگونی اتوبوس در گردنه حیران/ ٨ تیم امدادی به محل حادثه اعزام شد
  • تیم امداد و نجات کوهستان خراسان شمالی چهار مفقودی را نجات داد
  • عملیات ۷ ساعته برای نجات ۲ فرد گرفتار شده در ارتفاعات روستای کلم
  • ۲ فرد گرفتار در ارتفاعات روستای «کلم» نجات یافتند
  • ۲ فرد گرفتار در ارتفاعات روستای «کلم» شهرستان بدره نجات یافتند
  • ۴کوهنورد مفقود شده در شاه‌جهان پیدا شدند