Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سرمربی پیشین استقلال گفت: آرزو می‌کنم استقلال در لیگ قهرمانان آسیا موفق شود به فینال برسد.

پرویز مظلومی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در مورد سال ۹۶ اظهار داشت: سال ۹۶ به من خوش نگذشت. به هر حال بیماری مادرم اعصابم را به هم ریخت و از این بابت خیلی ناراحتم.
وی ادامه داد: کلکسیونی از اتفاقات تلخ را شاهد بودیم، در زلزله، سقوط هواپیما، کشتی سانچی و آتش گرفتن قطار بسیاری از هموطنان عزیزمان فوت شدند و همین سبب ناراحتی و اندوه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
امیدوارم هیچ زمان دیگری اینقدر تلخی را شاهد نباشیم و اتفاق جدید و شاد را به چشم ببینیم.
سرمربی سابق استقلال درباره آروزیش در سال ۹۷ گفت: آرزو دارم مشکلات سال گذشته به سال جدید راه پیدا نکند و هموطنانم شاد باشند. آرزو می‌کنم استقلال در لیگ قهرمانان آسیا موفق شود به فینال برسد.
مظلومی ادامه داد: تنها آرزوی شخصی‌ام سلامتی مادرم است. او دلخوشی بزرگ زندگی من است و بیماری او سخت است. وظیف داریم به عنوان یک بزرگ‌تر ادامه بدهیم. فکر نمی‌کنم با شرایط موجود سفر نوروزی داشته باشم.
وی درخصوص این که قصد دارد به فوتبال برگردد گفت: پیشنهاد داشتم، اما حضورم در خارج از تهران ممکن نیست. با وضعیت مادرم فعلا سخت است به فوتبال برگردم و اگر مادرم بهتر شود کارم را دوباره شروع می‌کنم. قصد نداشتم جایی بروم. در این بین تیم‌های مدعی سقوط پیشنهاد دادند اما قبول نکردم.
سرمربی پیشین استقلال درخصوص عملکرد استقلال به همراه وینفرد شفر و برد در دربی ۸۶ اعلام کرد: این برد مبارک استقلال باشد، اما بازی از نظر فنی بار زیادی نداشت. می‌گویند برانکو بد عمل کرده که به نظرم دور از انصاف است. سرمربی که دو فصل متوالی قهرمانی رقم زده است را در یک بازی اینگونه مورد انتقاد قرار بدهند.   مظلومی درباره بحث تمدید قرار داد وینفرد شفر عنوان کرد: شفر جا افتاده و بسیار کمک حال استقلال بوده. انشاءالله عجله نکنند و طوری قرارداد ببندند که به نقع استقلال باشد. تیام هم بهترین خرید آبی‌ها بوده و روز به روز بهتر می‌شود. امیدواریم قهرمان جام حذفی باشد. استقلال باید دو سه پستش را تقویت کند. استقلال اگر امتیاز‌های اول فصل را از دست نمی‌داد می‌توانست قهرمان شود.
وی درباره بزرگترین غایب هفت سین امسال‌شان گفت: جای منصور خان و ناصرخان همیشه خالی است و همیشه یاد آنها هستم.
سرمربی پیشین استقلال همچنین درباره مطالبات عقب افتاده اش از استقلال گفت: فقط قول می‌دهند، اما عمل نمی‌کنند.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۰۰۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حساسیت ایرانی‌ها به مسائل اخلاقی قابل تحسین است

 سرمربی خارجی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال خوزستان در هتل کوثر اصفهان گفت: چیزی که در ایران برایم بسیار جالب بود و تحسین می‌کنم این است که آنها به برخی جنبه‌های اخلاقی حساس هستند، به هر حال مخاطبانی هستند که فوتبال را دوست دارند و می‌بینند، وقتی یک بازی فوتبال را به نمایش می‌گذاریم، معرف فرهنگ و آموزش مردم شهر، منطقه و کشور است، اما مخاطبان در بعضی موارد سطح آموزش و فرهنگی که نشان داده می‌شود را دوست ندارند و این موارد به دور از اخلاقیات است.

 ژوزه مورایس افزود: هر نوع توهین به تماشاگران زن و مرد در ورزشگاه خلاف ارزش‌های انسانی است؛ باید همدیگر را درک کنیم، دوستی بالاترین نمود انسانیت است و توهین هیچ جای دنیا پذیرفته نیست.


او گفت: بازی با استقلال خوزستان بسیار حساس خواهد بود، مقابل تیمی که برای بقا در لیگ برتر تلاش می‌کند، تلاش و انگیزه ۲ برابر خواهد کرد و اگر بخواهیم پیروز شویم باید تلاش بیشتری انجام دهیم

مورایس افزود:  ذهنیت بازیکنان آماده است، هر تیمی کیفیت و قدرت خود را دارد، بازی‌ها آسان نیست و باید به حریف احترام بگذاریم.

سرمربی سپاهان گفت: به کیفیت بازی خودمان نیز اعتقاد داریم، اما گاهی مواردی مانند بازی نفت آبادان رخ می‌دهد، باید بپذیریم و گذر کنیم، این فصل از یک زمانی به بعد اتفاقات غیرعادی شد و نتایج خیلی نزدیک بودند؛ به دلایل مختلف، استقلال خوزستان یکی از تیم‌های خوب است، برخی مواقع نتوانستیم کنترل کنیم و در مورد بازی با نساجی یا آلومینیوم اگر صحبت کنیم، می‌بینیم که لیگ آسان نیست.

در چارچوب هفته بیست‌وششم لیگ برتر سپاهان و استقلال خوزستان از ساعت ۱۸:۱۰ روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت  در ورزشگاه نقش جهان اصفهانبه مصاف هم می روند.


باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • نشست خبری پس دیدار فولادمبارکه سپاهان و استقلال خوزستان
  • نکونام: بازیکنان پرسپولیس را کنار تیم ما بگذارید بعد قضاوت کنید
  • نکونام: با وجود غفلت، 3 امتیاز ارزشمند گرفتیم
  • حساسیت ایرانی‌ها به مسائل اخلاقی قابل تحسین است
  • دو فیلم با یک بلیت: استقلال- ذوب، ربیعی نکونام
  • سرمربی استقلال خوزستان: با نظرات ویسی موافقم
  • نکونام: نگرانیم ولی به داوران اعتماد می‌کنیم
  • فلش بک؛ اولین مصاحبه صلاح پس از پیوستن به لیورپول؛ آرزویم بازی در این تیم بود / زیرنویس فارسی
  • نکونام قهرمانی استقلال را قطعی کرد (ویدیو)
  • یک بازیکن همچنان محبوب سکوهای آبی (عکس)