Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-03@10:01:47 GMT

راه اندازی اپلیکیشن راهنمای موزه ملی ایران

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۰۰۳۰۱

راه اندازی اپلیکیشن راهنمای موزه ملی ایران

به گزارش ایسکانیوز، ، جبرئیل نوکنده کفت: در فاز نخست اپلیکیشن راهنمای موزه ملی ایران، اطلاعات تعداد ۴۰ اثر شاخص از موزه ایران باستان که طبق آمار چزو آثار پربازدید موزه بوده اند، به صورت مجازی به بازدیدکنندگان معرفی می‌شوند.

وی افزود: این آثار شامل ابزار‌های سنگی دوره پارینه سنگی، آثار تپه سراب از دوره نوسنگی، ماکت منقوش خانه از تپه سنگ چخماق شاهرود، خمره‌های ذخیره آذوقه دوره چشمه علی از محوطه‌های اسماعیل آباد، قمرود و سیلک، مهر‌های استامپی، مجسمه گاو متعلق به دوره عیلامی از چغازنبیل، جام مارلیک، جام کلاردشت، تکوک زرین هخامنشی، مجسمه پنه لو په، مجسمه مفرغی مرد شمی و مرد نمکی زنجان و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

. از جمله این آثار به شمار می‌روند.

رئیس کل موزه ملی ایران اظهار داشت: بازدیدکنندگان موزه ایران باستان می‌توانند با استفاده از اپلیکیشن «راهنمای موزه ملی ایران» اطلاعات مربوط به اشیاء منتخب موزه را بر روی گوشی‌های هوشمند خود ملاحظه کنند.

نوکنده افزود: قابلیت‌های اصلی این اپلیکیشن عبارتند از نمایش اطلاعات هر شیء با اسکن کد QR نصب‌شده در کنار آن، نمایش محل کشف اثر در ایران، مشخص کردن دوره‌ی تاریخی آن بر روی تایم‌لاین ادوار فرهنگی، نمایش محل اثر بر روی نقشه‌ی موزه، ارائه‌ی اطلاعات تفصیلی اشیاء منتخب، تصاویر مرتبط و همچنین پخش صوتی اطلاعات تفصیلی با امکان جلو و عقب بردن صدا که بسیار قابل توجه است.

رئیس کل موزه ملی ایران در ادامه اظهار امیدواری کرد که استفاده از این اپلیکیشن می‌تواند به پربارتر شدن بازدید‌های نوروزی هموطنان از موزه ملی بیانجامد.

گفتنی است، علاقمندان برای استفاده از اپلیکیشن «راهنمای موزه ملی ایران» می‌توانند به لینک https://play.google.com/store/apps/details?id=com.mirasafzar.nationalmuseum مراجعه کنند.

رئیس کل موزه ملی ایران جبرئیل نوکنده اپلیکیشن بازدید کنندگان فضای مجازی

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۰۰۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیراهن تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس اهدا شد 

 پیراهن تیم ملی فوتسال کشورمان که در روز‌های اخیر عنوان قهرمانی مسابقات جام ملت‌های آسیا را بدست آورده بود، توسط مهدی تاج به موزه دفاع مقدس در کرمان اهدا شد.

رئیس فدراسیون فوتبال امروز به همراه جمعی از مدیران فوتبال استان کرمان با حضور در موزه دفاع مقدس کرمان از این موزه دیدن کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • نمایشگاه موزه عبرت ایران در شیراون افتتاح شد
  • 3 کارخانه تولید سیم مفتول بزرگ ایران (به همراه راهنمای استعلام قیمت)
  • سرویس استعلام آنلاین ملک در شهرداری‌های کلانشهرها راه‌اندازی می‌شود
  • راه‌اندازی آموزش نیروگاه برق خورشیدی در بوشهر
  • پیراهن تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس اهدا شد 
  • با عشق به ایران در ارمنستان (+عکس)
  • راه اندازی طرح آموزش مبلغان حجاب | ۴۰۰ نفر برای «استقناع هنرمندانه» آماده می‌شوند
  • راهنمای سفر به بافق شهری در قلب کویر ایران
  • برپایی نمایشگاه آثار آندره سوروگیان درباره شاهنامه در ایروان
  • با عشق به ایران در ارمنستان