Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-27@13:44:26 GMT

یادواره 13 شهید قلعه رئیسی برگزار شد

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۰۰۱۶۷

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام حمید برازش، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان روز گذشته، دوم فروردین‌ماه شهدا را نماد عزت و استقامت دانست و تاکید کرد: شهدا به خاطر دفاع از دین و پیروی از ولایت و رهبری جهاد کردند و نگذاشتند کشور ایران به دست دشمنان بیفتد.
وی تصریح کرد: توصیه و وصیت شهدای والامقام به مسئولان خدمت به مردم و محرومین است که نباید در این راه کوتاهی صورت بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان بیان کرد: فرهنگ ایثار و شهادت یکی از راه‌هایی است که سلامت و معنویت جامعه به ویژه نسل جوان را تضمین می‌کند و برای نهادینه شدن این فرهنگ غنی نیازمند تلاش بیشتری هستیم تا آن را به فرهنگ عمومی در جامعه تبدیل کنیم و جهت انجام این امر مهم باید به نحوی اقدام کرد که آثار و پیامدهای مثبت آن برای نسل جوان که زمینه انتقال این فرهنگ به نسل‌های بعدی است، پذیرفته شود.
حجت‌الاسلام برازش ولایت فقیه را نماد عظمت، استقلال و سربلندی کشور برشمرد و عنوان کرد: ولایت فقیه نماد عظمت، استقلال و سربلندی نظام اسلامی و عامل اساسی همبستگی و عزت و اقتدار اسلامی و وحدت و انسجام ملی و ستون خیمه نظام اسلامی است.
همچنین، فرزاد نجات‌نیا، فعال فرهنگی و مذهبی کهگیلویه و بویراحمد نیز با بیان اینکه شهدا برای عزت و بزرگی ایران اسلامی رفتند، خاطرنشان کرد: شهدا به خاطر دفاع از دین و پیروی از ولایت و رهبری جهاد کردند و نگذاشتند کشور ایران به دست دشمنان بیفتد.
وی ابراز کرد: امروز زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا و حفظ حرمت و جایگاه خانواده‌های معظم آنها برای تداوم حرکت انقلاب و عزت و عظمت نظام اسلامی ایران لازم و ضروری است.
این فعال فرهنگی و مذهبی کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: استفاده از وصیت شهدا می‌تواند چراغ راهی برای همه ما به خصوص مسئولین باشد و بتوانیم از این طریق راه و مسیر درست را دریابیم.
نجات‌نیا به سخنان رهبر معظم انقلاب در حرم امام رضا(ع) اشاره کرد و افزود: دیروز وقتی پای سخنان مقام معظم رهبری می‌نشستیم به ایرانی بودن خود افتخار می‌کردیم که چنین رهبری داریم و باید قدردان این چنین رهبری باشیم و باید به شعار سالی که از ایشان اعلام شد پیروی و حمایت کنیم.
وی ادامه داد: امروز وقتی در دورترین روستای کشور می‌رویم و به تکنولوژی آن روستا نگاه می‌کنیم یعنی می‌توانیم عواملی بسازیم که نخواهد از بیرون آن را آورد و باید از این نوع ظرفیت‌ها برای شعار سال که حمایت از کالای ایرانی است، حمایت کرد.
این فعال فرهنگی و مذهبی کهگیلویه و بویراحمد همچنین از پیگیری مشکلات ارتباطی چاروسا خبر داد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۰۰۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون

حجت‌الاسلام غفوری، امام جمعه خانوک در یادواره شهید دانشجو سید احمد حسینی که در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) روستای داربیدخون برگزار شد، گفت: باران رحمت الهی که این چند روز نازل شده است، کوه ها دشت ها و روح دل هایمان را طراوت بخشیده است.

وی افزود: به لطف الهی و به همین خون پاک شهیدان، امروزه شاهد نابودی اسرائیل و فروپاشی غرب هستیم.

 حجت‌الاسلام غفوری تصریح کرد: شهید سلیمانی‌ها به این مسیر پرتو می‌دهند و چنین مکتبی، شکست نمی‌خورد و این مکتب در همه جا پیروز است.

وی با اشاره به شهدای دفاع مقدس بیان داشت: در هر جایگاهی که باشیم، هیچ زمانی نباید رشادت‌ها و از خود گذشتگی‌های شهدای گرانقدر را فراموش کنیم؛ زیرا آرامش و آسایش امروز ما مرهون فداکاری و جانفشانی‌های آن عزیزان است و احترام به شهدا و امام شهدا وظیفه آحاد مختلف مردم است. 

در پایان مراسم گروه سرود دختران حاج قاسم سلیمانی اجرا کردند و از طرف مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی از خانواده شهید حسینی تجلیل شد. 

شهید دانشجو، سید احمد حسینی در سال ۶ اردیبهشت ۱۳۶۵ در عملیات خیبر جزیره مجنون به شهادت نائل آمد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • یادواره شهید آبروی محله در روستای بن زرد و رودشتی
  • یادواره سردار شهید سیدمعروف ایرانی در صومعه سرا
  • تشریح جزئیات کنگره ۲۰۰۰ شهید کهگیلویه و بویراحمد از زبان فرمانده سپاه فتح
  • ادای احترام فرمانده کل ارتش به مقام شامخ شهدا در گچساران + عکس
  • اولین اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود
  • آغاز بزرگترین رویداد فرهنگی با برگزاری اجلاسیه شهدای ارتش در گچساران
  • آغاز بزرگترین رویداد فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد
  • کنگره ۲ هزار شهید؛ بزرگترین رویداد فرهنگی کهگیلویه وبویراحمد