Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از هیل، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا، عصر پنجشنبه با اعلام اینکه قصد دارد «جان بولتون» سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل متحد را جایگزین «هربرت مک‌مستر» مشاور امنیت ملی کاخ سفید کند، برنامه دستیارانش برای اعلام همزمان نام کسانی که دولت را ترک می‌کنند خراب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس گزارش پولیتیکو «جان کلی» رئیس ستاد کارکنان کاخ سفید و دیگر دستیاران ارشد ترامپ منتظر بودند تا تکلیف «دیوید شالکین» وزیر امور کهنه‌سربازان آمریکا و «بن کارسون» وزیر مسکن و توسعه شهری آمریکا که در فهرست اخراجی‌های احتمالی کاخ سفید بودند نیز روشن شود، سپس نام مقامات اخراج شده را همزمان اعلام کنند. اما ترامپ عصر پنجشنبه در پیامی توییتری نوشت بولتون در ۹ آوریل جایگزین مک‌‎مستر می‌شود. بولتون که روز پنجشنبه به کاخ سفید رفته بود سومین مشاور امنیت ملی ترامپ خواهد بود.

مک‌‎مستر یکی از  مقامات عالی رتبه کاخ سفید است که ترامپ اخیراً به اخراج آن‌ها مبادرت کرده است. «رکس تیلرسون»، وزیر خارجه آمریکا هفته گذشته اخراج شد و «گری کوهن»، مشاور اقتصادی ارشد کارخ سفید اوایل ماه جاری استعفا کرد.

شالکین سال گذشته به سوء استفاده از مالیات‌های مردم برای سفر به اروپا و سوءمدیریت مرکز کهنه‌سربازان متهم شد.

کارسون نیز ابتدا یک میز نهارخوری ۳۱ هزار دلاری برای دفترش سفارش داد و بعد خرید آن را لغو کرد. البته او همسرش را برای سفارش این میز سرزنش کرد.

بیشتر بخوانید:

سی‌ان‌ان: ۹ نفری که ممکن است نام آن‌ها وارد فهرست اخراجی‌های ترامپ شود!

انتهای پیام/

بر هم خوردن نقشه دستیاران ترامپ به سبب اعلام جایگزینی مک‌مستر با جان بولتون

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دونالد ترامپ آمریکا کاخ سفید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۹۹۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رحیم‌پور ازغدی: ترامپ یقه طرف را می‌گیره می‌خواد تجاوز کنه!

فرارو- عضو شورای انقلاب فرهنگی چهارشنبه شب در برنامه جریان که از شبکه یک پخش شد گفت: ترامپ به عنوان رقیب جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ۳۶ پرونده تجاوز جنسی دارد. یقه طرف را می‌گیره می‌خواد تجاوز کنه!

به گزارش فرارو، حسن رحیم پور ازغدی با بیان اینکه جو بایدن گفته که من یک صهیونیست هستم و ترامپ هم گفته بود من صهیونیست‌ترم و اگر من بودم ایران جرأت نمی‌کرد به اسرائیل حمله کند، اظهار کرد: ایران برای اولین بار زمان ترامپ جرأت کرد و به عین الاسد آمریکا موشک زد.

وی خطاب به دونالد ترامپ گفت: تا قبل از تو که ایران جایی را نزده بود، تو خیلی خوش قدم بودی، حالا دوباره هم اگر بیایی بهتر است. این ترامپ اینقدر احمق است که اگر بخواهیم آمریکا نابود شود باید ترامپ رئیس جمهور آن شود.

رحیم پور ازغدی افزود: علامت سقوط آمریکا این است که رأس قدرت افتاده بین دو تا دیوانه. سقوط امپراطوری‌ها اینجوری معلوم می‌شود. یه وقتی تو آمریکا کی‌ها بودند و حالا کی‌ها هستند.

عضو شورای انقلاب فرهنگی این یارو]بایدن که روزی سه بار می‌خوره زمین و تو هوا با جن‌ها دست می‌دهد. اصلا از این مسخره‌تر می‌شود؟ این کار‌هایی که بایدن می‌کند: می‌دود، از پله‌ها سه بار می‌خوره زمین، با هوا دست می‌ده، برمی‌گرده حرف می‌زنه، این دیوانه کامل است. اگر رئیس یک کشور درجه سه این کار را بکند چه می‌شود؟ بعد تازه این عاقلشه. ترامپ که رقیب این است ۳۶ تا پرونده تجاوز جنسی دارد. یقه طرف را می‌گیره می‌خواد تجاوز کنه! این شده رئیس جمهور، اصلا سقوط یک امپراطوری از همین‌جاش معلوم می‌شود. رقابت بین دو احمق، دو فاسد.

دیگر خبرها

  • سخنگوی کاخ سفید: بر اساس حدس و گمان نظر نمی‌دهم
  • خودسوزی یک فرد مقابل دادگاه ترامپ
  • ریزش بورس آمریکا در پی اخبار حمله به اهدافی در ایران
  • محدودیت‌های آمریکا برای حضور مقامات ایرانی در نیویورک
  • دومین جلسه مجازی آمریکا و اسرائیل درباره حمله به رفح
  • ندای مواضع ضدونقیض از درون کاخ‌سفید؛ اسرائیل می‌تواند آمریکا را وسط تنش با ایران بیاندازد؟
  • توهین جدید ترامپ به بایدن؛ او بدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا است
  • اعتراف ترامپ درباره هزینه‌های آمریکا برای جنگ در خاورمیانه (فیلم)
  • حرکت جدید و عجیب ترامپ برای بردن در انتخابات آمریکا
  • رحیم‌پور ازغدی: ترامپ یقه طرف را می‌گیره می‌خواد تجاوز کنه!