Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@07:34:18 GMT

کاهش تصادفات جاده ای را باید از فرهنگ شروع کرد

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۰۰۱۴۸

کاهش تصادفات جاده ای را باید از فرهنگ شروع کرد

یاسوج - ایرنا - نماینده مردم شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح ملی کمپین نه به تصادفات جاده ای گفت: کاهش سوانح رانندگی را باید از فرهنگ شروع کرد.

به گزارش ایرنا، عدل هاشمی پور روز جمعه با حضور در پست های نوروزی هلال احمر شهرستان کهگیلویه وضعیت خدمات رسانی هلال احمر به مسافران نوروزی را بررسی کرد و با امضای میثاق نامه به طرح ملی کمپین نه به تصادفاتات جاده ای پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در این بازدید در گفت وگو با خبرنگار ایرنا ایام تعطیلات نوروزی را مناسب برای سفر و دور هم بودن در کنار خانواده عنوان کرد و افزود: با بی احتیاطی های ساده نباید این ایام را به کام خود و دیگران تلخ کنیم.
وی بیان کرد: نیاز است رانندگان و گردشگران با تایید و امضای این میثاق نامه در کاهش تصادفات جاده ای سهیم باشند.
هاشمی پور استقبال پست های سیار و ثابت هلال احمر از مسافران نوروزی را راضی کننده دانست و گفت: خدمات نیروهای هلال احمر در این راستا قابل تقدیر است.
وی افزود: نیاز است دیگر نهادها با خدمات رسانی سفر خوبی را برای گردشگران نوروزی شهرستان رقم بزنند.
از آغاز اجرای طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی، بیش از 450 مسافر میثاق نامه ملی نه به تصادفات جاده ای را در دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه امضا کردند.
کمپین نه به تصادفات جاده ای در راستای طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی هلال احمر و با شعار «بی گدار به جاده نزنیم،‌ ظریف برانیم» یکی از طرح هایی است که در ایام نوروز با هدف آگاه سازی مردم برای پیشگیری از وقوع سوانح در سراسر کشور در حال اجر است.
19 پایگاه ثابت و سیار در طرح ایمنی و سلامت نوروزی و 13 پایگاه ثابت، موقت و کوهستان در طرح امداد و نجات در نوروز امسال در کهگیلویه وبویراحمد به مسافران و گردشگران خدمات رسانی می کنند.
7531/6110

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي تصادفات جادهاي كمپين نه به تصادفات كهگيلويه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۰۰۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه

پیام جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: کاروان سلامت با همکاری ناحیه مقاومت بسیج، سپاه پاسداران، شبکه بهداشت و درمان قروه، به مناسبت هفته هلال احمر برای ارائه خدمات بهداشتی، حمایتی و آموزش رایگان به اهالی روستای گنداب علیا در قروه اعزام شد.

وی افزود: در این طرح، ۹۰ نفر ویزیت پزشک عمومی، ۳۰ نفر ویزیت مامایی و درمانی و همچنین با تجویز پزشکان داوطلب جمعیت هلال‌احمر، به بیماران داروی رایگان ارائه شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر کردستان اذعان کرد: از دیگر خدمات ارائه شده در این کاروان سلامت، آموزش پناه گیری و خروج اضطراری برای معلمان و ۳۵ نفر از دانش‌آموزان این روستا بود که توسط نجاتگران داوطلب ارائه شد.

جلالی در پایان ضمن تبریک هفته هلال احمر، با اعلام اینکه به ۱۵۵ نفر از اهالی روستای گنداب علیا خدمات پزشکی، بهداشتی و آموزش رایگان ارائه شده، از کارکنان، پزشکان و داوطلبان جمعیت هلال‌احمر قروه و همچنین همکاری ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه، شبکه بهداشت و درمان این شهرستان که در این کاروان سلامت همگام با جمعیت هلال‌احمر شهرستان قروه بودند، تقدیر و تشکر کرد.

کد خبر 6097732

دیگر خبرها

  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه
  • زیرساخت، فرهنگ، قانون؛ عوامل کاهش تصادفات
  • امدادرسانی به بیش از ۵۰۰ خودرو در سیلاب نیشابور
  • امدادرسانی به بیش از ۵۰۰ خودرو در نیشابور
  • حادثه رانندگی در محور  ارومیه _ سلماس
  • همکاری ۲۰۰داوطلب هلال احمر زنجان در نذر سلامت
  • واژگونی مینی‌بوس در جاده سوادکوه با ۱۳ مصدوم
  • حادثه رانندگی در جاده کرج - چالوس ۸ مصدوم داشت
  • تقدیر معاون استاندار زنجان از گروه‌های جهادی
  • خدمات دندانپزشکی با استفاده حداکثری از ظرفیت گروه‌های جهادی ارائه می‌شود