Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرم آباد - ایرنا - مدیر درمان تأمین اجتماعی استان لرستان گفت: شش مرکز درمانی تابعه مدیریت درمان تامین اجتماعی لرستان به صورت شبانه روز به مسافران نوروزی خدمات ارائه می دهند.

امین بهاروند روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بیمارستان های تامین اجتماعی خرم‌آباد، کوثر بروجرد، نرگس دورود، پلی کلینیک تخصصی آیت‌الله کمالوند خرم آباد، پلی کلینیک تخصصی آیت الله بروجردی بروجرد بصورت شبانه روزی و درمانگاه های تامین اجتماعی شهدای ازنا، هفت تیر الیگودرز، کوهدشت، شهدای پلدختر و نورآباد در نوبت صبح تا ظهر در ایام تعطیلات نوروزی آماده ارایه خدمات به بیمه شدگان و مسافران نورزی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به جمعیت 700 هزار نفری بیمه شدگان اصلی و تبعی، مستمری بگیران و بازنشستگان لرستان افزود: مراکز درمانی تامین اجتماعی لرستان، علاوه بر بیمه شدگان استان، پذیرای بیماران شهرستان ها واستان های همجوار است.
مدیر درمان تامین اجتماعی لرستان بیان کرد: این مدیریت دارای 12مرکز درمانی شامل سه بیمارستان، سه پلی‌کلینیک شبانه روزی و 6 درمانگاه است.
بهاروند اضافه کرد: تجهیزات MRI، سی تی اسکن و سنگ‌شکن در بیمارستان تامین اجتماعی فراهم شده و از لحاظ تامین دارو نیز کمبودی در مراکز درمانی استان وجود ندارد.
وی با بیان اینکه در سال 95 حدود پنج میلیون نفر از خدمات درمان مستقیم در مراکز تامین اجتماعی لرستان بهره‌مند شده‌اند، ادامه داد: این میزان نسبت به سال قبل که4 میلیون و 900 هزار نفر بوده 9 درصد رشد داشته است.
لرستان بیش از یک میلیون و 800 هزار نفر جمعیت دارد.
9872/7273

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي شش مركز تامين اجتماعي لرستان گردشگران نوروزي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۰۰۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش شبانه‌روزی تیم‌های خدمات شهری برای رفع آبگرفتگی از معابر

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز با اشاره به بارش بیش از ۳۰ میلیمتر باران در کمتر از نیم ساعت گفت: بارش هم را با تند باد سبب قطع تعدادی درخت و مصدود شدن معابر شد با صبوری شهروندان در سریع ترین زمان ممکن معابر به حالت عادی باز می‌گردند.

علی شمس در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خوزستان اظهار کرد: با توجه به پیش‌بینی هواشناسی پس از بارش‌های دیروز همچنان حالت آماده‌باش در شهرداری اهواز پابرجا ماند و امروز نیز در کمتر نیم ساعت بیش از ۳۰ میلیمتر بارندگی داشته‌ایم و مشکلاتی در سطح شهر ایجاد کرد.

وی افزود: بارندگی امروز با ورزش باد شدیدی همراه بود که منجر به افتادن چند درخت و مسدود شدن تردد در برخی خیابان‌ها شد که در تلاش هستیم در سریع‌ترین زمان ممکن مسیرها بازگشایی و تردد به حالت عادی برگردد.

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز ادامه داد: تمام تیم‌های عملیاتی از روز گذشته به همراه دستگاه و ماشین آلات مکنده و پمپاژ هم اکنون در حال فعالیت هستند، شهروندان صبور باشند و مطمئناً در اولین فرصت شهر به حالت عادی باز خواهد گشت.

کد خبر 750357

دیگر خبرها

  • هدفگذاری تامین اجتماعی برای ارتقاء سلامت و رضایتمندی کارگران
  • درمان رایگان کودک مشروط بر داشتن بیمه پایه
  • درمان رایگان کودک با داشتن بیمه پایه
  • خدمات درمانی رایگان برای کودکان؛ نمایش یا واقعی؟
  • بدهی میلیاردی تامین اجتماعی به مراکز درمانی قزوین
  • تلاش شبانه‌روزی تیم‌های خدمات شهری برای رفع آبگرفتگی از معابر
  • ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال‌احمر خدمات درمانی رایگان دریافت کردند 
  • چالش‌های فراوان بیماران خاص و صعب العلاج در ایران/ وقتی مشکلات بیماران هموفیلی دیده نمی‌شود
  • ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال احمر خدمات درمانی رایگان دریافت کردند
  • شناسایی ۶ هزار زوج نابارور در لرستان