Web Analytics Made Easy - Statcounter

زنجان - ایرنا - کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی زنجان گفت: طبق پیش بینی ها وزش باد شدید طی روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده این استان را فرا خواهد گرفت و احتمال آسیب به تاسیسات شهری وجود دارد.

محمد مسلمی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: وضعیت جوی امروز/جمعه/ این استان آسمانی صاف بتدریج قسمتی ابری پیش بینی شده که در بعدازظهر با وزش باد موقت همراه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی یادآوری کرد: دمای هوا نیز امروز با کاهش نسبی همراه شده(به ویژه در منطقه طارم) اما از فردا روند افزایش دما رخ خواهد داد.
سلطانی افزود: بر این اساس طی روز /شنبه/ هفته جاری شدت وزش باد در برخی مناطق استان افزایش یافته و به حد شدید (40 تا 60کیلومتر بر ساعت، جنوب غرب به شمال شرق) خواهد رسید و علاوه بر افزایش تدریجی دما و وضعیت جوی نیز غبارآلود خواهد بود.
وی بیان کرد: برای روز/ یکشنبه/ نیز وزش باد شدید ادامه خواهد یافت و احتمال بارشهای پراکنده در ساعات بعدازظهر وجود خواهد داشت.
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان ادامه داد: به دلیل وزش باد شدید طی روزهای شنبه و یکشنبه احتمال آسیب به تاسیسات شهری و روستایی، بنرها و استندهای تبلیغاتی وجودخواهد داشت.
وی خاطر نشان کرد: طی 24 ساعت گذشته خیر آباد با یک درجه و ماهنشان و آببر طارم با 24 درجه بالای صفر به ترتیب خنک ترین و گرمترین ایستگاههای هواشناسی استان بود و دمای کنونی شهر زنجان نیز هشت درجه است که نسبت به روز گذشته در همین ساعت تغییر چندانی نشان می دهد.
مسلمی خاطر نشان کرد: طی 24 ساعت گذشته دمای کمینه و بیشینه شهر زنجان نیز بین چهار و 21 درجه بالای صفر بوده است.
به گزارش ایرنا، هم اکنون این اداره کل 60 ایستگاه هواشناسی در استان دارد که از این تعداد 30 ایستگاه بصورت خودکار اطلاعات مورد نیاز را جمع آوری می کند.
7320/8068

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي هواشناسيي وزش باد شديد افزايش دما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۰۰۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دمای هوا در برخی مناطق زنجان به زیر صفر رسید

محمدرضا رحمان نیا در گفتگو با خبرنگار مهر، به وضعیت جوی استان زنجان طی چند روز آینده اشاره کرد و گفت: آسمان استان صاف بوده و فعلاً باری پیش بینی نمی‌شود.

وی از وقوع وزش باد در استان خبر داد و ابراز داشت: در این میان به شهروندان توصیه می‌شود به علت وزش باد در کنار ساختمان‌های نیمه‌کاره و درختان فرسوده تردد نکنند.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان، به وضعیت دمای هوای استان طی چند روز آینده اشاره کرد و گفت: از فردا دمای هوای استان افزایش یافته و هوا گرم می‌شود و صبح امروز دمای هوا در استان کاهش یافت.

رحمان نیا تاکید کرد: دمای هوا طی ۲۴ ساعت گذشته در برخی مناطق استان به زیر صفر درجه سانتی گراد رسید.

وی به دمای فعلی شهر زنجان اشاره کرد و بیان داشت: دمای فعلی شهر زنجان یک درجه سانتی گراد است که نسبت به روز گذشته هوا سردتر شده است.

کد خبر 6088318

دیگر خبرها

  • دمای هوا در برخی مناطق زنجان به زیر صفر رسید
  • آسمان مازندران تا اواسط هفته آینده صاف و آفتابی
  • آغاز ضبط مناظرات دور دوم انتخابات؛ اوایل هفته آینده در لرستان
  • هشدار زرد؛ وزش باد شدید در مناطق جنوبی کشور تا هفته آینده
  • آسمان گیلان تا هفته‌ی آینده صاف و آفتابی
  • افزایش ۳۲ درجه‌ای دمای هوا در اردبیل تا هفته آینده
  • مناطق کوهستانی طارم مه آلود است
  • برخورد شدید با مراکز سقط جنین غیرقانونی در زنجان صورت می گیرد
  • وزش شدید باد استان زنجان را فرا می‌گیرد
  • سامانه بارشی امروز از زنجان خارج می‌شود